20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Birmingham  (Lest 23002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #30 på: 02. Nov. 2005, 19:15 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Laurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Hehehehehehe hvem er det som ler av grinepetter nå. Grinepetter som fant ut at Souness ikke var så ille allikevell og ville tilbake siden han mistrives i Pompey. Latterlig figur denne grinepetter.

Nå må du ikke trur på alt Oliver skriver. Det stemmer som regel ikke...
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

• Gjest
Newcastle - Birmingham
« Svar #31 på: 03. Nov. 2005, 15:24 »
Denne kampen skal spille uansett om Carr eller Ramage spiller, men jeg er faktisk med DanMan! Det ville vært et godt teng om at når Carr får sjansen igjen må han spille på sitt beste! Dette bør varsle Ameobi om også med å satse på Chops!

Taylor og Bramble så kanskje Bou også skjerper seg!

DanMan

• Gjest
Newcastle - Birmingham
« Svar #32 på: 03. Nov. 2005, 15:46 »
Sitat fra: "danield"
Carr har bare vært suspendert kamerat, og synes heller ikke Ramage gjorde noen stor match mot WBA. Derfor bør Carr spille.

Carr var suspendert i en kamp, mot Grimsby i cupen, mot WBA var han ikke med i troppen. Tolk det dit du vil, men det sammenfaller godt med ryktene om skade, gjør det ikke?  :lol:

Takk takk, Noreng.  :D Skjønner hva du mener med Boum også, men han viste gode ting mot WBA, og bør få muligheten til å bygge på det.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #33 på: 03. Nov. 2005, 16:05 »
Sitat fra: "Mushans"
Sitat fra: "Asbjørn"
Laurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Hehehehehehe hvem er det som ler av grinepetter nå. Grinepetter som fant ut at Souness ikke var så ille allikevell og ville tilbake siden han mistrives i Pompey. Latterlig figur denne grinepetter.

Nå må du ikke trur på alt Oliver skriver. Det stemmer som regel ikke...

Nei la oss tro på The Sun og deg. Det stemmer som regel meget ofte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Birmingham
« Svar #34 på: 03. Nov. 2005, 21:15 »
Alan Oliver har som regel rett. Dette var intet unntak.

Laurent Robert er frustrert, Asbjørn. Han var en av våre viktigste spillere under Sir Bobby Robson, men likte dårlig at Souness kom til makta. Han begynte å syte enda mer enn før, mistet spilletid og enda verre: Han ble en stadig dårligere fotballspiller.

At Robert endte opp i Portsmouth er hans egen feil. Men en ting vil jeg ha klinkende klart: Han var en fantastisk fotballspiller, som på sitt beste var i verdensklasse. Men når en hårsår franskmann krysser en disiplinsyk skotte, da blir resultatet, som de fleste sikkert forstår, katastrofalt.

Jeg mener at Robert var en superb fotballspiller, men som ganske enkelt kastet hele sitt fantastiske talent rett ut av vinduet, ved å gjøre kanskje sitt livs feilgrep. Hvem vet? Hadde godeste Laurent Robert lært å passe munnen sin, kunne han kanskje fortsatt spilt for Newcastle United, som en av de store heltene i den sort- og hvitstripete drakten!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #35 på: 04. Nov. 2005, 13:12 »
Det er nå blitt bekreftet på den offisielle siden at Carr ikke er med i troppen til kampen. Dermed får ungutten Ramage en ny sjanse på høyrebacken. Dyer er jo som kjent også skadet IGJEN. Uansett, Birmingham skal slås greit. Tror vi vil få se dette laget:

...................Given.....................

...Ramage....Taylor...Boumsong....Babayaro.....

...Solano......Parker.......Emre..........Zog.......

..............Owen.....................Shearer...........

Benk: Harper, Faye, Bramble, Ameobi, Brittain

Noreng

• Gjest
Newcastle - Birmingham
« Svar #36 på: 04. Nov. 2005, 14:28 »
Sitat fra: "Souey"
Det er nå blitt bekreftet på den offisielle siden at Carr ikke er med i troppen til kampen. Dermed får ungutten Ramage en ny sjanse på høyrebacken. Dyer er jo som kjent også skadet IGJEN. Uansett, Birmingham skal slås greit. Tror vi vil få se dette laget:

...................Given.....................

...Ramage....Taylor...Boumsong....Babayaro.....

...Solano......Parker.......Emre..........Zog.......

..............Owen.....................Shearer...........

Benk: Harper, Faye, Bramble, Ameobi, Brittain

Nope! Zog spiller nok dessvere ikke!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #37 på: 04. Nov. 2005, 14:32 »
Vel, det er lov å håpe.
Bare Zog vet om han spiller eller ikke, men jeg ber på mine knær om at han spiller. Med Ameobi på ving er vi dødsens.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
Newcastle - Birmingham
« Svar #38 på: 04. Nov. 2005, 14:33 »
Sitat fra: "Joakim"
Vel, det er lov å håpe.
Bare Zog vet om han spiller eller ikke, men jeg ber på mine knær om at han spiller. Med Ameobi på ving er vi dødsens.

Synes heller det er tryggere og presse ut Emre og bruker Clark!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #39 på: 04. Nov. 2005, 14:34 »
Det er tryggere det ja, men det skjer ikke. Guess why...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #40 på: 04. Nov. 2005, 17:07 »
Delvis enig både med Doffi og Mushans her. Bramble kan gjerne starte, men faktum er at nå er jo Tayler første valg (har vært de siste kampene) og så lenge han fortsetter å levere varene er det ingen grunn til å endre på det. Men at han pådrar seg MANGE frispark er ikke til å stikke under en stol.

Hva Ramage og Carr angår, er det gode argumenter for begge fra start egentlig. Carr er vel det naturlige førstevalget og bør derfor være tilbake der. Men som andre sa før meg her: Ramage har på ingen måte spilt seg ut! Syns stort sett han har vært bra det jeg har sett av ham.
At Carr har bedre offensive kvaliteter er det liten tvil om, men vi skal ikke være avhengige av en offensiv back for å vinne her.

Ameobi trenger spilletid for å komme i toppform, men vi har sett før at det kan ta veldig lang tid, spørs hvor mye tid vi kan gi ham, iallfall hvis vi skal være med i toppen, noe jeg tror at vi alle vil(?)!

Syns det er et godt tegn at ungguttene Chopra og Britain imponerer om dagen!

Dyer er vel ute igjen (som vanlig), håper Luque snart er tilbake. Klager ikke på N'Zogbia, for det er det ingen grunn til, men Luque vil komme til å styrke angrepet vårt. Owen sammen med Luque eller Shearer, og den som ikke starter sitter på benken. Det kan jeg si meg ganske fornøyd med, det kan derimot ikke Ameobi som da vil være langt unna en plass på laget...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #41 på: 04. Nov. 2005, 17:24 »
Luque kommer vel til å spille venstre kant, mens Owen og Shearer spiller på topp. Dermed er det unge N'Zogbia som nok må sitte på benken.

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #42 på: 04. Nov. 2005, 18:21 »
Dette er en kamp vi i utgangspunktet skal vinne.
Håper vi får se Chopra i morgen, for i og med at Ameobi muligens tar plassen til Zog er det stor sannsynlighet for at Chopra får et innhopp i løpet av kampen.
Shearer spiller vel neppe hele kampen?
Jeg kan ikke se at det er noe poeng i å bruke Bramble bak, da forsvaret fungerer rimelig bra om dagen.

Ender vel forhåpentligvis med seier dette, alt annet vil være en stor skuffelse!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #43 på: 04. Nov. 2005, 22:10 »
Sitat fra: "Severin"
Dette er en kamp vi i utgangspunktet skal vinne.
Håper vi får se Chopra i morgen, for i og med at Ameobi muligens tar plassen til Zog er det stor sannsynlighet for at Chopra får et innhopp i løpet av kampen.
Shearer spiller vel neppe hele kampen?
Jeg kan ikke se at det er noe poeng i å bruke Bramble bak, da forsvaret fungerer rimelig bra om dagen.

Ender vel forhåpentligvis med seier dette, alt annet vil være en stor skuffelse!

Hvorfor skulle Ameobi ta plassen til N'Zogbia, skade, suspensjon, noe jeg ikke har fått med meg?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #44 på: 04. Nov. 2005, 22:11 »
Sitat fra: "danield"
Luque kommer vel til å spille venstre kant, mens Owen og Shearer spiller på topp. Dermed er det unge N'Zogbia som nok må sitte på benken.

Ettersom det allerede er antydet at Shearer ikke starter\spiller hver kamp denne sessongen, og hvis N'Zogiba fortsetter å storspille på kant, hvorfor kan ikke da Luque danne spisspar sammen med Owen?