20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177032 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #120 på: 23. Jan. 2006, 22:51 »
Hyggelig at du kommer innom her også, aDDis. Vi har stort sett vært enige om alt. Besøk denne siden litt også, så finner vi nok noe å krangle om.
Toon, Toon,
Black and white army

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 23. Jan. 2006, 23:37 »
hehe får håpe det. blir alltid mye morsomere da.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 27. Jan. 2006, 20:51 »
Weiseth'n har nå ansatt ny nettredaktør, Tommy Nilsen. Tidligere sportsjournalist fra "en av landets største aviser" (som Weiseth reklamerte med), som ifølge seg selv, satser på en karriere som nyhetsjournalist i fremtiden.

Vet svært lite om fyren ennå, men han har levert noen brukbare småsaker på hovedsiden i løpet av dagen.

Dersom man gjerne vil lese litt mer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #123 på: 27. Jan. 2006, 21:16 »
Jeg synes nyhetene på newcastle.no har vært gode idag. Nå må newutd.com fortsette det gode for å holde på førsteplassen. Jeg er ikke med på heggholmen, så jeg kommer ikke inn. Kan du lime det inn her?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 27. Jan. 2006, 21:24 »
Newcastle.no er jo låst for alle som ikkje er medlem.
 :roll:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #125 på: 27. Jan. 2006, 21:43 »
Jeg er ikke låst.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #126 på: 27. Jan. 2006, 23:28 »
Man kommer inn på siden, men ikke forumene!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 28. Jan. 2006, 01:00 »
Objektivt: Newutd er bedre enn newcaste.no.

Begrunnelse: Asbjørn legger ut meget gode artikler som ingen (per dags dato) kan måle seg mot. Uten han og Nordin hadde ikke Newutd vært det sammen.

Grunnen til at jeg sier dette: Nyhetene vi legger ut stammer ikke bare fra newsnow.co.uk. Vi greier å filtrere bort det som er slurv. Det greier ikke newcastle.no. De legger ut alt som legges ut på newsnow og er fornøyde med det. Jeg mener at man bør være kritisk til det man legger ut. Newutd er flinkere til dette enn newcastle.no..

Jeg tar gjerne imot innspill, men MERK dette er altså min objektive mening!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 28. Jan. 2006, 01:16 »
Newutd.com har i alle fall i lang tid vært flere hakk over Newcastle.no sine nyheter på forsiden. Det skal jeg si meg enig i. Newcastle.no sine nyheter har ofte vært på 2-3 setninger, og jeg ser ikke vitsen med å lage en "nyhet" ut av det. Noe annet som er negativt med Newcastle.no sin forside er at de annenhver dag legger ut "nyheten" om at du kan melde deg inn i "supporterklubben". Om jeg skulle kommet med et forslag der i gården, så hadde det vært å heller la det ligge en fast plass på forsiden. Nå virker det bare komplett uproffesjonellt.

At newutd.com sin forside er bedre enn newcastle.no sin er imponerende med tanke på at mens Newcastle.no har store inntektskilder i form av salg/medlemsavgift o.l, så er newutd.com en non-profit side uten disse inntektene.

Jeg er totalt sett imponert over newutd.com, og håper virkelig at flere Newcastle-fans får øynene opp for denne siden. For å gjøre det klart så er jeg ikke medlem av NUSSC, og jeg har ingen planer om å bli det heller.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 28. Jan. 2006, 18:10 »
Jeg er helt enig i at Newutd.com er en bedre side enn newcastle.no. Og de nyhetene vi presenterer på newutd, er stort sett langt mer interessante enn de som presenteres på newcastle.no.

Jeg håper den nye karen, Tommy Nilsen, lærer seg å se utenom newsnow-nyhetene, og bruker lokalpressen i langt større grad.

Når det gjelder denne nye nettredaktøren på newcastle.no, så har jeg sagt det meste. Men kan føye til at han har jobbet som sportsjournalist siden 1995 og vært Newcastle-supporter like lenge.

Og jeg skal også si meg enig i at det en gjeng med ungdommer (ledet av Nordin) har fått til med newutd.com er langt mer imponerende enn det NUSSC har gjort med sine nettsider.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #130 på: 28. Jan. 2006, 19:08 »
Sitat fra: "Joakim"
Og jeg skal også si meg enig i at det en gjeng med ungdommer (ledet av Nordin) har fått til med newutd.com er langt mer imponerende enn det NUSSC har gjort med sine nettsider.

Takk!
Toon, Toon,
Black and white army

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 29. Jan. 2006, 00:19 »
newcastle.no har tatt seg opp i det siste da. Lenge siden den har vært så bra!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 29. Jan. 2006, 16:38 »
Sitat fra: "Mack"
Sitat fra: "Joakim"

Takk!

Vær så god. Du vet du er unntaket som bekrefter regelen, Mack. :lol:

Jeg tror nok dessverre ikke at en sportsjournalist vil hjelpe newcatle.no til å ta igjen newutd.com, som allerede er mye bedre, og som nok fortsatt har forbedringspotensiale. Noe jeg tror Nordin er fullt klar over. Dessuten er det ikke den nye nettredaktøren som styrer driften av selve nettsiden. Såvidt meg bekjent har han kun fått ansvaret for nyhetene. Newutd har jo flere skribenter, som gjør at nyhetene blir svært forskjellig alt etter hvem som skriver. Og selve nettsiden er og vil nok lenge forbli bedre enn newcastle.no.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #133 på: 09. Feb. 2006, 16:31 »
Syns de har endel merkelige nyheter for tiden. Syns den siden som skal være en offisiell side bør holde seg for god til å komme med motstridende meldinger i forhold til den offisielle siden. Føler jeg stoler mer på nyhetene om Newcastle i the Sun enn på hjemmesiden deres. Og hva er det der tullet til denne Tommy Nilsen om at han må verne om kildene sine. Hvem er det som informere han da Douglas Hall?
Merkelig opplegg. Syns generelt det er dårlig å poste nyheter slik som de gjør uten i det hele å referere til noen kilder.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 09. Feb. 2006, 16:40 »
Sitat fra: "Benson"
Newcastle.no er jo låst for alle som ikkje er medlem.
 :roll:

Jeg er ikke medlem, og attpåtil Liverpool fan. Jeg er innpå.
iverpool FC