20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #330 på: 24. Mai 2006, 17:06 »
Jeg har også vært så vidt innom tanken på TV2 hjelper deg eller lignende. Men jeg vil ikke være den som klager...  :oops: Men hvis noen kunne tenke seg å melde seg på så kunne det vært artig å se hvordan den godeste Weiseth hadde reagert på det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 24. Mai 2006, 18:00 »
mm. Tenk på mulighetane som hdde åpna seg med ein skikkelig Newcastle mann som leder for Nussc. Då hadde inntektene frå supporterklubben kommet medlemmene til gode og med samarbeid med Newutd kunne supporterklubbens tilbud blitt noke heilt anna.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #332 på: 28. Mai 2006, 22:58 »
Siden CW ikke tenker å svare på mailen jeg sendte han kan jeg like godt vise dere svaret jeg fikk av han da jeg spurte om hvorfor jeg hadde blitt slettet fra forumet hans:

Du er velkommen til å gi oss et svar på hvorfor vi skal ha deg på forumet når du ikke er medlem og når du benytter en hver anledning til å spre dritt og løgner om NUSSC på andre forum. Snakk om å være en person her og en helt annen person der. Er det slik du ønsker å fremstå om menneske? Du skal få èn mulighet til å gi oss et skikkelig svar.

mvh.
NUSSC
----- Original Message -----
From: Åsmund Singstad
To: cw@fotballnorge.no
Sent: Friday, May 19, 2006 6:50 PM
Subject: Spam Alert: Sletting av forumbruker!

God kveld CW!

Lurer på hvorfor brukeren min på forumet deres har blitt slettet?

Den har bare blitt gradvis ?nedbygget? for så å forsvinne helt. Syns greit jeg kan få en forklaring på dette!

På forhånd takk

Mvh

Åsmund Singstad

(Aktiv på forumet deres i over 3år)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #333 på: 28. Mai 2006, 23:58 »
Dritt kanskje, men løgner er det ikke. Hvilke "løgner" er det han sikter til, mon tro? Han er hjertelig velkommen til å diskutere disse "løgnene" inne på vårt forum, til tross for at det ikke gikk så bra for fyren sist han var her. Vi har jo som kjent ikke sjansen til det på hans uten å bli sensurert.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #334 på: 29. Mai 2006, 00:04 »
Han oppfører seg som en jævla idiot.
iverpool FC

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #335 på: 29. Mai 2006, 09:44 »
Jeg sendte så dette til han, men han svarer ikke:

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Åsmund Singstad [mailto:singstaen@hotmail.com]
Sendt: 20. mai 2006 15:41
Til: 'Newcastle United SSC'
Emne: SV: Sletting av forumbruker!

God dag igjen!
Takk for mailen.
Håpet da på en mer vennlig mail, men det var vel kanskje for mye å håpe på.
Har da aldri spredd løgner, det har aldri vært meningen i alle fall. Om dere kan komme med noen konkrete eksempler så skal jeg gjerne beklage meg. Er det slik at dere observerer forummedlemmene sine bevegelser på nettet? Dette er vel litt i strid med datatilsynet?

Denne mailen bekrefter synet jeg har av NUSSC. Syns mailen dere har sendt meg oser av dårlig "kundebehandling". Tviler på at jeg noen gang kommer til å bli medlem hos dere når jeg får et slikt svar av dere.

Har vært kunde hos dere en gang, da vi kjøpte billetter til Vålerenga- Newcastle. Denne pakken vil jeg neste påstå var ren svindel fra deres side.
Jeg betalte 800 kroner for en kampbillett og en side revet ut av et supporterblad. T-skjorten som vi liksom skulle få kom seint og måtte purres på for å fås. Ja det er vel slik profesjonelle handlere driver. Da jeg ble fortalt at denne t-skjorten var langt fra hva som var lovet, syntes jeg heller dere bare kunne beholde denne. Vi klaget og fikk svar som kunne minne om det svaret dere sendte meg nå. Er det slik dere behandler kunder?

Blir opplegget mot Lillestrøm av samme mynt? Om det blir noen kamp mot Lillestrøm da.

Men tilslutt vil jeg hedre www.newutd.com. En side som er for Newcaslte fans og av Newcastle fans, og der man godt kan mislike Nordin uten å bli hevet ut fra forumet.
Likte godt tråden der du, CW, helt klart går inn for å prøve å snike deg inn blant moderatorene i "team united". Direkte komisk og lite profesjonelt.

Du får ha en fortsatt god helg!

Mvh
Åsmund Singstad

Ikke at jeg misliker deg Nordin, det var en metafor 8)

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #336 på: 29. Mai 2006, 23:25 »
Dette skal ihvertfall CW ha ros for:

http://www.newcastle.no/nussc/stilling.htm

Men jeg forstår ikke hvorfor det skal være snakk om ulønnede stillinger...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 30. Mai 2006, 00:28 »
Hva tror du da? Kanskje han vil tjene mest mulig selv???

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 30. Mai 2006, 13:36 »
Stillingene er ikke ulønnede for at Weiseth skal tjene penger. Dette virker som et tegn på at han har tenkt å trekke seg ut, og overlate ansvaret til andre. Ulønnede stillinger er vel på grunn av at han regner det som frivillig arbeid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #339 på: 30. Mai 2006, 14:24 »
Kan vel neppe trekke seg ut. Han eier trossalt hele opplegget. Poenget er vel at han vil ha inn andre ildsjeler slik at det ikke lenger bare er han. Det kan jo være positivt, men så lenge han eier hele opplegget blir det nok mye av det samme er jeg redd.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #340 på: 30. Mai 2006, 15:01 »
Sitat fra: "Joakim"
Stillingene er ikke ulønnede for at Weiseth skal tjene penger. Dette virker som et tegn på at han har tenkt å trekke seg ut, og overlate ansvaret til andre. Ulønnede stillinger er vel på grunn av at han regner det som frivillig arbeid.

>> Og isåfall vinner mannen min respekt igjen. Han vet han er upopulær, kontroversiell og omstridt, så da er det faktisk stort av ham om han faktisk tar konsekvensene av det.

Når det er sagt nekter jeg å tro at han gir fra seg "reisebyrå"-delen av NUSSC som han driver parallelt med Fotball-Norge. Det er en pengebinge bokstavelig talt, og jeg ser på ingen måte hvilke motiver han skulle ha for å gi fra seg akkurat den delen.  Merk da også at han ikke etterlyser en ansvarlig for reisene...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 30. Mai 2006, 16:19 »
Ser ut som han gir seg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #342 på: 30. Mai 2006, 17:35 »
Da må han selge seg ut, eller legge ned bedriften. Han eier jo trossalt NUSSC.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 30. Mai 2006, 18:47 »
Gjør det jo bare lettere for se sjøl nå. Somn skal ha folk til og hjelpe til for  gratis.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #344 på: 31. Mai 2006, 11:06 »
Lage billettpakker, har vel solgt flere hundre billetter!