20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55702 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #210 på: 19. Mai 2007, 02:24 »
Så lenge Silvio Berlusconi trekker i trådene, så vil Milan aldri gå under. Til det er Berlusconi altfor flink til å trekke i tråder som ikke eksisterer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
« Svar #211 på: 19. Mai 2007, 03:02 »
Så da innrømmer du direkte at klubben din er et skittent høl?
haha
da var det klarert ihvertfall, takk for ærligheten, det skal du ha for

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #212 på: 19. Mai 2007, 16:20 »
HVA?
Det frekkeste...
Mener du virkelig at Milan har vært en trussel for Inter NÅR?
Du sier mao at Inter er det tradisjonelt beste laget av disse to?
Det hadde vel heller vært motsatt, nemlig at Inter var en trussel for Milan, bare at det har aldri skjedd...

djmattis

• Gjest
« Svar #213 på: 19. Mai 2007, 18:17 »
Joakim drepte denne diskusjonen når han innrømmte at Milan er styrt av en skitten diktator, dvs at Milan er i grunn et skittent høl.
diskusjon er ferdig, kom tilbake til neste kamp.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #214 på: 20. Mai 2007, 03:33 »
Ulogisk framstilling av Joakims innlegg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 20. Mai 2007, 12:54 »
Hva er det du innbiller deg, djmattis? Jeg har aldri sagt det du prøver å si at jeg har sagt.

Det jeg sa var at Milan aldri vil gå under så lenge Berlusconi trekker i trådene. Ja, Berlusconi er en kjeltring. Fortell meg noe jeg ikke vet heller. Men det er nettopp også pga at Berlusconi er den han er at Milan aldri vil gå under. Og det er et ubestridelig faktum, såvidt jeg greier å se.
Ikke kom her å si at Berlusconi ikke vet hvordan han styrer en fotballklubb.

Det var DU som sa at Milan kom til å råtne opp. Jeg motsier deg ved å henvise til Berlusconi, som greier å utrette det meste. Hvorvidt han holder seg på rett side av loven er en definisjonssak.

djmattis

• Gjest
« Svar #216 på: 20. Mai 2007, 15:27 »
Men fortsatt så innrømmer du at klubben din er skitten....
Ikke vits å forsvare noe du har allrede har prestert å skrive selv om du plutselig angrer.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #217 på: 20. Mai 2007, 17:38 »
Jeg forstår fortsatt ikke NÅR han liksom skal ha sagt at AC Milan er et "skittent høl"?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 20. Mai 2007, 17:38 »
Italiensk fotball ER et skitten høl.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #219 på: 20. Mai 2007, 18:19 »
GAME OVER.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 20. Mai 2007, 18:46 »
Italiensk fotball ER et skitten høl.
Uenig. det Moggi og dress-kompisene hans foretok seg, utdeling av rolexer i hytt og gevær og det som verre er, kan på ingen måte unnskyldes. Men er det disse dress-herremennene som vandrer i korridorene og tener fett på å gjøre lite som ER italiensk fotball? Det er iallfall ikke det for meg. Jeg er helt enig i et intervjuv jeg leste med Gianluca Zambrotta rett etter at han landet i Barcelona i høst. Han var meget skuffet over det som hadde skjedd i Juventus. Han trodde faktisk han som spiller hadde vært med på å vinne titler for Juventus. Jeg kunne ikke vært mer enig. Når man ser hvordan straffene i skandalesaken har blitt redusert gang etter gang nå er det tydelig at bevisene ikke er så solide som det mange mener. Kan jo til sammenligning nevne at det var noe muffens av det som ble etterforsket i England i høst også. Men nei selvfølgelig tror vi ikke på det. Den engelske ligaen er best i verden, skinnhellig og her foregår det garantert ikke noe galt. Javel, jeg tviler ikke et sekund på at mange nordmenn har dette synet på engelsk fotball,  jeg for min del anser det egentlig bare som naivt.

Nei, italiensk fotball er en av verdens absolutt beste ligaer. Den har noen av verdens største lag, og er også den nasjonen som har vunnet VM nest flest ganger etter sambanasjonen. I tillegg har den italienske ligaen gitt oss noen av verdens fremste fotballspillere, og huser også noen av dem den dag idag. Greitt at det foregikk ting i Italia som ikke var spesielt bra, men at det gjør italiensk fotball til et skittent høl er tull og tøys.

djmattis

• Gjest
« Svar #221 på: 20. Mai 2007, 20:23 »
Spillte 1-1 borte mot Atalanta i dag.
Figo skårte på straffe.

Kommer virkelig til å savne Figo årene fremover, sykt god spiller som tillførte utrolig mye på Inters kant.
Men henter vi Quaresma så blir det bra, hadde vært en veldig bra erstattning.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #222 på: 20. Mai 2007, 21:56 »
Italiensk fotball er ikke mer skittent enn f.eks. i England.
Forøvrig så mener jeg også at både den spanske og den italienske ligaen er millimeteren foran England når det gjelder nivå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 21. Mai 2007, 17:58 »
Ikke mer skittent enn England? Nåja, det vet jeg ikke. Juventus har jo kjøpt seg til Gud vet hvor mange ligatitler. Italienske klubber har drevet med lyssky virksomhet i årevis.

Og til deg djmattis. Jeg har aldri sagt at Milan er et skittent høl, men det ville jo vært ren løgn om jeg ikke hadde innrømmet at Berlusconi er en kjeltring. Men hei, hvem i Italia er ikke det? det er ganske få klubbeiere i Italia som har rent mel i posen, og jeg kan nesten garantere at Inter er en av mange, mange, mange italienske klubber med diverse lysskye sider.
Ikke kom her og fortell meg at Inter er 100% ren og at det aldri har forekommet tull og tøys i den klubben. Aldri i verden om Inter er noe bedre enn Milan.

djmattis

• Gjest
« Svar #224 på: 21. Mai 2007, 19:00 »
Inter er 100% clean
Det er en grunn til at de ikke ble satt under etterforskning.
Dr. Moratti er holy man.

Visste du ikke? cracker