20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Birmingham  (Lest 23026 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Birmingham
« Svar #60 på: 05. Nov. 2005, 17:41 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

emre skårte!!!!!!!! satan for et skudd :D  :D  :D  :D  :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #61 på: 05. Nov. 2005, 17:41 »
Enderlig Emre 1-0!!!.Faen meg på tide
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #62 på: 05. Nov. 2005, 17:44 »
EMRE, EMRE, EMRE, EMRE, EMRE

ahh, deilig! :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #63 på: 05. Nov. 2005, 17:55 »
sluttresultat 1-0

tror vi skal være godt fornøyd med 3 poeng i dag!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #64 på: 05. Nov. 2005, 17:57 »
skulle sett att vi hadde scort litt mere ..men vi fikk med 3 poeng å gjorde jobben sånn sett.selvom vi ikke overbeviste i dag
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #65 på: 05. Nov. 2005, 18:00 »
Utrolig at Ameobi ikke skjøt selv istedet for å sentre til Emre bak til Emre! Men det gjorde jo heldigvis ikke noe!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle - Birmingham
« Svar #66 på: 05. Nov. 2005, 18:04 »
Ja, akkurat da kjefta jeg fælt. Ingen fikk ut fingeren og fikk skutt. Godt at Emre kom.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #67 på: 05. Nov. 2005, 18:06 »
..
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #68 på: 05. Nov. 2005, 18:06 »
Ingen stor kamp, men nok en gang holder vi nullen og det er ikke noe vi har hatt for vane å gjøre.

Vi møtte et godt organisert Birmingham lag som gikk for 0-0 og spilte 4-5-1.

Traff ballen så vidt Owen på vei inn i mål eller er det øynene mine det er noe galt med?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #69 på: 05. Nov. 2005, 18:08 »
Yeeeeeeeeeees  dette var deilig. Fy faen for en tragisk dommer. Latterlig svak.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #70 på: 05. Nov. 2005, 18:09 »
men at ameobi fortsatt for lov å spille og er under kontrakt med newcastle, skjønner jeg enkelt og greit ikke!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #71 på: 05. Nov. 2005, 18:11 »
Ser ikke bort ifra at Emre kan bli årets kjøp i PL. £3,8 millioner er latterlig lite for en slik spiller. Røverkjøp Souness :-)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #72 på: 05. Nov. 2005, 18:17 »
er veldig enig med deg asbjørn, dagens dommer var rett og slett tragisk!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Birmingham
« Svar #73 på: 05. Nov. 2005, 18:30 »
Det er akkurat det som kjennetegner et topplag: Å vinne på en dårlig dag. Og i dag føler jeg at Newcastle hadde en dårlig dag, men drar i land seieren.

UTROLIG GODT!!! Kanonskudd av Emre, og ikke lett å ta den for keeperen, men kan nok kanskje karakteriseres som en ørliten keepertabbe :P  :D

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #74 på: 05. Nov. 2005, 18:34 »
Det så ut til at ballen var borti en eller annen spiller, sånn at den skiftet en ørliten retning...