20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55680 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #120 på: 21. Feb. 2007, 00:23 »
Det er derfor italiensk fotball er dritt og kjerringsport.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #121 på: 24. Feb. 2007, 01:28 »
for ingen i PL filmer?
er det det du sier?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 24. Feb. 2007, 21:13 »
for ingen i PL filmer?
er det det du sier?
Selvfølgelig er det noen berømte utenlandske spillere som filmer i PL også, men det er ikke til å komme fra at Italia og Serie A er værst i den klassen.

Om jeg ikke husker feil, leste jeg for en god stund siden (tror det var forrige sesong en gang) at Serie A var den ligaen med minst effektiv spilletid i løpet av en kamp. Grunnen var ikke overraskende, enormt mye frispark, mange "såkalte" simulerte skader, mye drøying av tid samt en del andre ting som får fotballkamper til å bli avbrutt noen øyblikk, som f.eks. tribunebråk osv.

Dette har jo ingenting med "tråden" å gjøre, bare nevnte det.

Ser forresten selv på Italiensk fotball, men foretrekker andre ligaer.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #123 på: 26. Feb. 2007, 14:38 »
Men nå er det ikke til å komme fra at det er mange vanvittig fine mål i Serie A da..  Det synes i allefall jeg.  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 26. Feb. 2007, 22:29 »
Og vanvittig fine mål er det jo aldri i PL.

Martins mot Tottenham, for eksempel. Huff og huff, altså. Virkelig ikke bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 27. Feb. 2007, 00:46 »
Hvem har sagt at det ikke er fine mål i PL? Hvorfor trekker du frem det? Det har absolutt INGENTING med saken å gjøre. Ikke nok med at Materazzi er satan sjøl, men nå hater du hele fotball-italia? Det er faktisk italiensk fotball, og ja, faktisk INTER som har gitt oss Martins. Huff og huff, altså. Virkelig ikke bra.

djmattis

• Gjest
« Svar #126 på: 27. Feb. 2007, 01:06 »
17 seire nå, og Zlatan peiser på med målene, genialt.
Synd valencia hadde en sinnsyk utellings prosent på guiseppe men det har dem ikke i 2 kamper.
Gleder meg til 3 og 6 mars :D
først derby med newcastle og så CL og om 2 uker ca er det derby mot milan, bra fotball forover nå!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 27. Feb. 2007, 09:58 »
bra fotball forover nå!

Det er som du sier; masse bra fotball i ukene fremover. Både Champions League, UEFA-cupen og Premier League. Gleder meg!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 27. Feb. 2007, 16:05 »
Genialt at Zlatan scorer og Inter vinner? Den må du dra lenger ut på landet med.

Nei, det er ingen som har sagt rett ut at det ikke er fine mål i PL. Men jeg oppfattet det på den måten. Jeg synes det scores veldig mange flotte mål i PL, og det er det eneste jeg bryr meg om. Det er noen perler i Serie A også. Helt sikkert. Men det bryr jeg meg pent lite om. Det er PL som betyr noe. Fotball hvor fysisk kontakt er strengt forbudt, juksing er svært utbredt, både på og utenfor banen, og som frontes av spillere som Materazzi, Zlatan og Totti holder jeg meg VELDIG langt unna.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 28. Feb. 2007, 12:17 »
Hva syns du om c.ronaldo ?  Me tanke på hva du sier om Italiensk fotball
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 28. Feb. 2007, 17:30 »
Lurer du på hva JEG mener om C. Ronaldo? Trodde hele verden visste utmerket godt hva jeg mener om den kjerringa jeg.

Christine Ronaldo er ei kjerring! Løper som ei kjerring, ser ut som ei kjerring og oppfører seg som ei kjerring. Punktum.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #131 på: 28. Feb. 2007, 18:29 »
Lurer du på hva JEG mener om C. Ronaldo? Trodde hele verden visste utmerket godt hva jeg mener om den kjerringa jeg.

Christine Ronaldo er ei kjerring! Løper som ei kjerring, ser ut som ei kjerring og oppfører seg som ei kjerring. Punktum.
WORD!!!!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

djmattis

• Gjest
« Svar #132 på: 01. Mars 2007, 03:21 »

sier Joakim 11 år  ;D

plebbster

• Gjest
« Svar #133 på: 01. Mars 2007, 07:11 »
Sikkert fett for resten av Inter-fansen her på forumet å måtte "rydde opp" etter 100% idiotiske kommentarer fra en viss av "deres egne". Kan være en mulighet for å bli sett på som småbarn. Blir litt som at han er en suxy spiss/off.midtbane som konstant mister ballen, og resten av Inter-fansen er Gattuso/Scott Parker. Da var vi tilbake til italiensk fotball.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 01. Mars 2007, 09:32 »
det er bare sååå keeewlt å hate c ronaldo!

lurer på en ting joakim 11 år... hata du martins før og? eller ble han bare sånn helt plutselig en konge spiller når han gikk til newcastle? han "juksa" vel før han og eller? og hva med rossi? har han også blitt en juksemaker igjen nå som han spiller i parma?