20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #675 på: 09. Aug. 2007, 23:46 »
Hva er det som er latterlig da?
Jeg er enig i alt utenom spm 5 og 6. Det er jo konge at hun tipper Mackems og smoggies ned. Og artikkelen er sikkert skrevet før de siste forsterkningene.

Og vi alle kan vel ha en skrivefeil?

Addis: Det er  patetisk å drite ut alt som har med NUSSC å gjøre. Kan du ikke heller hate Sunderland supporterklubb?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 09. Aug. 2007, 23:53 »
Luis Enrique LOL.
Dama har jo ikkje peiling på fotball. Sikkert derfor na blei ansatt og ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 09. Aug. 2007, 23:59 »
Jeg forstår alle svarene untatt fem og seks jeg også. Og jeg reagerte noe på at hun sender Boro, Mackems og Fulham ned, men lar ManU vinne ligaen, men det får så være.

Forøvrig tror jeg det er vanskelig å si en manager som absolutt alle vil ha. Måtte kanskje ha vært Wenger eller noe sånt. Men ja, hadde vært mer fornuftig å svare Mourinho, Wenger eller noe i den duren. Men hvis hun liker Ranieri, så kan man selvsagt ikke nekte henne å skrive det. Vanskelige å representere alle norske newcastlesupportere. De spørsmålene er ganske subjektive.

Det er nok ganske lenge hun svarte på de spørsmålene der, og er hun som sine forgjengere så husker hun knapt nok hva hun svarte på engang.

Forøvrig registrerer jeg at Sunderland har en fiffig supportersang jeg gjerne skulle hørt.
Sitat
7 Hvilken supportersang liker du aller best?
- Niall Quinn's Disco Pants.

Og jeg er dypt fornærmet over at en Sunderland-supporter har stjålet navnet mitt. Hadde han hett Joacim eller Joackim eller Joachim så hadde jeg vært happy, og bare syntes synd på fyren. Men når han kaller seg Joakim så blir jeg djupt såra og vonbråten. Skamme seg, burde han. Gjøre skam på navnet mitt på den måten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #678 på: 10. Aug. 2007, 00:04 »
Hva er det som er latterlig da?
Jeg er enig i alt utenom spm 5 og 6. Det er jo konge at hun tipper Mackems og smoggies ned. Og artikkelen er sikkert skrevet før de siste forsterkningene.

Ja steike så kult å tippe at de rykker ned.

Og vi alle kan vel ha en skrivefeil?
Addis: Det er  patetisk å drite ut alt som har med NUSSC å gjøre. Kan du ikke heller hate Sunderland supporterklubb?

Haha! Det som er patetisk er at du alltid støtter opp om klubben uansett hvor idiotisk de fremstiller seg eller hvor mange folk de svindler. Sunderland supporterklubb har aldri gjort meg noenting. Har absolutt ingen grunn til å hate dem.

Og forresten ganske brøler av en skrivefeil da! Haha jeg ler enda...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #679 på: 10. Aug. 2007, 00:06 »
Hadde de bare skrevet det en gang hadde det vært en ting, men når de skriver det to ganger så vet vi at det ikke er noen slurvefeil...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #680 på: 10. Aug. 2007, 00:11 »
Haha! Det som er patetisk er at du alltid støtter opp om klubben uansett hvor idiotisk de fremstiller seg eller hvor mange folk de svindler. Sunderland supporterklubb har aldri gjort meg noenting. Har absolutt ingen grunn til å hate dem.

Gjør dei deg noko når dei skriv feil da? Dei driter jo bare seg selv ut

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 10. Aug. 2007, 00:17 »

Gjør dei deg noko når dei skriv feil da? Dei driter jo bare seg selv ut

Hvem nussc? Nei jeg synes det er morsomt når de skriver sånne feil. Vet ikke hvor godt du har fulgt med men nussc har ikke den beste historien. Derfor liker jeg ikke dem

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #682 på: 10. Aug. 2007, 00:33 »
Joda, Vet litt om NUSSC og vet at det ikkje er dei mest troverdige, men NUSSC har sikkert ikkje gjort deg så mye mer en Sunderland sin supporterklubb. Nå bare driter dei seg loddrett ut(som dei ofte gjør) noe eg syns vi kan le litt av og mene er uprofesjonelt, men og ikkje hate dei for at det er ein  feil i ein artikkel

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 10. Aug. 2007, 07:28 »
Joda, Vet litt om NUSSC og vet at det ikkje er dei mest troverdige, men NUSSC har sikkert ikkje gjort deg så mye mer en Sunderland sin supporterklubb. Nå bare driter dei seg loddrett ut(som dei ofte gjør) noe eg syns vi kan le litt av og mene er uprofesjonelt, men og ikkje hate dei for at det er ein  feil i ein artikkel

Hva vet du om dette? Og hvem er det som hater nussc kun pga Luis artikkelen? Du tar jo ting ut av løse luften

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #684 på: 10. Aug. 2007, 12:22 »
Trenger NUSSC å ha gjort mer mot ham enn det Sunderland sin supporterklubb har gjort for at han kan hate den?

Jeg hater mange folk og ting, selv om de ikke har gjort meg noe dritt vondt. At NUSSC har vært dritt for andre folk er god nok grunn til å hate supporterklubben.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #685 på: 10. Aug. 2007, 14:44 »
Ja - for en supporterklubb kan jo ikke skifte styre og med det skifte kurs?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #686 på: 10. Aug. 2007, 14:54 »
Hvem har sagt noe om det?

Er slitsomt med alle folk som vrir på ting som folk sier.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #687 på: 10. Aug. 2007, 15:02 »
Ja - for en supporterklubb kan jo ikke skifte styre og med det skifte kurs?

Så lenge vi ikke ser noe forbedringer så er det vel ingen grunn til å rope hurra?

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #688 på: 10. Aug. 2007, 15:12 »
Spørs om du vil sjå det ;)
Man ser forbedringar med den nye ledaren, men eg er enig i at det enda ikkje har forbedra seg nokk til at man skal ha full tilitt til dei, og man skak fortsatt vere skeptisk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #689 på: 10. Aug. 2007, 15:20 »
En viss skepsis er alltid sunt. Man skal ikke ta alt for god fisk, uansett hvem og hva det gjelder.
Men en overdreven skepsis og i mange tilfeller ren latterliggjøring er jeg ikke noen stor tilhenger av. Men samtidig, NUSSC har ikke akkurat gjort noe for å fortjene all verdens tillitt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon