20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #135 på: 01. Mars 2007, 13:37 »
C.Ronaldo slutta ikke og filme da han kom til england..

Ser aldri martins filme osv i england. Han blir som oftest frustrert pga han får frispark i mot seg bare han jobber som en hest me og vinne ballen på nytt.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 01. Mars 2007, 14:42 »
martins kom jo fortsatt fra et land der ALLE jukser og ALLE bestikker dommere og hvor det er ULOVLIG med kroppskontakt.  ::)

kan dere ikke hate alle ifra portugal, spania, brasil og argentina og i samme slengen? de spiller jo ikke nøyaktig sånn de gjør i england :o

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 01. Mars 2007, 15:15 »
Inter sin seiersrekke røk igår, hjemme mot Udinese. Hva sier Inter fansen til det? Går de igjennom hele sesongen uten tap? Er vel bare Milan som har gjort det før?!?

Må også legge til at jeg synes det er bra at lag som Empoli, Palermo og gode gamle Lazio ligger foran Milan, og kjemper om 3. og 4. plassen. Gøy med nye representanter i CL. Og spesielt gøy at Palermo som ligger på en veldig fin 3. plass, vant NUFC mot på bortebane!!!

djmattis

• Gjest
« Svar #138 på: 01. Mars 2007, 16:07 »
Jeg tror ikke det er noen inter fans som klager over uavgjort i går egentlig, har skikka litt rundt på forumene og det er ingen som klager. før eller seinere måtte det komme en "platt" kamp som man kan kalle den i går.
Var jo Inter som var det eneste laget som ville noe i går.
Udinese virka mest som om de kom dit for å ligge på gresset og drøye tid helt ærlig, var latterlig å se på til tider, hvertfall når keeperen 3 min på overtid prøvde og dra en die hard finte på zlatan, haha
faen det så ikke ut.
zlatan kommer så vidt borti han så slang han seg som om noen kasta en granat på han. var egentlig litt morsommt å se på men dommern så heldigvis at keepern var nærmere en skuespiller i en c-serie på kabel tv i usa enn leonardo di caprio i the departed.
men men det eneste Inter fansene bryr seg om nå er jo egentlig cl kampen mot Valencia, er jo den som betyr mest i år.
det og at vi slo europa rekorden i antall vunnet kamper.

Forza Inter!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 01. Mars 2007, 16:12 »
inter kjørte totalt over dem, ganske utrolig at de ikke vant. så nå leder vi "bare" med 14 poeng ;D

konge at palermo er på 3. plass, men er nesten mer imponert over empoli på 5. plass

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 01. Mars 2007, 18:04 »
Jeg synes det er veldig spennende å se hvem som klarer å komme blant de 4 beste og dermed kapre en CL plass. Hadde vært gøy om Milan IKKE hadde greid dette, de har vunnet nok uansett! Liker at nye lag også får sjansen i CL, ja som Empoli og Palermo. Spennende avslutning!

djmattis

• Gjest
« Svar #141 på: 01. Mars 2007, 21:37 »
Min slut tabell:

Internazionale
Roma
Lazio
Palermo

da blir jeg mere enn fornøyd

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 02. Mars 2007, 11:08 »
så det du sier er at : milan vinner cl da??
De skal jo ha cl plass neste år.. 4 plass eller cl vinnere :D

Håper cl jeg da;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

djmattis

• Gjest
« Svar #143 på: 02. Mars 2007, 17:43 »
Jeg ser hellst at Milan går i konkurs da, men de klarer seg ganske bra på egen hånd å spille såpass dårlig at ejg ikke er bekymmra for de lenger.
ser ikke på de som en trussel lenger.
de ligger i palermo, empoli klassen det sier jo allt.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 02. Mars 2007, 17:58 »
er ikke helst sikker men de mista 9 poeng.. vett ikke om det blei omgjort til 7.
+ på det så er du verfal godt øve Empoli og Lazio

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #145 på: 03. Mars 2007, 01:02 »
Jeg ser hellst at Milan går i konkurs da, men de klarer seg ganske bra på egen hånd å spille såpass dårlig at ejg ikke er bekymmra for de lenger.
ser ikke på de som en trussel lenger.
de ligger i palermo, empoli klassen det sier jo allt.

Ja, det går opp og ned her i livet.

Milan kommer nok tilbake etterhvert i Serie A.
Denne sesongen kan de bare glemme, men livet går videre og man har alltid en ny dag som truer.

Så det blir nok ikke så lang tid framover før du må legge vekk setningen:
"ser ikke på de som en trussel lenger."  ;)

djmattis

• Gjest
« Svar #146 på: 03. Mars 2007, 23:32 »
Jeg ser denne saken sånn her, Milan har nå denne statistikken:

5 Milan        26 13  9  4  36-22   40

Inter har samtidig denne:

1 Inter        26 22  4  0  57-21   70

fakta i saken er at de fortsatt har 22 poeng mindre enn Inter om de så fikk tilbake de 8 poengene.
hvor mange av de 22 poengene tror du helt ærlig de ville klart spille inn bare for de hadde ligget på like mange poeng som Inter fra starten av som alle Milan fans hevder de ville gjort.

ikke 22 poeng ihverfall.

THE END...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 07. Mars 2007, 00:15 »
Nok en skandale kamp med et italiensk lag i hovedrollen. Kampen Valencia vs Inter var ikke ferdig etter de vanligvis 90 minuttene + tillegg. Kampen skulle avgjøres tydligvis, om ikke med fotball, så var det litt av en slåsskamp de hadde der ute, og inne i garderoben.

Rett og slett en skandale og flaut for italiensk fotball, selvfølgelig også for spansk fotball. Disse 2 nasjonene har jo slitt enormt med tribunevold, rasisme og andre hendelser som ødelegger fotballens renome og rykte. Håper på strenge straffer, så jeg/vi slipper å se idiotisk atferd av hodeløse bortskjemte og barnslige fotballspillere. Det er trist og en tragedie for fotballen at slik oppførsel eksisterer blant voksne mannfolk.

Håper på et par års utestengelse av CL for de innvolverte klubbene, samt like streng straff, om ikke strengere for de skyldige spillerne! For dette er uakseptabelt!

TV2 nettavisen
« Siste redigering: 07. Mars 2007, 00:26 av Frode »

djmattis

• Gjest
« Svar #148 på: 07. Mars 2007, 00:38 »
Så du engang kampen og det som skjedde etter slutten eller har du lest vg.no nå??
så kanskje du skjønenr grunnen til at Inter spillerne reagerte som de gjorde.
Du hadde nok ikke likt om du hadde sett en medspiller ligger på bakken med en brukket nese, eller hva?

vel å merke å få med seg er at Zlatan selvfølgelig blir lagt ut som en av de som kranglet, når han og Materazzi var to av de få som prøvde og stoppe det hele, bør vel slå ned på noen av fordommene at de er noen kranglebøtter tenker jeg.
« Siste redigering: 07. Mars 2007, 00:41 av djmattis »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 07. Mars 2007, 09:01 »
Så hele kampen i reprise på visatsport2. Dessuten har jeg sett "slagsmålene" flere ganger på nyhetene rundt omkring, og alle er enig i at dette er flaut og skandaløst opptreden av fotballspillere.

Men dette er jo selvfølgelig like skandaløst opptreden av begge lag, de har like mye skyld, ingen tvil om det.

Til min store overraskelse så jeg ikke Materazzi og Zlatan som noen "brytehelter", selv om sistenevnte måtte holdes igjen på slutten da han var lynforbanna, så der er jeg enig med deg! Men vi får jo se hva reaksjonene blir, de skyldige blir helt sikkert dømt!