20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcaslte  (Lest 23820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Bromwich - Newcaslte
« Svar #60 på: 30. Okt. 2005, 19:26 »
Nåja, for min del merket ikke jeg noe til det Chrisnr.9 ;)
men nok om det.

Gleder meg selvfølgelig over nok en Newcastle seier, og da er jeg vel i godt selskap her.

En noe kjedelig første omgang som ikke var allverdens men et par sjanser produserte vi jo, i tillegg til at vi styrte kampen sånn som det forventes at Newcastle skal gjøre mot en anntatt svakere maotstander som WBA.

Andre omgangen åpnet forrykende, fulgte ikke med klokka, men var det gått mer en 2 minutter da Owen sendte oss i føringen? Pluss i margen til N' Zogbia også som har et perfekt innlegg til Owen.
Etter den første scoringen får vi en litt slapp periode der West Bromwich tar over litt, og hvor vi har en god porsjon flaks da vi ikke får et mål imot oss. Men den flaksen tar vi med oss, det har vi endelig fortjent. Vi har også litt uflaks som ikke går opp til 2-0 litt tidligere da det heades ut fra streken på en corner, hvem var det som holdt på å score der forresten?
Men 2-0 kom jo, og på ny: OWEN! Veldig bra, håper Owen er i form nå og fortsetter å score. Det ganger klubben, og kanskje kan han komme i nærheten av å bli toppscorer i PL!
Glad for å se Shearer gjøre 3-0. Var litt rart å se ham starte på benken i dag, men vi viste vel alle at det ville komme.

Ellers er det interessant å se Newcastle sitt lag idag, og ikke minst det vi har til rådighet på benken. Emre leverer nok engang en god kamp, og midtbanen får også et kraftig løft da Dyer endelig kan spille igjen. Shearer kan jo også komme inn som en joker etterhvert, dersom Owen og Luque danner spisspar når sistnevnte er tilbake. Det er ingen dårlig løsning da N'Zogbia har gjort sakene sine bra på venstrekant. I tillegg kan vel også Dyer og Emre spille vensrekant? Var vel i utgangspunktet det Dyer kom inn som for N'Zogbia idag? Bramble er også en god reserve i forsvaret, selv om Bramble har en litt uheldig inngripen idag, hvor Given redder ham. Ramage OK kamp men klart tilbake på benken når Carr kan spille. Ameobi overbeviste desverre ikke idag, får svært lite ut av mye kjemping.

Oppsummering:
Godt resultat, fra en halvt bra og halvt dårlig kamp, (kjedelig første omgang). Mye bra spill idag, og særlig andre omgangen, Dyer tilfører laget en ny dimensjon da han kommer inn. Håper han er ferdig med skademarerittet sitt nå. Kan bare bli bedre da Luque blir klar igjen. Vi får ta med oss et godt resultat å se frem til hjemmekamp mot et formsvakt Birmingham neste helg.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 30. Okt. 2005, 19:26 »
Dette var artig. Rakk kun de siste 25 minuttene siden jeg spiltecup selv.
Cuptapet ble fort glemt da...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #62 på: 30. Okt. 2005, 19:50 »
Fantastisk 2.omgang.

Mine ratings:

Given - 7
Ramage - 5,5
Babayaro - 7
Boumsong - 6,5
Taylor - 7
N'Zogbia - 7
Emre - 8
Parker - 7,5
Solano 8,5
Ameobi 6
Owen 8 (fantatisk 2.omgang)

Subs:
Dyer - 7
Bramble - 6
Shearer - 7
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 30. Okt. 2005, 19:52 »
Given 7

Ramage 3
Boumsong 8
Taylor 7
Babayaro 7

N`Zogbia 7
Emre 8
Parker 8
Solano 7

Owen 8
Ameobi 5

Dyer 7
Shearer 6
Bramble 5
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 30. Okt. 2005, 20:27 »
Given 7

Ramage 6
Boumsong 8
Taylor 8
Babayaro 7

N`Zogbia 7
Emre 8
Parker 8
Solano 7

Owen 9
Ameobi 5

Dyer 7
Shearer 7
Bramble 5
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #65 på: 30. Okt. 2005, 20:28 »
Strålende kamp. Mye bra spill og tre flotte mål. Spesielt det første til Owen, NYDELIG!!

3-0 på bortebane er sterkt, uansett hvem du møter. Og her møter vi et lag som har slått Arsenal. Så noen lett kamp var det ikke.

Men med en gang de kreative spillerne er tilbake, begynner vi å skape sjanser. Solano, Emre og Dyer. Og selvfølgelig Owen da, som sette sjansene sine. Men han burde kanskje hatt ett til i dag, men alt i alt så er to mål flott.

Bra kamp!! :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 30. Okt. 2005, 20:31 »
Skal bli artig å se om Souness får det til framover når nøkkelspillerene blir skadefrie og kommer i form. Kun 1 tap på siste de siste åtte kampene nå. Hadde ikke linjedommeren vært blind ville vi stått med null tap.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 30. Okt. 2005, 20:37 »
Sitat fra: "chickenman"

Andre omgangen åpnet forrykende, fulgte ikke med klokka, men var det gått mer en 2 minutter da Owen sendte oss i føringen?

.

20 sek.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 30. Okt. 2005, 21:06 »
Nok en deilig kamp av Newcastle.. Fy faen så mye det bor i dette Newcastle laget  :D

:arrow: N`Zogbia er det bare å gi en 10 års kontrakt i morra.
 :arrow: Taylor kommer til å bli en klassestopper for Newcastle og England!
 :arrow: Dyer tilbake fra skade og viser klasse :D
 :arrow: Parker tackler som en gud på midten.. Gutten skyter jo tacklinger. hehe
 :arrow: Emre er kreativ og leverer lekkerbisker
 :arrow: Owen/Shearer dunker inn mål.
 :arrow: Snart kommer Luque tilbake :D

Håper vi kan unngå flere skader framover nå, fortjener ikke flere hvertfall..

Slår vi Birmingham på lørdag (JAA) så er vi med i kampen om 2-3 plass igjen!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #69 på: 30. Okt. 2005, 21:07 »
Bra kamp av Nufc. Dyer gir oss virkelig ett løft når han kommer inn. Andre positive tegn:

Shearer og Owen scorer
Ramage med assist

Negativt:
Ameobi svikter IGJEN!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 30. Okt. 2005, 21:09 »
Pokker så deilig! Min børs:

Given 8
Ramage 6 - Starter dårlig, vokser utover i kampen, og er meget god i andreomgang, også offensivt.
Tayls 7,5 - Solid, som alltid.
Boum 7 - Formen i anmars? Ligner den Boumsong jeg kjente fra forrigesesong. Klippen der bake.
Baba 7,5 - Sesongbeste.

Nobby 8,5 - Orgasmisk å ha han tilbake. Klassetouch, vannvittig overblikk. Jeg elsker han.
Parker 8 - Same old.
Emre 8 - Så liten, så mye for pengene.
Zog 7,5 - Landslaget neste?  :lol:

Owen 9 - Alltid en trussel. Herlig førstemål, fantastisk i 2. omgang.
Ameobi 6 - Godkjent. Ikke like god som mot Sunderland, men virker til å begynne å komme i form.

Dyer - 7
Bramble - 6
Shearer - 7
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 30. Okt. 2005, 21:33 »
Det er feil å halshugge Ameobi. Han er ikke fullt så god som mot Sunderland, men han kommer seg.

Given 8

Ramage 6 - øvelse gjør mester. Han kommer seg. Men savnet av Carr er der.
Taylor 8 - Fantastisk. Nok en gang. Jeg bøyer meg i støvet
Boumsong 7 - Har han begynt å skjønne alvoret?
Babayaro 7 - god kamp av Baba. En av hans bedre i nufc-trøya.

Solano 8 - knall. Formen er på god vei.
Parker 8 - nok en glimrende kamp. Et røverkjøp uten like!
Emre 9 - Eminent! Høy klasse. Mister svært sjelden ballen. Bommer aldri på en pasning. Enestående!
N'Zogbia 7 - denne gutten må vi ta godt vare på. 19 år og allerede en enorm trussel. Luque skal få hard kamp.

Ameobi 6 - Starter svakt, kommer seg mer etterhvert. Gryende form.
Owen 9 - et mål til, og 10'ern hadde vært der. Enormt god. Løper på alt. Suveren Man of the match!

Res.:
Bramble 6 - lite spilletid, men gjør ingen store feil. greit gjennomført.
Dyer 8 - kommer inn og ødelegger alt håp. Glimrende forarbeid til 2-0.
Shearer 7 - scorer et mål, vinner hodedueller og skaper sjanser for medspillerne. Bra!

Vi starter litt småsvakt, men har sjanser nok til å score også i første omgang. Owen er meget god også i første. Emre dirigerer alt på midten, og mister jo søren meg aldri ballen. Dyer kommer inn for N'Zogbia og setter straks fart i kampen, og sørger for å gjøre allerede slitne WBA-spillere dødsslitne. Alle vil vinne denne kampen. Det ser vi tidlig. Veldig, veldig, veldig bra kamp. Men dette var ekstraordinært. Ikke forvent dette i hver kamp. Da blir dere skuffet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 30. Okt. 2005, 21:37 »
Skal legge til at det er veldig lenge siden jeg har sett Newcastle laget holde sopass kontrollert på ballen. Ballbesittelsen var det jeg var mest fornøyd med!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 30. Okt. 2005, 21:44 »
Det er bare to ting jeg har å utsette på.
Det ene er at vi gir bort drøssevis av rom til WBA etter 1-0. Greit nok at vi gjerne vil ha 2-0, men vi trenger ikke blottlegge oss fullstendig bakover, og vi må prøve å unngå at WBA får komme til skudd innenfor 16-meteren i trengte situasjoner. Vi kan ikke garantere at Given er på plass hver gang.

Det andre er at jeg synes vi bruker vel mye tid på angrepene. Og vi er ikke gode nok på kontringer. Men det er imponerende at vi greier å score etter lange angrep.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #74 på: 30. Okt. 2005, 21:52 »
luque/zoggie         zoggie/luque
                       ?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.