Det fins sikkert en bankett, men at denne er i samarbeid med NUFC har jeg null tro på. NUSSC kommer sikkert til å legge skylden på NUFC når spillerne ikke dukker opp. Se selv da:
"Inneholder kampbillett og supportertreff som over, men i tillegg får du være med på en helt unik bankett med Newcastle United. Den inkluderer en tre-retters middag og du får muligheten til å spise middag og være sammen med spillerne i flere timer. Vi har satt et tak på 100 personer på banketten slik at alle får god tid til å snakke med spillerne. Banketten blir enten kvelden før kampen (fredag) eller som lunsj dagen etter (søndag)."
I timesvis med spillerne?? Latterlig. Dessuten er det jo helt idiotisk å antyde at NUFC kommer til å bli i Oslo til dagen etter kampen. De drar selvsagt umiddelbart etter kampen hjem Newcastle med privatleid fly. Hva i himmelens navn skal de gjøre i Oslo et døgn etter kampen, midt i sesonoppkjøringen? Drikke øl på Aker brygge?
Denne er derimot best:
"Vi har utestedet for oss selv og kommer til å ha vakter i døren. Hvor dette blir er ikke bestemt, men det blir sentralt i Oslo sentrum. Etter kampen regner vi med at spillerne til Newcastle stiller opp og det vil bli anledning til å ta bilder, få autografer og stille spørsmål, samt komme opp på scenen og vinne flotte premier, bl.a. Newcastle-tur."
>> Skal Newcastle-spillerne med andre ord ta turen ned i Oslo-gryta ETTER kampen for å hilse på fansen? Fullstendig urealistisk.
Jeg lover å spise i meg disse ordene om det allikevel skulle skje.