20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcaslte  (Lest 23791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Bromwich - Newcaslte
« på: 23. Okt. 2005, 17:57 »
Kanskje litt tidlig men greitt å være godt forbredt, første kamptråden jeg starter...
3 poeng på bortebane neste helg, 0-3, Shearer, Owen og Emre!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 23. Okt. 2005, 18:23 »
Kampen vises live på Canal+ neste Søndag, 16:55, så skal du drikke på Lørdag sørg for å vere restituert fra fyllesyken til klokka 17:00 ;)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Okt. 2005, 18:51 »
Owen ser ut til æ være skadet enn måned, så vi kan nok ikke regne med hjelp fra han med det første!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23. Okt. 2005, 19:34 »
hvor har du lest det? står ikke på noen newcastle sider jeg har vært på. regner med det hadde stått på nufc.co.uk hvis han var det. Ble jo nesten klar til kampen i dag!!
lt;3 Newcastle <3

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Okt. 2005, 20:14 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Owen ser ut til æ være skadet enn måned, så vi kan nok ikke regne med hjelp fra han med det første!

Det er nytt for meg, var bare logisk tankegang fra min side at han var tilbake neste helg ettersom det var bare såvidt han ikke rakk kampen idag, som Doffi påpekte. Men har du rett er det en trist nyhet, men det positive må være at Ameobi endelig fant veien til nettmaskene idag.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Okt. 2005, 20:16 »
Her:
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk
http://Første artikkell!

could keep him out for up to a month...
Det betyr vel at det er et i-verste-fall-scenario. Da er det lov å håpe, men med det mener jeg IKKE risikere ham for tidlig!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. Okt. 2005, 20:23 »
Ja enig i det. Men vi vet vel alle at viss noen ymter frampå et verstefall scenario så er det som regel det som skjer i Newcastle!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #8 på: 23. Okt. 2005, 20:24 »
Gleder meg skikkeleg til denne kampen. Håper på 3  poeng. Men det blir vanskeleg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Okt. 2005, 20:25 »
Ja enig i det. Men vi vet vel alle at viss noen ymter frampå et verstefall scenario så er det som regel det som skjer i Newcastle!

Godt poeng, vi hadde litt flaks idag, og etter min mening har vi fortjent ennå litt til. Kvota med uflaks er iallfall lenge siden oppbrukt...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Okt. 2005, 20:32 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Gleder meg skikkeleg til denne kampen. Håper på 3  poeng. Men det blir vanskeleg.

Vanskelig: JA.
Umulig: NEI.

WBA er bak oss på tabellen og skal få slite for å berge plassen i år og de skal få slite for poenga neste helg.
8 poeng på 10 kamper, og kun 2 hjemmeseiere av 5 mulige, og de tapte i helga. Newcastle i medgang nå (håper jeg) skal kunne slå WBA borte som generelt sliter. Riktignok glimter de til slik som da de slo Arsenal, men jeg velger å være optimist. Spørs selvsagt også på hvem som kan spille og ikke neste helg. Mister Parker kampen på grunn av gule kort?

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #11 på: 23. Okt. 2005, 20:54 »
Typisk at de spiller bra når de møter oss...
Howay the lads!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Okt. 2005, 21:25 »
Med det laget vi nå kan stable på beina, selv uten Owen, bør vi helt klart satse på tre poeng. Det blir vanskelig, alle kamper i PL er vanskelig, spesielt borte. Men vi er bedre enn WBA, og det er viktig å vinne slike dersom vi skal kjempe om 4. plassen. Og Nobby vil antakeligvis være enda litt nærmere 100% til den kampen, og samme gjelder Emre, som allerede har rukket å heve laget mange hakk :D
Synd at vi vel er uten Parker, men Clark kan gå inn å gjøre en grei jobb som anker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. Okt. 2005, 21:29 »
Nobby gav oss en ny dimensjon i dag!! Vi har virkelig savnet han!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. Okt. 2005, 23:24 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Med det laget vi nå kan stable på beina, selv uten Owen, bør vi helt klart satse på tre poeng. Det blir vanskelig, alle kamper i PL er vanskelig, spesielt borte. Men vi er bedre enn WBA, og det er viktig å vinne slike dersom vi skal kjempe om 4. plassen. Og Nobby vil antakeligvis være enda litt nærmere 100% til den kampen, og samme gjelder Emre, som allerede har rukket å heve laget mange hakk :D
Synd at vi vel er uten Parker, men Clark kan gå inn å gjøre en grei jobb som anker.

Veldig enig her, dette er en sånn typisk kamp som kan gå begge veier, men som vi må klare å avgjøre til vår egen fordel skal vi nå øverste halvdel av tabellen og kanskje litt til. Solano og Emre tilførte midtbanen veldig mye idag og bør være like bra, eller egentlig bedre, om en uke. Synd at Parker må stå over, men Bowyer kan også fylle den rollen bra hvis han blir kampklar. På topp må Ameobi fortsette fremgangen fra idag hvis ikke Owen blir klar. Hadde smakt godt med et Shearer mål igjen snart også!