Jeg forstår alle svarene untatt fem og seks jeg også. Og jeg reagerte noe på at hun sender Boro, Mackems og Fulham ned, men lar ManU vinne ligaen, men det får så være.
Forøvrig tror jeg det er vanskelig å si en manager som absolutt alle vil ha. Måtte kanskje ha vært Wenger eller noe sånt. Men ja, hadde vært mer fornuftig å svare Mourinho, Wenger eller noe i den duren. Men hvis hun liker Ranieri, så kan man selvsagt ikke nekte henne å skrive det. Vanskelige å representere alle norske newcastlesupportere. De spørsmålene er ganske subjektive.
Det er nok ganske lenge hun svarte på de spørsmålene der, og er hun som sine forgjengere så husker hun knapt nok hva hun svarte på engang.
Forøvrig registrerer jeg at Sunderland har en fiffig supportersang jeg gjerne skulle hørt.
7 Hvilken supportersang liker du aller best?
- Niall Quinn's Disco Pants.
Og jeg er dypt fornærmet over at en Sunderland-supporter har stjålet navnet mitt. Hadde han hett Joacim eller Joackim eller Joachim så hadde jeg vært happy, og bare syntes synd på fyren. Men når han kaller seg Joakim så blir jeg djupt såra og vonbråten. Skamme seg, burde han. Gjøre skam på navnet mitt på den måten.