20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #90 på: 08. Feb. 2007, 18:47 »
Var det det beste dere kunne komme på? En 6 år gammel statistikk fra en møkkasesong han hadde?

Skal ikke på noen måte beskytte den ene sesongen han hadde i Everton, men syns det blir for dumt å trekke inn statistikker som skjedde for årevis siden. Et år var han i en fremmed liga og spillte rævva fotball liksom.

Kan vi ikke liksgodt kalle tyskere for nazister også? Skal vedde på at jeg finner en 60 år gammel statistikk som sier at flesteparten i Tyskland er det ;D

EDIT: I år har han forresten 1 rødt og 5 gule. Syns ikke akkurat det er så revolusjonerende mye! Listen i Italia toppes forresten av Carmine Coppola fra Livorno! Hvorfor ikke lage en whine tråd om han? Hvorfor er ikke han en spiller fra helvete som spytter og sloss hele tiden? Nei det er kun Materazzi det fordi det er så jævli kult å hate han!
« Siste redigering: 08. Feb. 2007, 19:02 av aDDis »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 08. Feb. 2007, 19:39 »
Var det det beste dere kunne komme på? En 6 år gammel statistikk fra en møkkasesong han hadde?
Nei, det finnes masse andre eksempler også!

Skal ikke på noen måte beskytte den ene sesongen han hadde i Everton, men syns det blir for dumt å trekke inn statistikker som skjedde for årevis siden. Et år var han i en fremmed liga og spillte rævva fotball liksom.
Nei, du bør ikke beskytte den sesongen han hadde i Everton, for da var han rett og slett en tosk!

Spiller han ikke rævva fotball enda da? Synes han titt og ofte bemerker seg med ufine ufyseligheter hva taklinger angår! Og hva skal den fyren egentlig med et "rævhål"? All dritten kommer jo ut av kjeften på han allikevel!!

Kan vi ikke liksgodt kalle tyskere for nazister også? Skal vedde på at jeg finner en 60 år gammel statistikk som sier at flesteparten i Tyskland er det ;D
Hva faen har det med saken å si?? Jeg spiste egg til frokost idag, gjør det ganske ofte. Finnes sikkert en eggstatistikk også? Men tilbake til tema eller?  ;)

EDIT: I år har han forresten 1 rødt og 5 gule. Syns ikke akkurat det er så revolusjonerende mye!
Det må være ny rekord for fyren, men han har "heldigvis" flere kamper til å fikse på dette!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 08. Feb. 2007, 19:53 »
Nei, det finnes masse andre eksempler også!

Jaha? hvorfor trekker du fram 6 år gamle statistikker da?

Nei, du bør ikke beskytte den sesongen han hadde i Everton, for da var han rett og slett en tosk!

Jaha ja

Spiller han ikke rævva fotball enda da? Synes han titt og ofte bemerker seg med ufine ufyseligheter hva taklinger angår! Og hva skal den fyren egentlig med et "rævhål"? All dritten kommer jo ut av kjeften på han allikevel!!

Hva faen har det med saken å si?? Jeg spiste egg til frokost idag, gjør det ganske ofte. Finnes sikkert en eggstatistikk også? Men tilbake til tema eller?  ;)

Hva det har med saken å gjøre? Nei jeg skulle bare vise at man kan finne en dårlig statistikk om man absolutt vil. Du dradde fram en 6 år gammel en. Det er LANG tid i fotball

EDIT: I år har han forresten 1 rødt og 5 gule. Syns ikke akkurat det er så revolusjonerende mye!
Det må være ny rekord for fyren, men han har "heldigvis" flere kamper til å fikse på dette!

Du som følger med så mye og husker 6 år gamle statistikker burde jo vite dette da. Han har spillt helt vanlig denne sesongen, slik han alltid pleier.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 08. Feb. 2007, 20:34 »

Er det virkelig sånn at internasjonal presse "beskyttet" Shearer fordi han var den han var? Eller er det sånn at Materazzi gjør hyppigere og mer voldsom ugagn enn Shearer?

Materazzi har gjort meir dritt enn Shearer ja, men so what om Materazzi er ein leder innen drittsekkene i fotball så burde han jo vert helten din Joakim :D Materazzi er som alle andre spillere elsket :-* og hatet >:(. Keane var ein gal psyko men folk elska han for det om :-[
Ps eg digga at han tok rotta på Zidane :P  pga Dramtikken og når han er så lett påvirkelig etter ein fotballkarriere så fortjener han ein liten svart prikk på heltestatusen .
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 08. Feb. 2007, 20:45 »
Du som følger med så mye og husker 6 år gamle statistikker burde jo vite dette da. Han har spillt helt vanlig denne sesongen, slik han alltid pleier.
Så du mener at Materazzi ikke er noen stygg spiller?

Ta en titt på

Merkverdig at du og andre ser opp til sånne spillere, som gjør alt for å ødelegge fotballen. Det er greit å lage frispark, det er greit å være røff i behandlingen, du er tilgitt om du bommer litt i en takling, men å sparke ned folk med vilje blir for dumt. Et veldig dårlig forbilde for unge fotball interesserte mennesker.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 08. Feb. 2007, 20:58 »
Top 5.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 08. Feb. 2007, 21:06 »
Materazzi har gjort meir dritt enn Shearer ja, men so what om Materazzi er ein leder innen drittsekkene i fotball så burde han jo vert helten din Joakim :D Materazzi er som alle andre spillere elsket :-* og hatet >:(. Keane var ein gal psyko men folk elska han for det om :-[
Ps eg digga at han tok rotta på Zidane :P  pga Dramtikken og når han er så lett påvirkelig etter ein fotballkarriere så fortjener han ein liten svart prikk på heltestatusen .
Synes at det er trist jeg, at VM finalen i 2006 skal bli husket for skallingen og kranglingen mellom 2 idioter!! Skulle vært suspendert for ALLTID begge 2!!

Selv vokste jeg opp med stjernene på 80 tallet, spillere som Platini, Maradona, Francescoli, Lineker, Elkjær, Zico, Careca, Socrates, Laudrup. Å ja, det fantes selvfølgelig spillere som var noen råtasser også. Men det var lenge mellom sabotørene, og vi hyllet dem slettes IKKE!!

Så jeg synes det er synd at det "vakre underholdende" spillet, fotball som det hetes, skal ødelegges av noen idioter og sabotører. Og enda verre at en del "smårollinger" sitter å synes at det er tøft, og hyller dem!!!!!

plebbster

• Gjest
« Svar #97 på: 08. Feb. 2007, 22:53 »

Svart prikk på heltestatusen?

Alle Zidane-fans ble bare mer glad i ham etter at han mokka ned Materazzi.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 08. Feb. 2007, 23:07 »
Synes at det er trist jeg, at VM finalen i 2006 skal bli husket for skallingen og kranglingen mellom 2 idioter!! Skulle vært suspendert for ALLTID begge 2!!

Selv vokste jeg opp med stjernene på 80 tallet, spillere som Platini, Maradona, Francescoli, Lineker, Elkjær, Zico, Careca, Socrates, Laudrup. Å ja, det fantes selvfølgelig spillere som var noen råtasser også. Men det var lenge mellom sabotørene, og vi hyllet dem slettes IKKE!!

Så jeg synes det er synd at det "vakre underholdende" spillet, fotball som det hetes, skal ødelegges av noen idioter og sabotører. Og enda verre at en del "smårollinger" sitter å synes at det er tøft, og hyller dem!!!!!

Har vel aldri hylla noken av dei har eg vel ?
Italia og Frankrike spillte begge møkkafotball i VM og burde ikkje vert der. Synes det er bra det sprites opp med oksestunt på slutten.
Er eg ein smårolling så er vel 90% av folka her det..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 08. Feb. 2007, 23:09 »

Svart prikk på heltestatusen?

Alle Zidane-fans ble bare mer glad i ham etter at han mokka ned Materazzi.

Veit ein del blei det, men får ikkje håpa alle..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 08. Feb. 2007, 23:39 »
Top 5.
Og det der kommer fra DEG!

Og jada, sånt har da Shearer gjort i alle år. Forskjellen er vel bare at alle legger merke til Materazzi fordi han er den store stygge ulven. La oss for all del hylle slike folk som Materazzi og Keane som aldri takler lavere enn knehøyde, og hvis beste taklinger er gjort i skritthøyde.

Ikke verst å fylle fem minutter med brutalitet og usportslige opptredener fra en og samme fotballkamp. Shevchenko fortjente helt sikkert å bli stemplet i skrittet han også, forbanna sovjetiske kommunistjævel som scorer mål hele tiden. Nei, det er best vi hyller skurkene. Slik at goalgetterne blir skurkene istedetfor. Hva hadde vel fotballen vært om alle hadde scoret mål hele tiden? Nei, uten Materazzi og Ibrahimovic og den gjengen der så hadde fotballen vært veldig kjedelig. Joda.

80-tallet med Laudrup, Platini, Maradona og gutta var dårlige tider. Takk Gud for råtassene som ødelegger fotballen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 09. Feb. 2007, 00:22 »
Top 5.
Og det der kommer fra DEG!

Og jada, sånt har da Shearer gjort i alle år. Forskjellen er vel bare at alle legger merke til Materazzi fordi han er den store stygge ulven. La oss for all del hylle slike folk som Materazzi og Keane som aldri takler lavere enn knehøyde, og hvis beste taklinger er gjort i skritthøyde.

Ja og la Oss Hylle Shearers volleykick spark i haude = 10 poeng!
Har ikkje nekta for Materazzi har gjort stygge ting på banen, det har vel ganske mange gjort.
Var Materazzi serlig stygg i VM foruten eit par gloser til Zizou ? Ikkje det eg såg.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 09. Feb. 2007, 15:23 »
hah likte Materazzi  sykt godT;P men fikk avsmak når eg så koss han herja me shevva...
tsss
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 09. Feb. 2007, 17:56 »
Tror dere Materazzi er den eneste som spiller slik i lokalderbyene i Milano?? Det er et av de ampreste derbyene i hele verden og har ofte mange utvisninger. Syns det er en del av sjarmen jeg, men dere kan selvsagt mene jeg er idiot. Ja jeg er veldig "tøff" ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 09. Feb. 2007, 19:24 »
Det er en del av sjarmen å takle i skritthøyde og BEVISST bruke ulovlige og brutale midler for å få tak i ballen? Riktignok er Milan-derbyet en kamp på liv og død, men det forsvarer ikke at Materazzi har en altfor lang liste av slike "taklinger". Han var relativt snill gutt i VM ja, men det betyr ikke at han er like snill som Shearer.

Du kan kanskje lete og finne noen albuer og stygge taklinger av Shearer også, men du finner ikke utallige taklinger i knehøyde og stemplinger i skrittet. Shearer brukte fysikken sin for å oppnå sportslige fordeler. Materazzi bruker knotter, bein, armer, albuer og kjeften for å få gi motstanderen juling. Han oppnår svært få sportslige fordeler av dette. Han pådrar seg heller flere frispark imot. Så hvorfor gjør han det da? Og i hvilken grad er det da en del av sjarmen ved spillet?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon