20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176590 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #150 på: 01. Mars 2006, 21:30 »
Det hadde vært drittøft om han hadde ringt meg. Jeg hadde tatt helt av!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 01. Mars 2006, 23:08 »
Sitat fra: "Joakim"

Ja, den er helt håpløs, altså. Katastrofal.
Jeg er enig i at enkelte ting er litt uprofft, men jeg synes Weiseth gjør en helt grei jobb jeg. Jeg trives som medlem av NUSSC, og har overhodet ingen utmeldingsplaner.

Hvilke fordeler har du av å være med?
Carr har altfor få landskamper for England!

nkrystad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #152 på: 01. Mars 2006, 23:36 »
Klippet fra newcastle.no:
"Da sesongen er inne i siste halvdel tilbyr vi nå et medlemsskap som varer frem til juli 2007 for kun kr. 295,-. Du får da 7 medlemsblader hver sesong, rabatt på alt supporterutstyr og eksklusiv tilgang til kampbilletter til alle kampene i Premier League. I tillegg gir vi deg tilgang til forumet på nettsiden vår og du får også vårt tøffe medlemskort som kommer i august 2006."

Ja, alt står skrevet på http://www.newcastle.no/nussc/nussc.htm
Attack is the best defence!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 01. Mars 2006, 23:43 »
Dette medlemskortet høres virkelig "tøft" ut.  :P
iverpool FC

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 02. Mars 2006, 01:31 »
var en fyr som ringte meg og. han bør hvertfall ikke satse på telefonsalg for å si det sånn... ble tilbudt ett års medlemskap for 500 eller noe og et signert bilde av shearer. takket nei, og er forøvrig veldig skeptisk til om de autografene er ekte. virker nesten som om de har ett uendelig antall av dem

plebbster

• Gjest
« Svar #155 på: 02. Mars 2006, 13:02 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Dette medlemskortet høres virkelig "tøft" ut.  :P

Det har vel også vært veldig mye styr med at medlemene er lovet kortet, men har ikke fått det. Sånn kan det gå når du kun er ute etter penger, Weiseth!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #156 på: 02. Mars 2006, 13:19 »
Skal se Weisethen annonserer med gratis inngang på puber som er gratis så lenge du viser det gode ikke eksisterende kortet :lol:  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 02. Mars 2006, 14:59 »
Sitat fra: "Rolfern"

Ja, den er helt håpløs, altså. Katastrofal.
Jeg er enig i at enkelte ting er litt uprofft, men jeg synes Weiseth gjør en helt grei jobb jeg. Jeg trives som medlem av NUSSC, og har overhodet ingen utmeldingsplaner.

Hvilke fordeler har du av å være med?

Må jeg ha andre fordeler enn alle andre for å ha en grunn til å være medlem av NUSSC?
Den skjønte ikke jeg.

Joda, Weiseth gjør, og har gjort mye rart. Men han har også gjort mye bra. Først og fremst stablet en stadig voksende supporterklubb på beina. Som medlem av NUSSC har du tilgang til kampbilletter på STJ, du kan velge og vrake av alskens supporterartikler og du får et helt ok medlemsblad i postkasssa sju ganger i året.
Nå er jeg kanskje naiv og dum, men jeg forventer ikke at NUSSC skal tilby det samme som Liverpools supporterklubb, eller manus supporterklubb, da supporterklubben overhodet ikke har det samme medlemsgrunnlaget, og da supporterklubben er forholdsvis ny. Til høsten har jeg vært medlem i ti år. De to første årene var NUSSC en sovende supporterklubb, med et medlemsblad som hovedsaklig besto av idiotiske reportasjer om heisaturer til Frankrike for å se Newcastle i UEFA-cupen. Nå er det i det minste et ordentlig blad, med litt ordentlig stoff.

Dersom flere medlemmer blir mer aktive, så ser jeg ingen grunn til at NUSSC kan vokse seg stor, og bli en meget god supporterklubb, som forhåpentligvis samler så mange som mulig av norske newcastlesupportere.
Og jeg ser derfor ingen grunn til at Newutd skal bli en medlemsklubb.
Og ja, jeg er fullt forberedt på å bli skjelt ut nå, men jeg føler det er verdt det. Uten at Christian H. Weiseth hadde hatt interesse av å ta over supporterklubben sommeren 1998, så hadde det kanskje ikke vært noen supporterklubb for norske newcastlefans i dag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #158 på: 02. Mars 2006, 15:03 »
Bilde med autograf var på ingen måte en vits. Hvis du ventet et større bilde, med f.eks. ramme rundt så beklager vi hvis du har hatt for store forventninger, men vi har aldri annonsert dette. Du har fått tilbud om å kjøpe en pakke til en oppgitt pris og denne har du akseptert å kjøpe og deretter betalt.

Supporterklubben har for øvrig aldri hatt noen administrerende direktør og jeg regner med at du skjønner at vi ikke kan ha 1.200 medlemmer som ringer oss i hytt og pine og spør om alle mulige spørsmål.

HAHA for enn mann!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 02. Mars 2006, 15:21 »

Joda, Weiseth gjør, og har gjort mye rart. Men han har også gjort mye bra. Først og fremst stablet en stadig voksende supporterklubb på beina. Som medlem av NUSSC har du tilgang til kampbilletter på STJ, du kan velge og vrake av alskens supporterartikler og du får et helt ok medlemsblad i postkasssa sju ganger i året.

Supporterartiklene får du billigere andre plasser. Nå er det en stund siden jeg leste medlemsbladet, men det var i alle fall ikke mer enn "ok". Billetter kan du få gjennom blant annet Newutd.

Nå er jeg kanskje naiv og dum, men jeg forventer ikke at NUSSC skal tilby det samme som Liverpools supporterklubb, eller manus supporterklubb, da supporterklubben overhodet ikke har det samme medlemsgrunnlaget, og da supporterklubben er forholdsvis ny. Til høsten har jeg vært medlem i ti år. De to første årene var NUSSC en sovende supporterklubb, med et medlemsblad som hovedsaklig besto av idiotiske reportasjer om heisaturer til Frankrike for å se Newcastle i UEFA-cupen. Nå er det i det minste et ordentlig blad, med litt ordentlig stoff.

Man kan selvsagt ikke forvente at man skal kunne greie å skape et produkt på linje med for eksempel Liverpool sin supporterklubb. Der har man en medlemsmasse på rundt 20.000 som selvsagt bidrar til at det totale produktet blir bedre.

Må jeg ha andre fordeler enn alle andre for å ha en grunn til å være medlem av NUSSC?
Den skjønte ikke jeg.

Det har jeg da ikke sagt. Men jeg lurte på hvilke fordeler man har av å være med i NUSSC.

Og ja, jeg er fullt forberedt på å bli skjelt ut nå, men jeg føler det er verdt det. Uten at Christian H. Weiseth hadde hatt interesse av å ta over supporterklubben sommeren 1998, så hadde det kanskje ikke vært noen supporterklubb for norske newcastlefans i dag.

Det blir veldig hypotetisk. Når engelske 3.divisjonsklubber har supporterklubber, så skal det svært mye til for at det ikke hadde eksistert en supporterklubb for Newcastle i Norge i dag. I alle fall med tanke på at klubben som du sier har hatt en supporterklubb før.
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 03. Mars 2006, 14:17 »
Sitat fra: "nkrystad"
Jeg ble for rundt en halvtime siden oppringt av Sportsreisebyrået Fotball Norge AS (tlf.: 24125426) der jeg ble spurt om jeg igjen ville bli medlem av supporterklubben, eller "gjengen" som mannen i den andre enden sa.
Jeg sa nei og forklarte det med problematikken rundt Christian H. 'Money talks' Weiseth. :wink:
Mannen trenger tydeligvis mer income nå.

Eg fikk brev eg.
Var nødt og melde meg inn for då fikk eg Ein Cd med sang om Shearer og Owen og den Måtte eies av Newcastle fan`s.
Lolz. Men det som er synd er at folk blir lurt til å bli medlem fordi dei får cd og greier. Men den får dei jo aldri.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

• Gjest
« Svar #161 på: 03. Mars 2006, 18:08 »
HAHAHHAHAHAHHAH!! Har noen sett den nye FM-Simuleringa? Nye Previewen deres det vettu! Patetisk! Rett og slett!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #162 på: 03. Mars 2006, 19:29 »
Syntes det virket litt morsomt jeg. Men så er jeg en raring når det gjelder sånne ting.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 04. Mars 2006, 00:32 »

Supporterartiklene får du billigere andre plasser. Nå er det en stund siden jeg leste medlemsbladet, men det var i alle fall ikke mer enn "ok". Billetter kan du få gjennom blant annet Newutd.

Jeg vet det. Jeg har ikke sagt noe om at det er spesielt gode tilbud heller. Men det er opp til en selv om en velger å benytte seg av tilbudene NUSSC har. Jeg har i svært liten grad gjort det. Og skal jeg ha kampbilletter, er det stor sjanse for at jeg vil bestille det gjennom newutd.

Det blir veldig hypotetisk. Når engelske 3.divisjonsklubber har supporterklubber, så skal det svært mye til for at det ikke hadde eksistert en supporterklubb for Newcastle i Norge i dag. I alle fall med tanke på at klubben som du sier har hatt en supporterklubb før.

Joda. Hypotetisk blir det. Men jeg sa kanskje. Joda. Det er godt mulig at det hadde vært en supporterklubb der. Men jeg er redd den ville vært dårligere og mindre, dessverre. Av den grunn at den eksistrende supporterklubben før Weiseth tok over, ikke var stort å skryte av. Ble ledet av en fyr fra Sandviken og en fra Oslo, uten at det kom all verdens ut av det. De skal dog ha ros for at de faktisk greide å stable "en slags" nettside på beina. Det skal kanskje ikke så mye til, men dagens side er en aldri så liten tanke bedre. Dagens medlemsblad er betraktelig bedre, det også. Og tilgangen på kampbilletter for folk flest er noe helt annet.
Jeg vil berømme Weiseth for at han tok tak, og fikk kontakt med klubben, som igjen ga bedre tilgang på billetter, og tilgang til supporterutstyr. Og nå vil jeg påstå at det er langt enklere å handle med supporterklubben, enn å handle fra diverse utenlandske nettbutikker, som krever kredittkort og hele pakka. Og med ti prosent medlemsrabatt blir det såvidt meg bekjent like billig som å handle direkte fra nufc.co.uk (uten at jeg har grovregnet på det).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #164 på: 04. Mars 2006, 10:38 »
Jeg har mine mistanker om at jeg er blitt sparket ut av forumet nå. Har ikke kommet meg inn der på de siste tre dagene.