20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176705 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #240 på: 11. Mai 2006, 16:29 »
395 kroner for en kampbillett er en ektsremt høy pris... Skulle tro billetten opprinnelig er 2-3 ganger lavere enn det...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #241 på: 11. Mai 2006, 18:14 »
Tipper om vi har is i magen og venter til nufc legger de ut får vi dem til 100-150 kroner!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #242 på: 11. Mai 2006, 18:40 »
Sitat
Det er jo ingen hemmelighet at Weiseth har gode kontakter relativt høyt oppe i NUFC.

>> Skulle gjerne visst hvem dette er. Markedsdirektøren i NUFC anerkjenner ihvertfall verken Weiseth eller nussc. Det har jeg skriftlig!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #243 på: 11. Mai 2006, 21:09 »
Sitat fra: "Joakim"
Weiseth har aldri lovt ut noe som ikke eksisterer. Men han er flink til å tviholde på småting som t-skjorter og lignende, til folk begynner å etterlyse det. Alt Weiseth lovte i forbindelse med Vålerengen-kampen eksisterte også. Det var bare at t-skjortene tok evigheter å få ferdig, og at de satt i overkant langt inne. Men det var bare å mase noen ganger.

Den skjorta jeg fikk var en helt svart skjorte med stor skrift på ryggen. www.newcastle.no. Altså reklame for siden.
Det som skulle være på skjorten var resultatet og tilskuertallet osv. sa Weiseth.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 11. Mai 2006, 21:12 »
Sitat fra: "Jarle"
Det fins sikkert en bankett, men at denne er i samarbeid med NUFC har jeg null tro på. NUSSC kommer sikkert til å legge skylden på NUFC når spillerne ikke dukker opp. Se selv da:

"Inneholder kampbillett og supportertreff som over, men i tillegg får du være med på en helt unik bankett med Newcastle United. Den inkluderer en tre-retters middag og du får muligheten til å spise middag og være sammen med spillerne i flere timer. Vi har satt et tak på 100 personer på banketten slik at alle får god tid til å snakke med spillerne. Banketten blir enten kvelden før kampen (fredag) eller som lunsj dagen etter (søndag)."

I timesvis med spillerne?? Latterlig. Dessuten er det jo helt idiotisk å antyde at NUFC kommer til å bli i Oslo til dagen etter kampen. De drar selvsagt umiddelbart etter kampen hjem Newcastle med privatleid fly. Hva i himmelens navn skal de gjøre i Oslo et døgn etter kampen, midt i sesonoppkjøringen? Drikke øl på Aker brygge?

Kanskje Weiseth mener Lillestrøm spillerne. Det ville vel vært typisk.
Jeg er enig med deg Jarle og kan heller ikke skjønne at de kommer til å bli i Oslo til dagen etter.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #245 på: 11. Mai 2006, 22:00 »
Om dette er Lillestrøm-spillerne skal jeg personlig plassere avføring i munnhulene til denne mannen.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
« Svar #246 på: 11. Mai 2006, 22:59 »
Sitat fra: "Lasse"
Om dette er Lillestrøm-spillerne skal jeg personlig plassere avføring i munnhulene til denne mannen.

Akkurat det hadde jeg gjort uansett om jeg hadde møtt han.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #247 på: 12. Mai 2006, 12:00 »
Snakket med en i går som hadde bestillt drakt med autografene etter pompey kampen. Han har ikke fått den enda selv om han har betalt for over 2 måneder siden!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #248 på: 16. Mai 2006, 12:10 »
Det går opp og ned det.. Newutd er ofte vekke det og.. Tror det er når de oppdaterer eller noe sånt..?
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 17. Mai 2006, 20:26 »
Sitat fra: "Christian"
Kanskje eg er litt seint ute, men ser at newcastle.no er vraka frå http://www.dagbladet.no/fotball/ (www.sport.no)

De er ikke vekke. Det kan hende det er som Leslie sier, at de bare står der når de har oppdatert med noe nytt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #250 på: 17. Mai 2006, 20:27 »
Det er slik det fungerer. Det kan jeg bekrefte, ja.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 17. Mai 2006, 23:42 »
Eg er ferdig.

Pm frå Weiseth:

Alle skal ha sitt ekte navn som brukernavn. Vennligst endre dette innen 18. mai ellers blir du slettet som bruker.

Å huff o huff :lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #252 på: 17. Mai 2006, 23:48 »
Benson: Den samme meldingen fikk jeg.

Og jeg har fortsatt " pleb " som brukernavn. Jeg spurte han hvorfor jeg skulle bytte navn til mitt ordentlige navn. Da svarte han " Fordi da blir postene og forumet mye mer seriøst. "

Jeg spurte hvorfor, og da svarte han meg igjen. Denne gangen sa han at min misjon her i livet er å kverulere og frustrere. Han vil bare ha oss Newutd.com-folk vekk fra det forumet der. Så enkelt er det.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 18. Mai 2006, 01:54 »
Weiseth er en liten tegneserie figur!! Misjonen hans må jo være å få presset penger ut fra Newcastle supporterene!

Traff spikeren på hodet der Weiseth!! Vet du er her å sniker...

djmattis

• Gjest
« Svar #254 på: 18. Mai 2006, 09:21 »
Spennende side det der newcastle.no gitt

:roll: