20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #195 på: 07. Mai 2006, 13:44 »
Jeg er da Newcaslte supporter, men vil likevel ikke at ManU skal få spillere som Clark, Ameobi osv.osv!!! Men kan være det bare er meg!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 07. Mai 2006, 15:16 »
Hadde United kjøpt Lee Clarck og Shola Ameobi hadde eg jubla jaffal. :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 07. Mai 2006, 15:28 »
Ameobi har jo vært en meget god spiller under Roeder.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #198 på: 09. Mai 2006, 15:11 »
Det er vel et snev av sannhet i den påstanden, men den hører vel hjemme i en annen tråd?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 09. Mai 2006, 17:20 »
Ikke at dette hører hjemme i tråden for 5 flate øre men hva er det dere misliker Lee Clark for ??

Gutten (mannen sry) er da en hjemvendt helt som i utgangspunktet bare skulle hjelpe reservelaget, men som har måttet steppe inn på a-laget når det trengs. Han er kanskje ikke Guds gave til fotballen, men han gjør da virkelig så godt han kan og vel så det !
Han har til og med fått et eget Vip Lounge (sikkert feil skrevet) på St`James med MR. LEE CLARK skilt på døra  :wink:  (inne i det vip rommet har jeg vært, og det var det jaggu meg fint)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #200 på: 09. Mai 2006, 22:39 »
Vårt største mareritt? Weisethen ser store muligheter for at intertoto kamp mot LSK skal gi han flere medlemmer

http://www.newcastle.no/nussc/lsk.htm

Kan ikke noen her prøve å få til en avtale med NUFC om biletter til denne kampen. Har ymtet det frempå tidligere. HINT HINT NORDIN!!!

Weisethen ser ut som han gremmer seg på bildet!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 09. Mai 2006, 22:59 »
Weiseth har altså allerede begynt å selge billetter til en kamp som for øyeblikket ikke eksisterer!

Merk for øvrig at fyren ikke med ett eneste ord nevner noe om hva som vil skje med innbetalte penger dersom kampen ikke blir noe av!

Dette er ufyselig. NUSSC bør stenges ute av supporterunionen frem til den får en leder som har andre motiver enn penger...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #202 på: 09. Mai 2006, 23:02 »
Ja dette er veldig merkelig, han sier jo han gjør det med nufc sin velsignelse!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #203 på: 10. Mai 2006, 10:33 »
Box office sier dette om saken:

Hello
I am sorry we do not have any  ticket information at this present time, although the NUSSC supporters club does not and has never had any official dealings with Newcastle United, they do not have any exclusive rights for selling any match tickets for the club. When tickets for home league or cup games are released for general sale they can be purchased online by any customer, we also have our very own club united that you can join in order to get tickets for home games, there is a small fee. If you require any further information please get back in touch.
Kind regards  

-----Original Message-----
From: Åsmund Singstad [mailto:asi023@student.uib.no]
Sent: 09 May 2006 22:13
To: Maureen Browell
Subject: SV: Tickets for intertoto

Hi!
I am wondering about tickets for the intertotocup. The Newcastle Scandinavian supporter club, NUSSC has begun taking orders for tickets to the match.
Has this been approved by NUFC?
This seems kind of strange to me since "there is no game yet", against Lillestrøm then.

Nussc say they have the lone right for selling tickets to this match.

See this link:
http://www.newcastle.no/nussc/lsk.htm
Probably does not make any sense to you. But have a look anyway!

What an ending of the season!

Howay the lads!

Kind regards
Åsmund Singstad

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 10. Mai 2006, 10:42 »
Sitat fra: "Jarle"
Weiseth har altså allerede begynt å selge billetter til en kamp som for øyeblikket ikke eksisterer!

Merk for øvrig at fyren ikke med ett eneste ord nevner noe om hva som vil skje med innbetalte penger dersom kampen ikke blir noe av!

Dette er ufyselig. NUSSC bør stenges ute av supporterunionen frem til den får en leder som har andre motiver enn penger...

Weiseth fornekter seg ikke!!
Om Lillestrøm bler slått ut så komme han til og gjera alt han kan for å Beholde pengene. Kommer sikkert til og gi signerte autografer av spillerne, (revet ut frå eit blad) som kompesasjon.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 10. Mai 2006, 12:15 »
Haha. Vet ikke om jeg skal daue av latter eller legge meg ned og grine...
Carr har altfor få landskamper for England!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 10. Mai 2006, 12:25 »
Sikkert ikke lenge før Weiseth legger ut finale billettene til Uefa cup finalen neste år heller eller ikke minst CL finalen 2008 der Newcastle selvfølgelig spiller.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #207 på: 10. Mai 2006, 13:39 »
Den fyren er rett og slett ikke sann. Jeg har aldri vært medlem i NUSSC, og kommer nok aldri til og bli medlem der heller. Det måtte eventuelt vært under lederskap av Nordin!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

plebbster

• Gjest
« Svar #208 på: 10. Mai 2006, 13:52 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Sikkert ikke lenge før Weiseth legger ut finale billettene til Uefa cup finalen neste år heller eller ikke minst CL finalen 2008 der Newcastle selvfølgelig spiller.

Hehe! :lol:

Forresten så spiller vi i CL-finalen 2008. Den vinner vi også.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 10. Mai 2006, 14:44 »
279 kr for et års medlemskap er jo for svarte ikke noe dyrt da. Jeg er i militæret og har 120 kr om dagen,så jeg har ikke noe særlig mye penger å rutte med,men den prisen der er overkommelig for hvem som helst :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."