20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 175815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

christian_87

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #30 på: 17. Okt. 2005, 22:45 »
Sitat fra: "NUFCern"
Det er nå to dager siden kampen mot Wigan, og NUSSC har ikke skrevet et kløyva ord om kampen. Kjempebra jobba Weiseth!!

De vil heller skrive om at du bør bli medlem i supporterklubben og at Carr legger opp som lanslagsspiller som vi har fått med oss for en uke siden. Latterlige NUSSC slår til igjen!!

Takk og pris for NewUtd.com sier nå jeg  :D

Helt enig, de gidder jo ikke å skrive om tap der... Jeg skrev mail til han forrige gang dette skjedde, da fikk jeg bare et frekt svar tilbake... Han kan ikke drive en supporter side uten å oppdatere det viktigste som kamper!!!
HAN MÅ FÅ FINGERN UT`!!!
oway the lads!!

Christian

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 11. Nov. 2005, 18:04 »
Hm, lurer på om godeste Weiseth har slettet meg som forumbruker jeg, kommer ikke inn på forumet lenger...!

Veldig hyggelig å få beskjed om sånnt på forhånd da ivertfall :?

Ikke at det er noe stort tap, ettersom jeg ikke har vært innpå der på leeeenge pga dårlig tid, og når jeg har tid, prioriterer jeg dette forumet. Men det hadde da ikke vært så vanskelig å sagt fra over mail så man faktisk fikk beskjed!

Kanskje det har noe med den PM'n jeg sendte ham i juni hvor jeg sa at jeg ikke hadde tenkt å betal medlemsavgifta fordi jeg ikke ville være med i klubben lenger....den fikk jeg aldri svar på, men det tok da grusomt lang tid før jeg ble ekskludert fra den klubben hans der borte på forumet :D

Bjørn - jeg griner ikke
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

plebbster

• Gjest
« Svar #32 på: 11. Nov. 2005, 18:56 »
Bjørn, jeg tok et søk på medlemmer og da jeg søkte på ditt navn fikk jeg denne meldingen:  Søket gav ikke treff

Tror jeg sender en PM til Weiseth og ber ham om å slette meg fra forumet snart. Makan til søppelforum skal du lete lenge etter.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #33 på: 11. Nov. 2005, 19:22 »
Ja det er vel mer aktivt på dette forumet for tiden. Mer merkelig diskusjoner på det andre forumet!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 11. Nov. 2005, 19:31 »
Det er langt ifra et søppelforum. Og selv om det kanskje er litt flere seriøse diskusjoner på dette forumet, og trådene ikke har så lett for å spore av, så skal vi ikke undergrave det faktum at det er betydelig mer liv på newcastle.no-forumet enn her. Selv om det har tatt seg voldsomt opp her, i forhold til hva det var for et års tid siden.

Ja, det er noen merkelige diskusjoner på det andre forumet, men jeg synes bare det er moro jeg. Men så har det kanskje også noe med å gjøre at jeg kan leve uten å ha det moro.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 11. Nov. 2005, 20:07 »
Jeg liker meg jævla godt både her og der. Og ettersom "kontrastene" mellom debbatantene er større der, blir det ofte hete diskusjoner :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

• Gjest
« Svar #36 på: 11. Nov. 2005, 21:32 »
Jeg mener nå bestemt at det er mer liv her enn på det andre forumet. Nordin, Mack, har dere tall som kan bekrefte/avkrefte?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #37 på: 11. Nov. 2005, 22:08 »
Artig at du skulle spørre. Men tall som alle kan se viser tydelig at det er flere innlegg på dette forumet enn det andre. Newutd.coms brukere har skrevet 19147 innlegg akkurat i dette øyeblikk. Newcastle.nos brukere har skrevet 23070 innlegg. Når vi vet at det eksisterende forumet til newcastle.no har eksistert i mange flere måneder enn newutd.com vet vi også at aktiviteten (målt i antall innlegg) er høyere her enn der.

Selv mener jeg dette ikke er noen god målestokk på hvor godt et forum er. Kvalitet på innlegg er mye mer viktig i mine øyne. Når mange av innleggene på newcastle.no består av ettords- og ensetningsinnlegg, mens det her består av lengre, seriøse og velbegrunnede innlegg. Når det i tillegg er den valgte moderator hos newcastle.no som skriver de aller fleste korte, teite og meningsløse innlegg gjør ikke det saken noe bedre.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 12. Nov. 2005, 09:27 »
Enig med Mack her. Jeg har ikke vært aktiv på det andre forumet det siste halvåret etter at brukeren min ble fjernet. Jeg er ikke medlem av Newcastle sin norske supporterklubb og jeg har absolutt ingen planer om det heller. Jeg er ikke typen som er med bare for å være med, den klubben gir i mine øyne ikke et godt nok tilbud rett og slett.

Når det gjelder valg av moderator på newcastle.no så er jeg også enig, i alle fall slik det var da jeg var medlem. Stort sett tullete og useriøse innlegg, personlig så mener jeg at en moderator skal være et forbilde for andre forumbrukere når det kommer på seriøsitet og gode innlegg. Slik jeg ser det her, så er det ingenting å sette fingeren på.

Takk for at newutd.com er en realitet, håper at aktiviteten fortsetter å øke. Håper også at forumet fortsetter å ligge på det nivået det befinner seg på nå.
Carr har altfor få landskamper for England!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 16. Nov. 2005, 11:54 »
Forøvrig svært utfyllende nyheter som newcastle.no publiserer på hovedsiden.

plebbster

• Gjest
« Svar #40 på: 16. Nov. 2005, 13:50 »
Sitat fra: "Rolfern"
Forøvrig svært utfyllende nyheter som newcastle.no publiserer på hovedsiden.

Ja, de bruker nok CW mye tid på.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 16. Nov. 2005, 21:13 »
Ser det blir auksjonert bort effekter på newcastle.no.

Pleier ikke slike auksjoner å gå til et godt formål? Slik jeg ser det på siden så står det ingenting om det går den veien. Går pengene til supporterklubben slik at supporterene får et bedre tilbud?

Dette er den eneste supporterklubben som jeg vet om som auksjonerer bort, og tar pengene i sin egen lomme slik det virker i denne saken...

Noen som vet noe mer?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #42 på: 16. Nov. 2005, 22:25 »
Sitat fra: "Rolfern"
Ser det blir auksjonert bort effekter på newcastle.no.

Pleier ikke slike auksjoner å gå til et godt formål? Slik jeg ser det på siden så står det ingenting om det går den veien. Går pengene til supporterklubben slik at supporterene får et bedre tilbud?

Dette er den eneste supporterklubben som jeg vet om som auksjonerer bort, og tar pengene i sin egen lomme slik det virker i denne saken...

Noen som vet noe mer?

Christian vet å fø på seg SELV :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 16. Nov. 2005, 23:33 »
Er jo helt sinnsyke priser også på den auksjonen. Det står ingenting om at pengene fra auksjonen går til et godt formål heller!! SKANDALE!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 16. Nov. 2005, 23:53 »
Hallo ???

selvfølgelig går IKKJE pengene til eig godt formål, eg vil ialfall IKKJE ver med på at å sponse CV`s lommebok er eit godt formål.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]