20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176608 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #690 på: 10. Aug. 2007, 16:37 »

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #691 på: 10. Aug. 2007, 17:18 »
8 Hvilken egen spiller er supporternes favoritt?
- Vi liker spillere som gir alt for klubben og i fjor var Nicky Butt en slik spiller. Joey Barton kan bli stor. (Barton ja.Tror Smith kanskje blir det i år.)
9 Hvilken egen spiller er mest upopulær blant fansen?
- Kieron Dyer.(Ikke hos meg enda)
10 Hvilken annen spiller i ligaen kan dere ikke fordra?
- Andy Cole - han scorer alltid mot oss. (Har aldri tenkt på.Er nok mer Ronaldo der for meg)
11 Er det en annen klubb du håper det går dårlig med?
- Mackems.(+ boro)
12 Ødelegger alle investorpengene engelsk fotball?
- Nei.(nei)
13 Hvem er den aller beste spilleren, ikke fra din klubb, i Premier League?
- Cristiano Ronaldo.(desverre)
14 Hvem blir toppscorer i Premier League?
- Wayne Rooney(Ikke år enda.Tror kanskje berbatov eller drogba)
15 Finnes det en norsk spiller du gjerne skulle hatt i din klubb?
- John Carew og Per Ciljan Skjelbred.(Trenger ikke carew.Scorer ikke nok.Per har mye å bevise.Riise er en spiller som jeg kunne tenkt meg.Kan spille vensrteback og venstremidtbane)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #692 på: 10. Aug. 2007, 17:27 »
Interessante svar.
Smith var ikke kommet når disse spørsmålene ble besvart. Det er jeg ganske sikker på.

Dyer er upopulær blant den lokale fanmassen, virker det som, og det er en del delte meninger om ham. Men det spørs om kanskje ikke Babayaro eller Luque burde blitt trukket frem også. Ihvertfall Baba.

Jeg ville kanskje skrevet Ronaldo på spørsmål 10 selv, og ville ikke blitt forundret om det sto Craig Bellamy der. Forøvrig er jeg ikke uenig i Andy Cole. Han er en eks Newcastle-spiller, og scorer selvfølgelig nesten alltid mot oss.

Jeg tror nok heller ikke at Rooney blir toppscorer. Han er ikke helt den store toppscorertypen. Scorer mange mål, men er ikke noen Shearer eller Owen. Like mye en tilrettelegger som en målscorer.
Berbatov, Drogba eller kanskje Torres blir toppscorer. Og se opp for Sheva!

Per Ciljan er Newcastle-fan, så hvis han etterhvert begynner å vise seg enda mer frem og stabiliserer seg på et høyt Tippeliga-nivå, så kan han om ikke mange år være aktuell for Newcastle i mine øyne. Absolutt en mann å holde øye med.

Carew kunne vært kjekk å ha han, om vi ikke hadde hatt Viduka. Viduka er mye bedre enn Carew, selv om Carew er raskere og har bedre teknikk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 10. Aug. 2007, 17:29 »
Leser forøvrig at Sunderland-fansens representant ikke sier Newcastle på spørsmål 11. DET var heller overraskende, når han kommer med en klar advarsel til Chops på spørsmål 9.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #694 på: 10. Aug. 2007, 17:32 »
De svarene var helt fine synes jeg! Blir selvsagt veldig subjektivt når man svarer på slike spørsmål, men de svarene hun ga der kan nok store deler av Newcastle sine supportere stille seg bak.

La forresten merke til at Sunderland ikke ønsket Newcastle ned, og det er koselig!:) Personlig ønsker ikke jeg Sunderland ned heller, for det første har jeg ikke et "hat" til dem slik jeg har mot Liverpool feks, for det andre er det alltid moro med nord-øst kampene, for det tredje er det 6 sikra poeng! ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #695 på: 10. Aug. 2007, 18:22 »
Interessante svar.

Jeg ville kanskje skrevet Ronaldo på spørsmål 10 selv, og ville ikke blitt forundret om det sto Craig Bellamy der. Forøvrig er jeg ikke uenig i Andy Cole. Han er en eks Newcastle-spiller, og scorer selvfølgelig nesten alltid mot oss.

Cole har da vert med og danna det beste spissparet i Newcastle i nyere tid. Keegan valgte og selge ham til United. Det er ikkje Coles feil. Nekter og tru at Newcastle fansen hater Cole pga han har scora mot oss ???
« Siste redigering: 10. Aug. 2007, 21:07 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #696 på: 10. Aug. 2007, 20:52 »
Hvem har sagt noe om det?

Er slitsomt med alle folk som vrir på ting som folk sier.

Men det er jo nettop det som diskuteres her... en del av dere vrir og vender på alt Lene Jensen sier eller ikke sier. Det er jo det jeg er så irritert på. Du er på ingen måte den verste i så måte, men jeg syntes det passa å ta deg på at du tilsynelatende holder i mot Lene Jensen det Christian weiseth gjorde i sin tid. Og la det være sagt med en gang: jeg er medlem i NUSSC, men ikke med i styre og stell, og har aldri deltatt aktivt annet enn på forumet.

Jeg ble selv lurt i stry av CW da jeg bodde i Lievrpool, og skulle ha billett til NUFC-Charlton (3-0) i 2001/2 sesongen. Jeg betalte £70 for en VIP-billett, som egentlig viste seg å koste £45. Resten av pengene skulle bla gå til en guidet tur i Geordietown, men CW gikk tidlig fra oss  >:(

Det betyr likevel ikke at NUSSC er noe dritt i dag, eller at Lene Jensen er ei teit røy eller noe sånt. Det betyr ganske enkelt at CW var (og er) en skurk. Det er derfor jeg svarer dere hele tiden når dere rakker ned på alt og alle som er i NUSSC. Jeg bruker begge forum, og er fornøyd begge plasser, da jeg synes det gir meg noe å snakke med flest mulig Norske "geordies".

Når jeg da sier at det er patetisk å drite ut Lene Jensen for en skrivefeil, eller for at hun svarer Mackems der en annen ville sagt scums, ja da mener jeg at jeg har mitt på det tørre.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 10. Aug. 2007, 21:36 »
Er vel ingen som har kalt henne for en teit røy da, men vi må vel få lov til å nevne det på vårt forum når hun uttaler seg rart, og mener at Luis Enrique har signa for klubben. Er jo dritmorsomt! Hun har vel ikke de beste fotballkunnskapene akkurat...

Sist jeg var på newcastle.no forumet, nevnte jeg for henne at disse omvisningene på st. james park som kunne bestilles via dem, var mye dyrere enn normalt og at det aldri trenger å bestilles i forveien, men bare møte opp. Hun ble drittsur og spurte om jeg bare var på forumet for å lage faen. Snakk om å ta til seg kritikk da! Jeg har ikke sett noe som kan tyde på at det blir styrt så mye bedre nå. Muligens det at draktene har blitt billigere, men bestiller ikke noe derfra uansett av prinsipp.

Du må selvfølgelig være medlem og naiv om du vil, men vi må da få lov til å diskutere henne og le litt uten at du klikker så jævli!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #698 på: 10. Aug. 2007, 21:50 »
Akkurat det med teit røy var jo bare noe jeg skrev for å sette det på spissen ;)

Nå kan jeg vel heller ikke skjønne at innlegget mitt skal tolkes som klikking, men kanskje heller et forsøk på å motsi alle dere som aldri har skrevet en feil selv. Jeg skjønner forøvrig godt at hun spurte om du var der for å lage faen, for det tror nemlig jeg også...Og den påstanden bygger jeg på at du bare slenger dritt om NUSSC uansett hva de gjør, og du skriver jo selv at du aldri kjøper noe derfra av prinsipp. Det betyr vel i siste instans at du er veldig negativ mot dem, og at du dermed er forutintatt i alt du skriver om dem.

Nok om det - Jeg kjenner ikke Lene Jensen, og jeg kjenner ikke deg -  så dere kan begge faktisk være greie og kjekke folk  8)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #699 på: 10. Aug. 2007, 22:16 »
Eg kommer ikkje inn på forumet lenger. Men var der lenge nok til og forstå at Lene Jenssen neppe er noke serlig mykje bedre enn forgjengeren.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #700 på: 10. Aug. 2007, 22:47 »
Burde heller spurt noen fra newutd.no ;D.Enn tullefolkene fra nussc heletiden.

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #701 på: 10. Aug. 2007, 23:50 »
Er selvfølgelig en grov feil å skrive Luis Enrique, men feilen er nok ikke basert på dårlige fotballkunnskaper. For de fleste fotballfans så hører Luis liksom til foran Enrique, og hun er nok ikke den siste som går i den fella. Jose Enrique er tross alt langt fra like kjent som sin navnebror, og det er ikke mange som visste hvem denne spilleren var før han ble linket til/klar for Newcastle.

Newutd kan da ikke sies å være feilfrie de heller. De melder jo at Bowyer ble hentet av Curbishley. Noe som er helt feil! Dette er bare uvitenhet og ikke blingsing. Vil også tro at newutd har bedre mulighet til å snappe opp slike feil, da det virker som om flere er inne å redigerer newutd.no enn newcastle.no.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 11. Aug. 2007, 12:28 »
Jeg var usikker på om det var Curbishley som hentet Bowyer, men jeg ser ikke akkurat den lille faktafeilen som noen stor katastrofe. Mener du det er verre å skrive at Curbishley hentet Bowyer enn å skrive feil navn på en Newcastle-spiller?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 12. Aug. 2007, 15:52 »
Egentlig har vel dette ingenting å si! Det vil alltid forekomme en og annen feil, og spesielt om man bevisst leter etter det i artiklene!
Det å skrive feil fornavn på en ny spiller er jo bare en liten slurvefeil!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 12. Aug. 2007, 20:25 »
Jepp. Akkurat som den "slurvefeilen" det er å si "Welcome to Manchester United, Bojinov"...