20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle  (Lest 36425 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #75 på: 16. Nov. 2005, 17:45 »
Trur Ameobi er mannen som kan matche Terry der bake, på fysikk. Ameobi er sinnsjukt sterk og kan fort mørne Terry.

Glede meg til kamp no! :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Chelsea - Newcastle
« Svar #76 på: 16. Nov. 2005, 18:20 »
han har vel fått nok sjanser til å vise denne fysikken sin?!?!?! begynner dere ikke å skjønne at gutten hører hjemme på tuftes 2-lag istedetfor et lag som skal kjempe i toppen i P.L?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #77 på: 16. Nov. 2005, 19:17 »
Luque blir ikke klar til Chelsea kampen. Han får en uke til på seg. Noe jeg tror kan være lurt. Tviler på at det er riktig å bruke en rusten Luque på Stamford Bridge. Gi han 20-30 min mot Everton, 50-60 min mot Wigan så er han klar til en full kamp hjemme mot Aston Villa :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #78 på: 16. Nov. 2005, 22:14 »
Ha ha ha, ENIG lasse. Han ser ut som flo der framme, en mørk versjon vel å merke. Har ikke snøring på pailabbene sine i forhold til ballen!
Who else...... Alan Shearer

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #79 på: 16. Nov. 2005, 23:47 »
Håper Cech tar seg en god "rev" i kveld og dummer seg ut på lørdag!!
Håper og tror på poeng i denne kampen, men frykter fort en "jævel joker" og 0 poeng.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #80 på: 17. Nov. 2005, 14:12 »
Kan ikke vare noe særlig til spiller denne Ameobi siden under halvparten av fansen ikke vet hvordan navnet hans skrives;)

Given

Ramage, Bramble, Boumsong, Babayaro

Solano, Parker, Bowyer, N`Zogbia

Emre

Owen

4-4-1-1 ville nok vært en lur konstruksjon med Shearer og Luque ute. Emre som maestro bak Owen. Vi må i alle fall legge vekk langballene mot Chelsea. Ameobi, eller Shearer for den del,  har ikke sjans mot Terry i luftrommet. Satse på å pushe opp Solano og N`Zogbia på kontringer og prøve å spille smart defensivt med å ta ut Essien og Lampard på midten.

Men viktigest av alt. Kampen vil bli avgjort på kantene. Regner med at det er SWP mot Babayaro og Joe Cole mot Ramage. Vinner vi den kampen er mye avgjort i forhold til å holde Chelsea i sjakk i dere offensive spill.
Boum og Titus må finne sin oppgave med å markere og falle av. Markere er vel ikke dere stor styrke som stoppere, men mot 4-3-3 er dette eneste medisin for å ta ut spissen. Lykkes vi med disse to forsvarstrekkene vil nok mye kunne tale for at Newcastle har en sikkelig sjanse på SB.

Emre spiller nok skjorten av Makalele. Vi får også håpe at Given kommer seirende ut av keeperduellen med Cech.

Da kan vi håpe på 3 poeng fortsatt klatring på tabellen!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

DanMan

• Gjest
Chelsea - Newcastle
« Svar #81 på: 17. Nov. 2005, 15:02 »
Da er det offisielt klart at hverken Carr, Shearer eller Luque er med mot Chelskij (Luques situasjon var dog avklart). Det åpner for mitt ønskede lag.  :) Og så ønsker vi forhåpentligvis alle tre tilbake til kampen mot Everton neste helg.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~742207,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #82 på: 17. Nov. 2005, 18:43 »
Jeg synes ikke vi skal smile over at disse tre er utelukket. Luque er jo så som så, men Carr ville vært enormt viktig i denne kampen. Mye bedre enn Ramage. Og vi vet hva Shearer står for.

Når det gjelder Ameobi, så mener jeg at det ikke er han som skal stoppe Terry. Stopperne til Chelsea har virket svært usikre i møte med Rooney og Bellamy, som har løpt mye mot dem. Og det kan Owen også bidra med. Jeg tror Ameobi vil bli barnemat for Terry og Gallas, mens Owen kan gjøre dem til latter. Tror forøvrig ikke Shearer heller hadde gitt så mye juling, og at Owen ville vært mye farligere også med Shearer på banen. Derfor tror ikke jeg vi trenger den andre spissen, og at vi heller kan gi Bowyer muligheten på midtbanen. For Bowyers løpskraft vil være uvurderlig i en kamp som dette.

Og jeg griner, og vil grine i noen dager til, over at Carr ikke er klar igjen. Det irriterer meg mest av alt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Chelsea - Newcastle
« Svar #83 på: 18. Nov. 2005, 10:10 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg synes ikke vi skal smile over at disse tre er utelukket. Luque er jo så som så, men Carr ville vært enormt viktig i denne kampen. Mye bedre enn Ramage. Og vi vet hva Shearer står for.

Når det gjelder Ameobi, så mener jeg at det ikke er han som skal stoppe Terry. Stopperne til Chelsea har virket svært usikre i møte med Rooney og Bellamy, som har løpt mye mot dem. Og det kan Owen også bidra med. Jeg tror Ameobi vil bli barnemat for Terry og Gallas, mens Owen kan gjøre dem til latter.

Mente så absolutt ikke å smile over at noen er skadet! Sier også at jeg ønsker de tilbake ASAP, og det burde jo understreke mitt poeng. Det jeg mente var å fremheve at laget jeg tror vi kan slå Chelskij med (med en god person flaks), sannsynligvis blir det laget vi starter med.

Ameobi skal du ikke undervurdere. Eller, kanskje er det det alle bør, inkl. Chelskij-gjengen. Da vil det være enda verre for de dersom Ameobi har dagen. Og det verste er at man kan se det på de første 5-10 min om Ameobi kommer til å spille stort eller ikke. Når han har den fandenivoldskheten alle har etterlyst, er han en håndfull for alle og enhver, inkl. John Terje&co.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #84 på: 18. Nov. 2005, 10:59 »
Dette er en svært viktig kamp, og hvis vi  klarer å ordne poeng er jeg mgt. fornøyd. Med seier tror jeg selvtilliten alene skaffer os topp fire plassering.  :P
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Chelsea - Newcastle
« Svar #85 på: 18. Nov. 2005, 14:57 »
Lee Bowyer er for første gang tilbake etter kneskaden han pådro seg i 1-0 tapet mot Wigan tidligere i høst. Souness hadde håpet at Alan Shearer, Albert Luque og Stephen Carr også skulle bli klare til oppgjøret på Stamford Bridge, men de trenger alle en uke ekstra før de er klare til kamp. Craig Moore og Steven Taylor er begge langtidsskadet, mens Dyer er tilbake om 2-3 uker.

Følgende er tatt ut i 17-manns troppen som reiste til London i formiddag:

Newcastle: Ameobi, Babayaro, Boumsong, Bowyer, Bramble, Brittain, Chopra, Clark, Emre, Faye, Given, Harper, N`Zogbia, Owen, Parker, Ramage, Solano.

Chelsea: Cech, Cudicini, Ferreira, Gallas, Terry, Carvalho, Johnson, Del Horno, Bridge, Essien, Makelele, Lampard, Geremi, Duff, Crespo, C Cole, J Cole, Wright-Phillips, Robben, Huth.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #86 på: 18. Nov. 2005, 15:26 »
Trolige lag:
Given
Ramage-Bramble-Boum-Baba
Nobby-Parker-Emre-Zog
Ameobi-Owen

eller

Given
Ramage-Bramble-Boum-Baba
Solano-Bowyer-Parker-Emre-Zog
Owen

Begge kan funke, men jeg er som tidligere sagt fortsatt mest for å spille i vår tradisjonelle 4-4-2 denne kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #87 på: 18. Nov. 2005, 16:42 »
Går for denne til å begynne med.

Given
Ramage-Bramble-Boum-Baba
Solano-Bowyer-Parker-Emre-Zog
Owen

Kan heller gjøre om til 4-4-2 om vi skulle komme under.

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
Chelsea - Newcastle
« Svar #88 på: 18. Nov. 2005, 20:10 »
Til alle trøndere: Jeg ser at kampen i utgangspunktet er andrekamp på canal+ etter Man Utd - Charlton..Vil det si at Kings Cross viser Castle kampen uten lyd og på dritt tvn slik som forige kamp?? er ikke så ofte på Kings men merka meg det sist gang. Om det er tillfelle vurderer jeg å teste ut three lions for første gang. høres ut som de skal kjøre full rulle i alle fall. (http://www.threelions.no)
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #89 på: 18. Nov. 2005, 20:16 »
Sitat fra: "J-La"
Til alle trøndere: Jeg ser at kampen i utgangspunktet er andrekamp på canal+ etter Man Utd - Charlton..Vil det si at Kings Cross viser Castle kampen uten lyd og på dritt tvn slik som forige kamp?? er ikke så ofte på Kings men merka meg det sist gang. Om det er tillfelle vurderer jeg å teste ut three lions for første gang. høres ut som de skal kjøre full rulle i alle fall. (http://www.threelions.no)

Jeg tipper de viser den på det lille bakrommet hvor de har storskjerm. Lurer på om ikke de viste Wigan-kampen der med lyd.. Ellers tipper jeg downtown viser den med lyd. De pleier å sende begge kampene til canal+.