20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #180 på: 13. Mars 2006, 23:12 »
har dere sett den sinnsyke prisen på GOAL a? 299 kroner for faen:S hva er det for noe a :lol:
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 14. Mars 2006, 13:37 »
jeg la ut en link til cdon.com der goal filmen koster 159 istedenfor 299kr. nå sletta de meg faenmeg fra forumet! herregud. jaja, da blir jeg vel mer å se på dette forumet fremover.

weiseth den idioten tåler faen ikke et snev av kritikk!!!! hvis du leser dette weiseth så skal du vite at du bare kan gi lange faen i å ringe meg å tigge om at jeg skal bli medlem. hvis du ikke engang kan godta at jeg prøver å hjelpe andre medlemmer til å spare 150 spenn på goal filmen kan du bare drite å dra! du DRITER i alle som heier på newcastle, og vil bare tjene cash med SYKE blodpriser. i mine øyne er du IKKE en verdig newcastle united supporter

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 14. Mars 2006, 14:17 »
Weiseth er vel Manshit fan ?

Han var jo det. Men når Newcastle supporterklubbjobben stod ledig så var han frampå og tok over den for så og robbe naive tenårings medlemmer der. Blir ikkje Newcastle supporter i mine auge då.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 14. Mars 2006, 14:22 »
helt riktig, men han nekter selvsagt for det nå... han har til og med vært medlem i united supporterklubb!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 14. Mars 2006, 17:24 »
men dere, er det sånn at dere ikke er medlem i NUSSC i det hele tatt? så dere ikke er medlem i en newcastle klubb...?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #185 på: 14. Mars 2006, 18:23 »
Skal aldri bli medlem hos Weisethen!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 02. Mai 2006, 13:41 »
Jeg lurer på hvilke personer som i det hele tatt byr på den auksjonen newcastle.no holder i disse dager?

Med de prisene(-"Vi tar kun i mot på hele femtilapper, så vennligst ikke øk med en tier etc.), så er det nesten like billig å mekke turen selv og få disse effektene signert på egenhånd?

Hadde pengene gått til et godt formål så kunne jeg kanskje i et sekund eller to vurdert å by, men når pengene havner i lomma på lederen til NUSSC, så er det mer aktuellt å gå løs på bilen min med slegge.
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 02. Mai 2006, 16:18 »
enig. ( Har ikkej bil men hadde eg hatt. )

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #188 på: 06. Mai 2006, 21:59 »
Jeg vet ikke om jeg gidder å være så kritisk til Newcastle.no lenger. Om man ikke er fornøyd med tilbudet deres, så kan man jo bare la være å kjøpe noe derfra uten å lage en så altfor stor sak ut av det?

Newcastle.no er ingen spesielt dårlig supporterklubb, og jeg tviler egentlig på at Weiseth har vært Manutd-supporter. Om han i det hele tatt har vært det, hvilken rolle spiller det? Er sikkert mange andre her som har holdt med andre klubber før Newcastle. Var veldig mange supportere som dro med Alan Shearer fra Blackburn til Newcastle f.eks.

Men misforstå meg ikke: Newutd.com har et mye bedre forum enn det Newcastle.no har! Og Newutd har også et veldig godt alternativ ved siden av NUSSC.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 06. Mai 2006, 22:33 »
Visst du er så godtruande så verså god Olav.
Weiseth er Manshit United supporter. Det er vel den einaste supporttarklubben han har vert medlem av får ein jo tru. At Newcastle treng ein ny redaktør i supporterbaldet sitt og Weisteh ser sitt snitt til og tjena ein heil masse gryn dar. Og tar jobben.. Da ser eg ikkje som ein Newcastle venn. Var litt aktiv på forumet hans før og då masa han jo alltid om at me sko kjøpa manshit spillere. Han viste alt kva som rørte seg dar i klubben... tolk det det dithen du vil ...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 06. Mai 2006, 22:36 »
Godtroende? Jeg har ikke gitt støtteerklæringer til noen som helst! Jeg sier bare at det er dumt å kritisere Newcastle.no. Om man er ufornøyde med Newcastle.no, så ikke bestill noe fra dem, så enkelt er det med den saken!

Jeg mener at vi på Newutd-forumet ikke må synke ned på det nivået at vi sitter her og baksnakker Newcastle.no. Det kan vi klare oss foruten.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 06. Mai 2006, 22:39 »
Du seier oxo at du tviler på Weiseth har vert Manshit supporter. Det er godtruandes når han har vert medlem dar og ikkje kom til Newcastle .no fordi han var Newcastle fan akkurat. Heller fordi han såg sitt snitt til og robbe stakkars naive tenåringsgutter.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 06. Mai 2006, 22:43 »
Hm... at han har vært medlem i Manchester United Supporterklubb har jeg hørt rykter om før. Vel, godt mulig at han har vært det da.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #193 på: 07. Mai 2006, 12:18 »
Om han var ManU supporter, hvorfor ville han da ha ManU spillere til Newcastle?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 07. Mai 2006, 13:26 »
Var snakk om bedritne Man u spillere Slike som så vidt får benkeplass på laget. Han vil vel at Newcastle skal kjøpa dei. Forståeligt nok det.