20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176672 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #210 på: 10. Mai 2006, 14:47 »
279 kroner er ikke mye penger nei, men hva får du for disse pengene da? Et blad med 3 mnd. gamle nyheter og tilbud om reiser og kamper inn i framtiden!!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 10. Mai 2006, 14:56 »
Wünderbaum er ikke dyrt det heller, men det betyr ikke det at jeg fyller opp bilen.(Har ikke en eneste en til opplysning)

279 kr for et medlemsskap i NUSSC er ikke verdt pengene som Thomas sier.
Carr har altfor få landskamper for England!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #212 på: 10. Mai 2006, 15:12 »
Føler heller ikke for å støtte den svindleren som driver klubben. Hadde det vært en ildsjel hadde det vært en helt annen sak!

plebbster

• Gjest
« Svar #213 på: 10. Mai 2006, 17:38 »
Jeg har sendt PM til ham om at kampen ikke finnes. Jeg kopierte mailen du fikk av Box Office, Åsmund. Håper det går greit.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #214 på: 10. Mai 2006, 18:00 »
Hvem? Håper du ikke skrev mitt navn?

plebbster

• Gjest
« Svar #215 på: 10. Mai 2006, 18:08 »
Sendt PM til Weiseth. Ditt navn er ikke nevnt. Jeg sa at det var jeg som sendte E-posten. Og selvfølgelig byttet jeg ut din mailadresse med min.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #216 på: 10. Mai 2006, 18:16 »
Bra!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 10. Mai 2006, 18:18 »
tror dere ikke han sjekker denne tråden med gjevne mellomrom?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #218 på: 10. Mai 2006, 18:19 »
Hehe, det tror nok jeg :lol:   :lol:   :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #219 på: 10. Mai 2006, 18:26 »
Kan nok godt være det ja

plebbster

• Gjest
« Svar #220 på: 10. Mai 2006, 18:53 »
Weiseth er innpå dette forumet hver dag. Forrige gang jeg var i kontakt med ham, innrømte han å være rimelig ofte innpå newutd.com.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 10. Mai 2006, 19:21 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Box office sier dette om saken:

Hello
I am sorry we do not have any  ticket information at this present time, although the NUSSC supporters club does not and has never had any official dealings with Newcastle United, they do not have any exclusive rights for selling any match tickets for the club. When tickets for home league or cup games are released for general sale they can be purchased online by any customer, we also have our very own club united that you can join in order to get tickets for home games, there is a small fee. If you require any further information please get back in touch.
Kind regards.

>> Dette var ikke uventet, for å si det slik. Både vi i newutd.com, og svwenske magpies.nu, har vært i kontakt med markedsdirektøren i NUFC for å forhøre oss om den såkalte "eksklusive samarbeidsavtalen" som NUSSC har med NUFC. Deres svar er at en slik avtale ikke eksisterer. Ganske enkelt fordi policyen til NUFC er ikke å anerkjenne noen supporterklubber.

At NUSSC reklamerer med å være en eksklusiv samarbeidspartner er med andre ord ren utopi og ønsketenkning, men fremfor alt: LØGN!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #222 på: 10. Mai 2006, 19:24 »
Hvordan kan det da ha seg at jeg har bestilt billet til kamp og bankett da? Mener dere at denne billeten ikke eksisterer?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
« Svar #223 på: 10. Mai 2006, 19:57 »
Sitat fra: "Lasse"
Hvordan kan det da ha seg at jeg har bestilt billet til kamp og bankett da? Mener dere at denne billeten ikke eksisterer?

Du veit jo selv at den ikke eksisterer før kampen eksisterer. Men du må få tilbake pengene hvis det ikke blir noe av. Såpass bør han fyren holde.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 10. Mai 2006, 20:05 »
Det fins sikkert en bankett, men at denne er i samarbeid med NUFC har jeg null tro på. NUSSC kommer sikkert til å legge skylden på NUFC når spillerne ikke dukker opp. Se selv da:

"Inneholder kampbillett og supportertreff som over, men i tillegg får du være med på en helt unik bankett med Newcastle United. Den inkluderer en tre-retters middag og du får muligheten til å spise middag og være sammen med spillerne i flere timer. Vi har satt et tak på 100 personer på banketten slik at alle får god tid til å snakke med spillerne. Banketten blir enten kvelden før kampen (fredag) eller som lunsj dagen etter (søndag)."

I timesvis med spillerne?? Latterlig. Dessuten er det jo helt idiotisk å antyde at NUFC kommer til å bli i Oslo til dagen etter kampen. De drar selvsagt umiddelbart etter kampen hjem Newcastle med privatleid fly. Hva i himmelens navn skal de gjøre i Oslo et døgn etter kampen, midt i sesonoppkjøringen? Drikke øl på Aker brygge?

Denne er derimot best:

"Vi har utestedet for oss selv og kommer til å ha vakter i døren. Hvor dette blir er ikke bestemt, men det blir sentralt i Oslo sentrum. Etter kampen regner vi med at spillerne til Newcastle stiller opp og det vil bli anledning til å ta bilder, få autografer og stille spørsmål, samt komme opp på scenen og vinne flotte premier, bl.a. Newcastle-tur."

>> Skal Newcastle-spillerne med andre ord ta turen ned i Oslo-gryta ETTER kampen for å hilse på fansen? Fullstendig urealistisk.

Jeg lover å spise i meg disse ordene om det allikevel skulle skje.