20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55640 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #150 på: 07. Mars 2007, 14:09 »
Etter de bildene jeg så nå, så var det en krangel først. Som spillerne prøvde å roe ned. Så kommer en jævla degos fra ta stygge Valencialaget å slår på Burdisso hvis jeg ikke tar helt feil. Skjønner jævla godt at Interspillerne reagerer. Det er selvsagt ingen unnskyldning å hoppe etter med saksespark osv fra Interspillerne sin side. Men det var Navarro som utløste det hele. Situasjonen så ut til å roe seg når han kom inn i bilde.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 07. Mars 2007, 15:16 »
Etter de bildene jeg så nå, så var det en krangel først. Som spillerne prøvde å roe ned. Så kommer en jævla degos fra ta stygge Valencialaget å slår på Burdisso hvis jeg ikke tar helt feil. Skjønner jævla godt at Interspillerne reagerer. Det er selvsagt ingen unnskyldning å hoppe etter med saksespark osv fra Interspillerne sin side. Men det var Navarro som utløste det hele. Situasjonen så ut til å roe seg når han kom inn i bilde.

Jaha, sånn som jeg ser det begynner det hele med munnhuggeri mellom Marchena og Burdisso. Burdisso "klikker plutselig stein galen" og slår gjentatte ganger i retning Marchena (mulig han treffer). Først da kommer Navarro inn med sitt stygge slag. Men jeg synes det var mye bråk før Navarro kom med sin "knytteneve"!

Uansett, ingenting kan forsvares!

Det er jo også Spania og Italia som sliter til dels med stygge episoder hva fotball angår. Stygge episoder som nedskallinger, slossing, rasisme, tribunevold osv. Synes det er på tide at UEFA reagerer på en del av hendelsene, slik at spillerne forstår at det skal spilles fotball ute på den grønne gressmatta, og publikum likeså. Dette gir Michel Platini noe å bryne seg på som fersk sjef for UEFA. Tipper på strenge straffer!

Må bare ta med at jeg har ingenting imot spansk og italiensk fotball. Ser gjerne kamper fra disse landene, uansett hvem som møter hvem. Er bare lei av det utenomsportslige!
« Siste redigering: 07. Mars 2007, 15:21 av Frode »

djmattis

• Gjest
« Svar #152 på: 07. Mars 2007, 17:03 »
Det eneste som gjør emg sinnsykt forbanna er at på på de norske sidene så sier de det var Zlatan som dreiv og sloss med han navarro, så et bilde og der sto det, "zlatan gikk amok bla bla bla" å så var det bilde av burdisso.
jeg mener da blir det bare helt hjerneskada når ikke avisen engang veit hvem de skriver om.
nei dette kommer til å bli zlatan og inters skyld uansett det hyer, for i spania filmer og jukser man ikke!!!!

ikke sant det david villa?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #153 på: 07. Mars 2007, 17:38 »

Jaha, sånn som jeg ser det begynner det hele med munnhuggeri mellom Marchena og Burdisso. Burdisso "klikker plutselig stein galen" og slår gjentatte ganger i retning Marchena (mulig han treffer). Først da kommer Navarro inn med sitt stygge slag. Men jeg synes det var mye bråk før Navarro kom med sin "knytteneve"!

Uansett, ingenting kan forsvares!

Det er jo også Spania og Italia som sliter til dels med stygge episoder hva fotball angår. Stygge episoder som nedskallinger, slossing, rasisme, tribunevold osv. Synes det er på tide at UEFA reagerer på en del av hendelsene, slik at spillerne forstår at det skal spilles fotball ute på den grønne gressmatta, og publikum likeså. Dette gir Michel Platini noe å bryne seg på som fersk sjef for UEFA. Tipper på strenge straffer!

Må bare ta med at jeg har ingenting imot spansk og italiensk fotball. Ser gjerne kamper fra disse landene, uansett hvem som møter hvem. Er bare lei av det utenomsportslige!
Jaja. Greit nok at dem slår etterhverandre først der. Skulle ikke gjort det. Men navarro sitt slag var HELT UNØDVENDIG. For du ser at blant anna zlatan, cordoba og materazzi prøver og roe ned før slaget.

Er enig i at staffa for dette bør være veldig streng. Det ødelegger bare for fotballen.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 07. Mars 2007, 18:23 »
for en feiging navarro er. han har ikke spillt noen ting av kampen, men løper ut når dommeren blåser av og smeller til burdisso så han knekker nesa..... og så løper han vekk!!! for en idiot!

forza inter!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 07. Mars 2007, 18:29 »
Hehe, tenkte jeg det ikke.

Inter er ikke skyld i annet enn å ha handlet i selvforsvar, og hvis UEFA skulle finne på å straffe Inter, så kommer man til å kauke seg hjel på at Inter får skylda bare på grunn av italiensk fotballs dårlige rykte og spillere som matterazzi, zlatan osv. i sine rekker.

Inter er skinnhellige. Valencia er styggere enn styggest og er skyld i hele greia. Valencia startet bråket, og Valencia var hele tiden den aggressive part. Jaja...

Jeg har ikke sett så nøye på episoden, men i mine øyne ser det ut som begge lag er like aggressive, og etter det jeg har sett, så bør begge lag kastes ut av turneringa. Kanskje er det på tide å si at nok er nok i forhold til italienske lag. Dette er ikke første gang et italiensk lag er innblandet i bråk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 07. Mars 2007, 23:09 »
selvsagt var det ikke riktig av inter spillerne, men jeg skjønner dem jævli godt. vet ikke hva du hadde gjort om du hadde blitt slått ned på byen joakim, men noen tar faktisk igjen.

djmattis

• Gjest
« Svar #157 på: 08. Mars 2007, 01:05 »
Får å se dette litt saklig fra en Inter fans perspektiv da, sånn i etterhånd når følelsene begynner å roe seg ned.
Helt ærlig det sugde noe helt jævlig å ryke ut på bortemålsregelen når man møtt et lag som så vidt har giddet å spille fotball for å si det sånn.
greit om man tapt mot et lag som spillt bedre, men i dette fallet så fortjente Inter å gå videre etter 180 min.
Syns det er mye som kunne blitt gjort på andre måter, men faktum er det at når Navarro gjorde det han gjorde, så brøyt han alle regler for krangler osv på en fotball bane, krangling og klemming og slikt ser man nesten hver uke nå, men å slå av nesebeinet til en kar fører ofte til at man enten havner i fengsel eller får en betinget dom i rettsystemet.
hvertfall med alle video og bilde bevisene.
syns ikke Navarro bare skal straffes på fotball banen, det han gjorde på tirsdag kveld var en voldshandling som må opp i rettessystemet spør du meg.
kan ikke la slikt komme unna for da kommer fotballen være en sloss zone innen 2010.
Og en annen ting er jo det at Marchena eller hva han heter faktisk sparket og prøvde å slå etter burdisso, og selv om burdisso ble heilt galen så var det nok av folk til å roe han ned så der kunne problemet blitt stoppet, men navarro utløste den største krangelen som jeg mener inter spillerne regarer helt naturlig på, umodent men naturlig.
hadde jeg sett en kompis blitt slått ned på byen eller på en fotball kamp så hadde jeg ikke nølt et halvt sekund med å forsvare han, for tross allt, man vil jo forsvare sin venn slik at ingen kan fortsette å slå mens han er skadet, noe man helt klart visste kunne skje i den situasjonen som var på banen, for tviler på at noen skjønnte at nesebeinet hadde gått av sekunder etter slaget, og da kunne det godt kunnet kommet flere spark og slag som kunne forverret skaden.

Vil at alle skal vite at jeg ble skikkelig flau når jeg så det som skjedde, men jeg har full forståelse hvorfor det skjedde.
Så mange følelser som bygges opp i begge kampene, de stadige filmningene til valencia spillerne, drøyinga av tiden til canizares, dritt preiket mot zlatan og en dommer som ikke klarer trykket og dømmer i stykker kampene totalt (zlatans gule kort på mestalla noen?).
var så utrolig mye latterlig som skjedde i løpet av de 2 kampene at jeg ikke lenger orker å engasjere meg i det faktum at vi ble slått ut av et lag som ikke ville spille fotball, noe som sårer et gedigent fotball hjerte.

all credit til valencia, de er videre, men fallt 100 plasser bakover i respekt i mine øyner, trodde virkelig ikke at et lag som valencia som jeg respektert så lenge for den flotte fotballen de har pleid å spillt (mendieta, lopez, aimar, baraja osv osv).
nei dette var et ordentlig lavmål og gjør skikkelig vondt.

tror dette er det siste jeg gidder å bry meg om denne kampen faktiskt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 08. Mars 2007, 16:20 »
selvsagt var det ikke riktig av inter spillerne, men jeg skjønner dem jævli godt. vet ikke hva du hadde gjort om du hadde blitt slått ned på byen joakim, men noen tar faktisk igjen.
Joda, men slik som jeg så situasjonen så var det ikke bare sånn at det kun var én aggressiv part og at Inter bare tok igjen for det Valencia-folket gjorde.

Dessuten har jeg vanskelig for å skjønne at Navarro sånn helt ut av det blå, etter at laget hans har gått videre, begynner å dælje laus på motstanderen. Sånn som jeg har oppfattet situasjonen var Inter-spillerne MINST like aktive og aggressive som Valencia, og ingen kan unnskylde seg for noe som helst.

Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at det var Navarro som startet hele greia. Slaget hans må ha vært motivert av et eller annet, og det må ha kommet fra Inter. Noe annet ser jeg på som umulig.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 08. Mars 2007, 17:59 »
Sitat fra VG:
Sitat
"Det hele startet så smått med tilløp til bråk mellom Valencias midtbanespiller Carlos Marchena og Inters Nicolas Burdisso. Så kom Navorro til unnsetning og ga Burdisso en real nesestyver. Så brøt helvetet løs."

Syns dette var veldig likt slik jeg oppfattet det når jeg så det. Knuffing og krangling kan skje når hvem som helst spiller, men slåssinga var Navarro sin feil og han har til og med sagt unnskyld.

Sitat
"Jeg har aldri gjort noe slikt før, og jeg kommer aldri til å gjøre noe slikt igjen. Jeg skammer meg, og er veldig lei meg, sa Navarro til den spanske radiostasjonen Cadena Ser."

Sitat
"- Det var en beklagelig hendelse. Jeg vil unnskylde meg overfor Burdisso og håper han tilgir meg, sier Navarro."

Så kan jeg sette inn et lite klipp fra fighten:
http://youtube.com/watch?v=2JBbUaSlmLk

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 08. Mars 2007, 18:13 »
Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at det var Navarro som startet hele greia. Slaget hans må ha vært motivert av et eller annet, og det må ha kommet fra Inter. Noe annet ser jeg på som umulig.

Du kan jo ikke ha sett episoden! Ingenting som forsvarer det Navarro gjorde.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 08. Mars 2007, 19:04 »
Ingenting som forsvarer det noen av de involverte gjorde.
Uansett om de spiller for den ene eller andre klubben. Det er det som er poenget mitt.

Dessuten klarer jeg ikke se at Navarros slag er det som utløser hele sulamitten. Bråket har såvidt jeg har greid å se startet FØR Navarro entrer scenen.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #162 på: 08. Mars 2007, 20:11 »
Rart alle andre enn deg ser det da. Medier, tv-reportere, de fleste andre her på forumet... Og faktisk Navarro selv.

Jeg tror det er fordi du har noe imot Inter og italiensk fotball at du ikke vil se det. Som Addis sier, typisk deg.
« Siste redigering: 08. Mars 2007, 20:48 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 08. Mars 2007, 20:42 »
Hehe, dette er jo bare typisk Joakim og sine "sterke" meninger

Navarro og styreformannen har tatt kontakt med Inter for å beklage seg, så jeg legger dermed denne saken død for min del. Får vente å se hvilke straffer som blir delt ut.
« Siste redigering: 08. Mars 2007, 20:44 av aDDis »

djmattis

• Gjest
« Svar #164 på: 11. Mars 2007, 17:07 »
INTER regelrett knuste Milan i dag!!!
Hærlig!!!