20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no
« Svar #720 på: 21. Jan. 2009, 17:01 »
For en sleip ål ihvertfall! Utrolig at han har klart vri seg unna all den svindelen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #721 på: 21. Jan. 2009, 17:19 »
Mannen er selger.
Er det noe Weiseth kan, så er det å selge dårlige varer til en skyhøy pris.
Nesten sånn at Weiseth hadde gjort seg bedre i Mike Ashleys posisjon, enn Mike selv.
Tror Weiseth hadde overlevd lenger enn Mike Ashley, fordi han er så vanvittig flink til å overbevise folk om at han er ærlig og oppriktig, selv om han ikke er det.

Det tok mange år før han ble gjennomskuet av første generasjon Newcastle-fans. Men nå er det en ny generasjon på gang, som lar seg lure på nøyaktig samme måte som vi gjorde, da vi var unge og lettlurte.

Men Newcastle bør absolutt ikke spille kamp i Norge igjen på en stund. For det er da Weiseth blir gjennomskuet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #722 på: 21. Jan. 2009, 22:50 »
Og hva er galt med at CW blir gjennomskuet?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 22. Jan. 2009, 17:07 »
Problemet er vel at om vi spiller kamp i norge igjen, vil flere bli lurt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #724 på: 22. Jan. 2009, 17:15 »
Jeg tenkte mer på CW selv jeg nå.
Hvis Newcastle spiller kamp i Norge igjen vil han selvsagt lure enda flere folk, men han vil sannsynligvis nok en gang bli gjennomskuet, og opplever nok en periode med folk som klager til pressen og Supporterunionen (som virker ganske handlingslammet på meg). Han kommer seg helt sikker gjennom det, uten å måtte gi opp sitt store prosjekt. For de som kommer etter oss er garantert like elendige som oss til å legge frem nok håndfaste bevis på svindelen.

Det er stadig nye unger og ungdommer som oppdager denne fantastiske klubben Newcastle United, og som er dumme nok til å søke hjelp fra C+ eller gamle, gode Boing-klubben for å finne en supporterorganisasjon, og da finner man lett frem til Christian Herman Weiseth, og da har de allerede gjort sitt livs største tabbe.

Det er ingenting galt med at CW blir gjennomskuet, men jeg nekter å tro at han skal gå ned for telling med det første. Må nok gå minst 12 runder, skal vi klare å vinne kampen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 26. Jan. 2009, 21:26 »
Klarte å betale livstidsmedlemskap i møkkaforeninga jeg, like før alt kom fram i lyset. Har prøvd å si det fra meg flere ganger, men en gang i kvartalet kommer fortsatt det jævla supportermagasinet som er tynnere og tynnere fra gang til gang. Fine å bruke til å få fyr i ovnen da...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 26. Jan. 2009, 22:19 »
Den er lei, bare stoppa å betale for driten jeg, så stoppa det:)
Litt verre med livstidsmedlemsskap muligens..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 26. Jan. 2009, 22:45 »
Weiseth gir nok ikke opp de som har tegnet livstidsabbonement. De er nok viktige for han slik at han kan bevise at han har et høyest mulig medlemsantall, slik at han kan fortsette å drive klubben videre. Når det er sagt, så tipper jeg at supporterklubben er oppløst til sommeren. Nettsiden er det ingen som gidder å gjøre noe med, og jeg tror ikke Weiseth har mulighet til å tjene så veldig mye mer, slik motstand det er blitt dannet mot han de senere åra.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #728 på: 28. Jan. 2009, 17:56 »
Jeg vil ikke være for sikker på det. Christian Weiseth er i stand til det aller meste.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 28. Jan. 2009, 20:11 »
Jeg tror den eneste måten å få ham fjerne ham på er å lage et blad, slik at folk får et bedre alternativ en NUSSC. Da ville det nye bladet og den nye supporterklubben lett danket ham ut av supporterunionen og canal+ og andre steder som nevner nussc som en fanclub.

det beste hadde vært om vi hadde tatt ham mens det blåste som verst. At folk hadde kommet med bevisene og fulgt dem opp. De falske aksjene kunne straffet ham hardt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #730 på: 15. Feb. 2009, 13:29 »
Det positive er at Dagbladet har gått fra hans side, til å vise nyheter fra denne siden isteden. Mange som sendte inn mail til dem? Jeg gjorde det ihvertfall 8)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #731 på: 15. Feb. 2009, 13:45 »
vel der tar du nok feil. De linker fortsatt til hans side.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #732 på: 15. Feb. 2009, 13:49 »
Men den inneholder jo ingen nyheter lenger...
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #733 på: 15. Feb. 2009, 19:10 »
http://tmcomponents.travelmarket.com/modules/TM_imagebank2/upload/878/Espanyol.jpg (sjekk bilde)

http://www.fotballnorge.no/ (CW står bak.. for dei som ikkje veit det. Sikkert nevnt før, men eg nevner det igjen)
Jaså ja. Og jeg som trodde Weiseth hadde mer enn nok med jobben som Newcastle-supporter (ja, særlig) og leder for den norske supporterklubben (ehh, hvaforno?).

Fotball-Norge er en kjent sak. Flinke folk som selger cupfinale-billetter inkludert ulovlige supporterskjerf til over tusenlappen (se link). Og til Aftenposten sier denne godeste Weiseth at de som skal på fotball-tur til utlandet må velge en seriøs turoperatør. Godt du råder folk til å holde seg unna slike som deg da, Christian.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #734 på: 20. Feb. 2009, 21:17 »
Den er lei, bare stoppa å betale for driten jeg, så stoppa det:)
Litt verre med livstidsmedlemsskap muligens..
Det finnes en åpenlys mulighet, men den er VEL drøy for å slippe unna NUSSC ;-)