20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 177310 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no
« Svar #750 på: 17. Mai 2009, 20:57 »
Ja, den mannen har jo integritet...eller var det intet begrep..
En mozartkule på vei til Newcastle...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #751 på: 18. Mai 2009, 00:37 »
Er vel ikkje noke meir og henta I Nufc. Er vel ikkje sånn skrekkelig stor rekruttering vil eg tru og dei som er medlemmer er vel allerede livstidsmedlemmer som sikkert vil få litt reklame for fotballnorge i posten av og til.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 18. Mai 2009, 00:43 »
Fyfaen så irriterende det må være for de som er livtidsmedlemmer og desperat forsøker fjerne navnet sitt fra hans medlemslister.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #753 på: 19. Mai 2009, 11:28 »
Kan de ikke melde seg ut da?

Jeg er iallefall jævlig glad for at jeg ikke meldte meg inn som livstidsmedlem, og at jeg meldte meg ut da jeg gjorde det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 19. Mai 2009, 12:53 »
Fyfaen så irriterende det må være for de som er livtidsmedlemmer og desperat forsøker fjerne navnet sitt fra hans medlemslister.

Jepp..Weiseth har jo brukt disse i protokollen slik at det skal være nok medlemmer til å kunne opprettholde supporterklubben. Likevel må det jo gå mot slutten nå, når man ser på den tragedien av en hjemmeside.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 19. Mai 2009, 12:55 »
Ja, var vel inne her jeg leste om en kar som hadde livtidsmedlemsskap og som rett og slett ikke klarte melde seg ut?
Det kan ikke være mye igjen ihvertfall av klubben - hjemmesiden er en patetisk parodi!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 23. Mai 2009, 12:19 »
I papirutgaven av aftenposten idag er det en stor sak om Newcastle. Weiseth svarer på noen spørsmål der. Står at han er leder for supporterklubben med 780 medlemmer.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #757 på: 23. Mai 2009, 13:11 »
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #758 på: 23. Mai 2009, 19:54 »
Merkelig at Aftenposten velger å kontakte Weiseth når de selv trykte en sak for under 2 år siden hvor de skrev to sider om svindelen mannen bedrev. Synes det er litt merkelig at de gir mannen gratis reklame etter det...

Peter

• Gjest
« Svar #759 på: 23. Mai 2009, 20:25 »
Ja. Der de skrev om alle personene han ga seg ut for å være. Ga seg til og med ut for å være en dame.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 25. Mai 2009, 21:07 »
Det er lenge siden, og husker jeg ikke feil sluttet journalisten i Aftenposten ikke altfor lenge etterpå.
To år er lang tid, og litt av hvert har skjedd i Aftenposten siden den gang. Dessuten står den kjeltringen fremdeles som leder av NUSSC, og den barnehagen er fremdeles den eneste virkelige supporterklubben for Newcastle i Norge.

Men send gjerne en mail til Erlend Nisje, og be han gå to år tilbake i tid, og lete i Aftenpostens arkiv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #761 på: 27. Mai 2009, 01:12 »
Gjort

Sitat
Hei,

Du har helt rett og det er ikke noe annet å gjøre enn å ta selvkritikk i forhold til kildevalget.  Vi burde kjørt et arkivsøk, som vi ofte pleier å gjøre på ukjente personer.

Fant kontaktperson Christian Weiseth på ”Supporterunionen for britisk fotball”s hjemmesider. Vil anbefale at supporterunionen fjerner ham fra de sidene, det kan være flere enn meg som går i fella.

Selv om saken i lørdagsavisen var en for så vidt harmløs sak skjønner jeg at det vekker frustrasjon blant dere som har vært direkte berørt av ham. Neste gang kontakter vi noen andre…

Mvh

Erlend Nesje

Får håpe det er en start, sier ikke mer :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #762 på: 27. Mai 2009, 07:02 »
Applaus! ;D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #763 på: 27. Mai 2009, 07:47 »
tommelen opp!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #764 på: 27. Mai 2009, 16:19 »
Han må vel faen meg legge ned NUSSC nå? Er vel ikke mer for han der å hente nå som vi rykket ned?
Vi sender han en mail, der vi ber han legge ned NUSSC. Tenk at én person kan skape så jævlig mye kvalme!
« Siste redigering: 27. Mai 2009, 16:24 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒