20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #225 på: 10. Mai 2006, 20:15 »
Sitat fra: "plebbster"

Du veit jo selv at den ikke eksisterer før kampen eksisterer. Men du må få tilbake pengene hvis det ikke blir noe av. Såpass bør han fyren holde.

Hvis jeg visste dette selv, ville jeg da spurt?

De kan jo ha en avtale med Newcastle, det er det som er clue her. Det er ikke sikkert kampen finner sted, men om den gjør det så skal jeg få møte spillerne. Det er clue.

Spørsmålet er om det kommer til å skje!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
« Svar #226 på: 10. Mai 2006, 20:57 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "plebbster"

Du veit jo selv at den ikke eksisterer før kampen eksisterer. Men du må få tilbake pengene hvis det ikke blir noe av. Såpass bør han fyren holde.

Hvis jeg visste dette selv, ville jeg da spurt?

Jeg burde nok skrevet " Du burde skjønne at... ".

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 10. Mai 2006, 21:08 »
Hadde det utgjort noe forskjell?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
« Svar #228 på: 10. Mai 2006, 21:12 »
Ja, for da er det noe du ikke har fått med deg som jeg informerte om.

I mitt første innlegg kunne det virke som om jeg visste at du hadde peiling, men det hadde du så langt ifra.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 10. Mai 2006, 21:19 »
Hva? Hva er det jeg ikke skjønner da? Forstår alt veldig godt jeg, jeg vil bare forsikre meg om at jeg ikke kaster vekk 1000 spenn på ingenting.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #230 på: 10. Mai 2006, 21:23 »
Helt enig med deg i dette, Lasse. Man kan ikke stole helt og holdent på Weiseth. Best å vente litt, tenker jeg. F.eksempel til kampen eksisterer, om den noensinne vil gjøre det da. Man kan aldri ta noe på forskudd. I hvert fall ikke i fotball. Fotballen er jo tross alt rund, som man sier.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 10. Mai 2006, 21:27 »
hadde vært jævli morsomt om lillestrøm ikke klarer å kvalifisere seg ass... hehe

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #232 på: 10. Mai 2006, 21:29 »
Ja, ingenting er umulig... Men jeg tror det skal mye til at Lillestrøm ikke går videre hvis de virkelig satser.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 11. Mai 2006, 01:31 »
Det vil vel bli klart ganske kort tid i forveien om det virkelig vil bli Lillestrøm som Newcastle møter. Du har selvsagt rett (også i følge norsk lov)til å få tilbake pengene om kampen ikke blir noe av... Det eneste som kan hindre folk i å få tilbake penger er om det står noe med liten skrift en eller annen plass, men kan ikke se for meg at lederen for en supporterklubb tar sjansen på slik åpenbar svindel... Så vil tro det er ganske trygt å kjøpe billetter...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 11. Mai 2006, 01:48 »
newcastle.no er noe dritt.. menne dei er ganske mye flinkere en newutd.com til og legge ut "Rykter" eller små ting som skjer.. så de holder bedre info om ting som skjer rundt klubben..
Noe jeg vil anbefalle newutd.com er og få seg 1-2 nye ansatte som kan ha
en fast oppgave og legge ut fille nyheter osv..!
Bare et forslag..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 11. Mai 2006, 03:54 »
newcastle.no har sin egen "kilde" påstår de. men hver gang jeg ser noen nyheter der ligger en nesten HELT lik artikkel  her (på engelsk) http://newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Newcastle+United

merkelig! 8)

plebbster

• Gjest
« Svar #236 på: 11. Mai 2006, 08:24 »
Enig med, aDDis. Hver gang newcastle.no varter opp med en ny sak, så går jeg på andre internettsider og finner nyheten direkte oversatt. Det tviler jeg på at newutd.com gjør.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #237 på: 11. Mai 2006, 09:40 »
Det er for så vidt greit å gjøre det også. Problemet med nyhetene hos vår "konkurrent" er at det er veldig mange VELDIG løse rykter, og rykter man egentlig selv bør kunne avkrefte. Det gjør det til en slags tabloidblekke, som man egentlig ikke helt kan stole på.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 11. Mai 2006, 12:49 »
Sitat fra: "Lasse"
De kan jo ha en avtale med Newcastle, det er det som er clue her. Det er ikke sikkert kampen finner sted, men om den gjør det så skal jeg få møte spillerne. Det er clue.

Det er jo ingen hemmelighet at Weiseth har gode kontakter relativt høyt oppe i NUFC. Og jeg tviler ikke på at han kanskje kan ha fått til en avtale om at spillerne blir igjen noen minutter. Hvordan Weiseth har tenkt opplegget aner jeg ikke, men jeg kan ikke skjønne annet enn at det blir en mulighet til å møte spillerne. I allefall utenfor stadion.

Jeg mener det er tåpelig å tro at denne banketten ikke eksisterer. Weiseth har aldri lovt ut noe som ikke eksisterer. Men han er flink til å tviholde på småting som t-skjorter og lignende, til folk begynner å etterlyse det. Alt Weiseth lovte i forbindelse med Vålerengen-kampen eksisterte også. Det var bare at t-skjortene tok evigheter å få ferdig, og at de satt i overkant langt inne. Men det var bare å mase noen ganger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 11. Mai 2006, 15:15 »
weiseth har faen ikke noen kontakter relativt høyt oppe i newcastle... han har sikkert sendt en e-post og sagt han er leder for nussc og har sikkert fått en hyggelig epost tilbake... men tviler sterkt på at han har såkalte "kontakter" høyt oppe