Jeg sendte så dette til han, men han svarer ikke:
-----Opprinnelig melding-----
Fra: Åsmund Singstad [mailto:singstaen@hotmail.com]
Sendt: 20. mai 2006 15:41
Til: 'Newcastle United SSC'
Emne: SV: Sletting av forumbruker!
God dag igjen!
Takk for mailen.
Håpet da på en mer vennlig mail, men det var vel kanskje for mye å håpe på.
Har da aldri spredd løgner, det har aldri vært meningen i alle fall. Om dere kan komme med noen konkrete eksempler så skal jeg gjerne beklage meg. Er det slik at dere observerer forummedlemmene sine bevegelser på nettet? Dette er vel litt i strid med datatilsynet?
Denne mailen bekrefter synet jeg har av NUSSC. Syns mailen dere har sendt meg oser av dårlig "kundebehandling". Tviler på at jeg noen gang kommer til å bli medlem hos dere når jeg får et slikt svar av dere.
Har vært kunde hos dere en gang, da vi kjøpte billetter til Vålerenga- Newcastle. Denne pakken vil jeg neste påstå var ren svindel fra deres side.
Jeg betalte 800 kroner for en kampbillett og en side revet ut av et supporterblad. T-skjorten som vi liksom skulle få kom seint og måtte purres på for å fås. Ja det er vel slik profesjonelle handlere driver. Da jeg ble fortalt at denne t-skjorten var langt fra hva som var lovet, syntes jeg heller dere bare kunne beholde denne. Vi klaget og fikk svar som kunne minne om det svaret dere sendte meg nå. Er det slik dere behandler kunder?
Blir opplegget mot Lillestrøm av samme mynt? Om det blir noen kamp mot Lillestrøm da.
Men tilslutt vil jeg hedre
www.newutd.com. En side som er for Newcaslte fans og av Newcastle fans, og der man godt kan mislike Nordin uten å bli hevet ut fra forumet.
Likte godt tråden der du, CW, helt klart går inn for å prøve å snike deg inn blant moderatorene i "team united". Direkte komisk og lite profesjonelt.
Du får ha en fortsatt god helg!
Mvh
Åsmund Singstad
Ikke at jeg misliker deg Nordin, det var en metafor