20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #90 på: 07. Des. 2005, 22:09 »
Sitat fra: "Moods"
JoaKim: Jeg personlig skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke tid på å forsvare NUSSC! Virker nesten som om du er kjøpt og betalt av Weiseth!

Latterlig spør du meg, i og med at han har svindla mange godhjerta newcastlesupportere! Men er jo ditt valg...

Krevende jobb er det hvertfall!!

Jeg forsvarer ikke Weiseth og NUSSC for enhver pris. Men jeg er trofast medlem av NUSSC, og føler behov for å beskytte supporterklubben for noe uverdig kritikk. Jeg synes supporterklubben er klart bedre enn sitt rykte, og ihvertfall i forhold til etterspørselen. Det er ikke så forbanna mange newcastlefans i Norge. Og selv om Weiseth i dine øyne har svindlet mange godhjertede Newcastle-fans (å kreve mer penger enn newutd er ikke å svindle i mine øyne. Det er bare å være i overkant gnien), så har han også gjort mye bra. Jeg har vært medlem i supporterklubben siden høsten 96, og da blir mitt bilde av Weiseth preget av den utviklingen supporterklubben har vært igjennom siden den gang. Og den er formidabel. Det ville du også sett, hadde du vært i samme situasjon. Samtidig kan jeg forstå at folk har høye forventninger. Og jeg kan forstå at enkelte er utålmodige. Ingen er perfekte her i verden, og ihvertfall ikeke Christian Weiseth (det er en grunn til at han er svartelistet av NFF), men han har gjort mye bra i utviklingen av NUSSC på 90-tallet og frem til i dag.

Medlemsbladet er i mine øyne greit nok. Det er ikke fantastisk. Kan overhodet ikke måle seg med United-supporteren eller bladene til Liverpool/Arsenal. Men de har også et langt bedre utgangspunkt med mange flere medlemmer, og de har kanskje vært heldigere med ildsjelene. Men medlemsbladet er av en helt annen verden enn da jeg meldte meg inn, og utviklingen er også en grunn til at jeg holder ut.

Nettsidene er begredelige. Det har de nesten alltid vært (de har vært bedre, for å si det sånn. Men det var før Weiseths tid). Men forumet er bra. Til tross for en i overkant streng sensur.
Jeg er fullstendig enig i at Weiseth overhodet ikke tåler kritikk, og det er nok sannsynligvis hans svakeste side. Og det gjør at forumsensuren blir deretter. Men jeg gidder ikke hisse meg opp over det. Jeg gidder ikke forlate forumet av den grunn. Jeg bryr meg rett og slett ikke om det, fordi jeg ikke gidder å bruke tid og krefter på å utfordre sensuren. Jeg har heller ingen grunn til det.

Jeg trives med supporterklubbens feil og mangler. Jeg gjør derimot mitt beste for at noe av det kan bli bedre. Blant annet er jeg blant de som vil heve nivået på diskusjonene i forumet, og jeg vil bidra til at medlemsbladet blir bedre innholdsmessig. Jeg har svært sjelden handlet med Weiseth. Dette har ulike årsaker, og jeg skal innrømme at jeg har mine betenkeligheter med det også. Blant annet har jeg aldri skjønt verdien i auksjonene, som jeg aldri har råd til å konkurrere i uansett. Noe som er verdt 60 kroner havner jo på nesten 600 på disse auksjonene. Jeg melder meg ut når ting koster over hundrelappen. Men jeg bryr meg ikke så mye om det. Det er ikke så viktig for meg. Jeg klarer meg utmerket uten alle rare supportereffekter.

Jeg vil heller være medlem av nussc, med de feil og mangler den måtte ha, enn å ikke ha noen supporterklubb å være medlem av. Jeg er takknemmelig for at Weiseth har tatt seg tid til å drive supporterklubben, og å drive den fremover. Derfor forsvarer jeg NUSSC og Weiseth. Men jeg er blant de første til å kritisere det jeg ikke er særlig mye fan av.

Henviser derfor til dette sitatet:
Sitat fra: "Joakim"
Rart? Ingenting er rart når det kommer til newcastle.no...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #91 på: 08. Des. 2005, 15:10 »
å kreve mer penger enn newutd er ikke å svindle i mine øyne. Det er bare å være i overkant gnien

:lol: You say potato, osv..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 08. Des. 2005, 23:04 »
Vel. Man har ulike definisjoner av ulike ord.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #93 på: 09. Des. 2005, 19:46 »
Jeg har skrevet mitt siste innlegg på heggholmen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 09. Des. 2005, 19:56 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg har skrevet mitt siste innlegg på heggholmen.

Og hvorfor det?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 09. Des. 2005, 20:19 »
Det spørsmålet var jeg forberedt på.

Forumbrukerne er rett og slett usakelige. Hyggelig er de heller ikke. Har ofte havnet i krangel med flere av dem. Er rett og slett ikke morsomt å debattere med de fyllesyke ungdommene der borte. (det har faktisk hendt at folk har skrevet mye rart på forumsidene der i fylla)

Mange av dem debatterer om hvor bra det er å røyke, hvor kult det er å drikke og må hele tiden fokusere på sex. Simple mennesker der borte. For ikke å snakke om lederen for heggholmen selv. En gedigen svindler som bryr seg lite om sine medmennesker.

Jeg har postet over 2000 innlegg på dette forumet. Jeg syntes at det holder med bare et forum da.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 09. Des. 2005, 20:20 »
Gjennomsnittelige innlegg der er litt kortere enn dette...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 09. Des. 2005, 23:16 »
Det spørsmålet var jeg forberedt på.

Forumbrukerne er rett og slett usakelige. Hyggelig er de heller ikke. Har ofte havnet i krangel med flere av dem. Er rett og slett ikke morsomt å debattere med de fyllesyke ungdommene der borte. (det har faktisk hendt at folk har skrevet mye rart på forumsidene der i fylla)

Mange av dem debatterer om hvor bra det er å røyke, hvor kult det er å drikke og må hele tiden fokusere på sex. Simple mennesker der borte. For ikke å snakke om lederen for heggholmen selv. En gedigen svindler som bryr seg lite om sine medmennesker.

Jeg har postet over 2000 innlegg på dette forumet. Jeg syntes at det holder med bare et forum da.

Hahaha, det er noe av det verste jeg har hørt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 10. Des. 2005, 12:13 »
Vel, det kan godt hende. Men det var min mening.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 10. Des. 2005, 16:41 »

Du fremstiiller dette som at det er flertallet. Og jeg tror faktisk du glemmer at det er en langt større gjeng med langt mer seriøse debattanter enn som så.

Forresten ser jeg ikke at du nevner at det finnes unntak en gang. Betyr det at Kristoffer og jeg er like ille som alle de andre?
Hyggelig å høre.

Noreng

• Gjest
« Svar #100 på: 10. Des. 2005, 16:52 »

Du fremstiiller dette som at det er flertallet. Og jeg tror faktisk du glemmer at det er en langt større gjeng med langt mer seriøse debattanter enn som så.

Forresten ser jeg ikke at du nevner at det finnes unntak en gang. Betyr det at Kristoffer og jeg er like ille som alle de andre?
Hyggelig å høre.

Men vi visste vel alerede at dere var perverse fylliker.. hehe, neida. Fra spøk til alvor. Synes Heggholmen er greit, men ikke NUSSC!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #101 på: 10. Des. 2005, 17:23 »
Syns forumet holder ein meget høg standard.  Men blir litt for mange avsporinger kanskje.

Men eg likar Newutd forumet best da. :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 10. Des. 2005, 18:56 »
Forumet holder absolutt en høy standard, men det er litt rotete, mange idioter der, og enkelte som har litt for lett for å spore av (de vet selv hvem de er). Men samtidig er disse som har lett for å spore av, blant forumets beste debattanter.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #103 på: 19. Jan. 2006, 21:03 »
Var det ikke Newcastle.no som skulle bli så mye bedre nå etter nyttår og at de skulle ha en skikkelig omorganisering mtp nyhetsskriving? Kan ikke se slik ut iallfall.

De melder i dag at Bridge er klar for Tottenham i en liten notis. Dette er jo helt feil. Han er klar for et halvt års lån for Fulham.

I tillegg virker det ikke som om de har fått med seg at Faye skal spille Afrika fotball den neste måneden. De har jaggu klart å inkludere han i lagoppstillingen mot Blackburn. Er det mulig å være så desorientert?

Det skrives så ufattelig mye feil der at jeg må bare le av hele siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 19. Jan. 2006, 22:50 »
Supporterklubben har visstnok mer eller mindre ansatt en ny nettredaktør, og ifølge Weiseth selv er han journalist i en av landets ledende aviser.
Men ting og tang er visst ikke helt i orden ennå, men jeg håper at vi i løpet av neste uke, eller ihvertfall innen utgangen av måneden, får vite hvem denne karen er.

Om det fortsatt er Weiseth som skriver, så forstår jeg det godt. Så opptatt som han er, er det ikke rart det blir slike feil.