20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #255 på: 18. Mai 2006, 14:18 »
Jeg lurer på om Weiseth også er deltaker på dette forumet under et dekknavn... :?  Hvem kan det være? freeringtones kanskje?  :lol:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 18. Mai 2006, 14:24 »
Jeg har stor tro på at Weiseth gjemmer seg under dekknavnet Tommy Sten. :shock:

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #257 på: 18. Mai 2006, 14:26 »
:lol:  Ja, man skulle nesten tro det. Eller er det kanskje Beate Jenssen?  :lol:
Tore Eikeland,

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 18. Mai 2006, 14:37 »
eller kanskje det er meg?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

plebbster

• Gjest
« Svar #259 på: 18. Mai 2006, 14:57 »
Det er vel liten tvil om at Weiseth er registrert på det forumet her. Men hvem han er veit jeg ikke.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #260 på: 18. Mai 2006, 14:58 »
Sitat fra: "plebbster"
Det er vel liten tvil om at Weiseth er registrert på det forumet her. Men hvem han er veit jeg ikke.

Liten tvil? Hva får deg til å tro at han er medlem?
Tore Eikeland,

plebbster

• Gjest
« Svar #261 på: 18. Mai 2006, 15:01 »
Det faktum at han har sagt til meg at han følger godt med på hva Newutd.com skriver. Det er ikke helt sikkert at han er medlem, men han er innpå forumet her hver dag.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #262 på: 18. Mai 2006, 15:47 »
Jeg ville mest sannsynlig også ha fulgt med hva som stod på denne tråden hver dag, om jeg var i Weiseth sine sko :lol:

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 18. Mai 2006, 16:38 »
Sitat fra: "journalisten"

>> Da jeg var en del av newutd.com-crewet tidligere, fikk vi flere ganger bekreftet at Weiseth var registrert med forskjellige nick her på forumet. Blant annet meldte han seg som "frivillig skribent" til Nordin, og var ekstremt interessert i å få tilgang til "Team newutd.com"-seksjonen av forumet. Selvsagt med ett mål for øye: å finne ut hvilke mål og strategier vi i newutd.com la opp.

Blant annet var det IP-adressene som avslørte ham den gang, og Nordin kan garantert bekrefte eller avkrefte om Weiseth fremdeles er en aktiv aktør her inne. Dersom han har et eget nick, ligger han ihvertfall lavt i terrenget. Forrige gang greide han ikke å styre seg, og gikk til frontalangrep på newutd.com på forumet. Dessverre for ham bestemte vi oss - til tross for usaklighetene - å la tråden ligge åpen, slik at alle som ville kunne få se hvor makeløst patetisk og usaklig supporterlederen for NUSSC oppførte seg.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #264 på: 18. Mai 2006, 17:46 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "journalisten"

>> Da jeg var en del av newutd.com-crewet tidligere, fikk vi flere ganger bekreftet at Weiseth var registrert med forskjellige nick her på forumet. Blant annet meldte han seg som "frivillig skribent" til Nordin, og var ekstremt interessert i å få tilgang til "Team newutd.com"-seksjonen av forumet. Selvsagt med ett mål for øye: å finne ut hvilke mål og strategier vi i newutd.com la opp.

Blant annet var det IP-adressene som avslørte ham den gang, og Nordin kan garantert bekrefte eller avkrefte om Weiseth fremdeles er en aktiv aktør her inne. Dersom han har et eget nick, ligger han ihvertfall lavt i terrenget. Forrige gang greide han ikke å styre seg, og gikk til frontalangrep på newutd.com på forumet. Dessverre for ham bestemte vi oss - til tross for usaklighetene - å la tråden ligge åpen, slik at alle som ville kunne få se hvor makeløst patetisk og usaklig supporterlederen for NUSSC oppførte seg.

hvor er den!?!? :D

plebbster

• Gjest
« Svar #265 på: 18. Mai 2006, 17:51 »
Søppelungen kaster meg ut fra forumet nå. Han sier jeg bare har sagt dritt om ham, noe jeg bare har gjort på dette forumet. Såå...

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 18. Mai 2006, 18:17 »
Sitat fra: "lucky_luque"

hvor er den!?!? :D

>> Trådene er låste nå, men sjekk her:

http://www.newutd.com/forum/viewtopic.php?t=524&postdays=0&postorder=asc&start=0

Les hele tråden. Debattanten "martinlarsen007" er Weiseth. Både Nordin og jeg er hele tiden klar over at det er Weiseth vi snakket med, men vi holdt oss i tømmene til et stykke uti debatten. Da han ble avslørt, dukket han plutselig opp med sitt egentlige navn.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #267 på: 18. Mai 2006, 18:33 »
Dumt at Newutd og NUFC.no driver å krangler og rivaliserer, når de heller kunne ha sammarbeidet og hjulpet hverandre.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #268 på: 18. Mai 2006, 18:44 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Dumt at Newutd og NUFC.no driver å krangler og rivaliserer, når de heller kunne ha sammarbeidet og hjulpet hverandre.

>> Newutd.com og newcastle.no har to helt forskjellige verdisyn og utgangspunkt. Newutd.com er lagd av medlemmer, for medlemmer. Newcastle.no er på sin side lagd av en tidligere offisiell Man U-fan som kun har profitt på sine medlemmer som motiv.

Å foreslå et samarbeid er som å foreslå en sammenslåing av LO og NHO.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #269 på: 18. Mai 2006, 19:14 »
Syns du olav var veldig aktiv på den berømte tråden. Har virkelig sansen for denne siden og satser på den kanskje kan ta steget videre til neste sesong.