20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 176660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #705 på: 13. Aug. 2007, 17:44 »
Ja -er det egentlig det Eivind1???

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #706 på: 13. Aug. 2007, 18:06 »
Ja. EivindI har helt rett.

Hadde de skrevet Luis en gang, hadde det vært helt greit, men når de har skrevet det (minst) to ganger, så ser man at det ikke er slurv, men mangel på kunnskap. Hadde det vært noen her eller på NUSSC-forumet eller et annet forum som hadde skrevet det, så er det en ting, men når det er en artikkel som blir skrevet av en ''journalist'' så er det noe annet.

P.S. brukte ''journalist'' fordi jeg ikke visste helt hva de heter de som skriver disse artiklene. Vet at hun ikke er journalist  ;)
« Siste redigering: 13. Aug. 2007, 18:10 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #707 på: 13. Aug. 2007, 19:00 »
Ja -den som leter etter feil, han finner det iallefall. Nesten som dagbladforumet det her. (Der folk er mer opptatt av stavefeil eller liknende enn de er i å diskutere dagens tema.)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #708 på: 13. Aug. 2007, 20:01 »
Trenger man å lete etter feil for å se at det står at vi har signa selveste LUIS Enrique? Haha, at du fortsatt gidder (jeg og for den saks skyld). Hvis vi signer Diego Forlan og hun skriver at vi har signa Diego Maradona så beskytter du henne da og fordi det er liksom det som hører etter Diego? STAVEFEIL er det hvertfall ikke!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 13. Aug. 2007, 22:16 »
Synes også det er litt rart skrevet fra spillerbørsen.

N Zogbia:
- Imponerende fra sin nye rolle som venstreback. Kanskje vi allikevel ikke trenger noen ny back?

Menes med det. Backen er jo kjøpt inn "Luis" Enrique.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 13. Aug. 2007, 22:29 »
Imponerende at folk gidder å notere seg hver eneste lille feil som blir gjort av NUSSC. Jeg vet at det er dårlige sider, så hvorfor la den tiltrekke seg så sykt mye av oppmerksomheten deres egentlig...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #711 på: 13. Aug. 2007, 22:33 »
Synes også det er litt rart skrevet fra spillerbørsen.

N Zogbia:
- Imponerende fra sin nye rolle som venstreback. Kanskje vi allikevel ikke trenger noen ny back?

Menes med det. Backen er jo kjøpt inn "Luis" Enrique.
Det var vel strengt tatt ikke noe å kritisere NUSSC for synes jeg. Ikke en feil akuratt...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #712 på: 14. Aug. 2007, 00:07 »
Trenger man å lete etter feil for å se at det står at vi har signa selveste LUIS Enrique? Haha, at du fortsatt gidder (jeg og for den saks skyld). Hvis vi signer Diego Forlan og hun skriver at vi har signa Diego Maradona så beskytter du henne da og fordi det er liksom det som hører etter Diego? STAVEFEIL er det hvertfall ikke!

::) ::) ::)

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #713 på: 14. Aug. 2007, 15:59 »
Jeg var usikker på om det var Curbishley som hentet Bowyer, men jeg ser ikke akkurat den lille faktafeilen som noen stor katastrofe. Mener du det er verre å skrive at Curbishley hentet Bowyer enn å skrive feil navn på en Newcastle-spiller?

Mener ikke noe er verre enn annet, men DU burde iallefall visst bedre. Poenget er at det finnes feil i begge leire. Litt ironisk at det er nettopp du som hadde den feilen, for du har beina godt plantet i begge leire.

Er ikke noe stor kritikk, men jeg mener at du burde visst at Bowyer ble hentet av Pardew. Det som skjedde i forrige sesong burde vært friskt i minnet. Pardew og Curbs "byttet" nesten jobber (selvom Dowie strengt tatt satt en lite periode i Charlton) ut i forrige sesong, og Bowyer ble hentet i løpet av sommeren. Altså Bowyer var i klubben da Curbs kom. Bellamy har vært innom 3 klubber siden Newcastle og Parker er en gammel kjenning av Curbs fra Charlton. Så er en overdrivelse å påstå at Curbs er glad i Newcastlespillere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 14. Aug. 2007, 17:01 »
Det er viktig å påpeke alle slike nyanser altså?
Greit nok at Bellamy har vært inn om flere klubber etter Newcastle, at Parker er en gammel kjenning fra Charlton og at Bowyer ble hentet av Dowie. Alle har de vært Newcastle-spillere, og alle har de kommet til West Ham. Og det var nettopp det som var hovedpoenget, den enorme inkomsten av eks-newcastle-spillere til West Ham. Jeg kunne kanskje spart meg fra å nevne Bowyer i forbindelse med Curbishley, men noen stor fare er det ikke, for poenget med artikkelen var ikke at Curbishley kjøpte Bowyer, noe han heller ikke gjorde. Poenget var som jeg har sagt, invasjonen av Newcastle-relaterte spillere til West Ham under Curbishleys ledelse, som nå altså var er på jakt etter Solano.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
« Svar #715 på: 14. Aug. 2007, 17:34 »
Kanksje man bare skal bli enige om at man er uenige?
Og gå videre i livet....

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no
« Svar #716 på: 20. Jan. 2009, 14:38 »
Jeg hadde glemt Newcastle.no helt, er jo bare inne her.
Ser at de nå ikke skriver nyhetene selv, men har direkte linker til utenlandske sider.
Legger også merke til at de har sendt ut et medlemsblad, jeg har meldt meg ut derfra så veit ikke hvor stor kvalitet det er på den blekka.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #717 på: 21. Jan. 2009, 09:09 »
Jeg ser også med glede at C+ nå har startet å ta inn NUFC-fans i studio. Noe som også er gledelig. Vet ikke om noen av dere her inne kjenner til noen av de som har vært i studio til nå. Var blant andre en godt voksen mann i 40årene under en av kampene. Da snakket de bl.annet om hvor dårlig det sto til med supporterklubben i Norge og at det aldri var blitt skikkelig dreis over sakene. Også positivt at det blir tatt opp i studio, om enn på en veldig generell og forsiktig måte.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 21. Jan. 2009, 16:44 »
Hva i all verden? Kritikk av nussc på canal +? Vedkommende må garantert ha blitt sparket på hodet og ræva ut av General Weiseth etterpå. Weiseth driver jo verdens beste supporterklubb, verdens eneste offisielle supporterklubb for Newcastle United, som Newcastle United egentlig ikke vet av og som overhodet ikke er offisiell. Så da kan ikke noen sitte i studio på c+ og si at NUSSC ikke er som det burde være.

Alle vi som har erfaring fra det regimet vet jo at det var best å stikke av frivillig når vi først fant ut at alt var bare juks og fanteri.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 21. Jan. 2009, 16:48 »
Litt av en type han der... Glemmer ikke når han ringte og bønnfalte meg om å bli medlem igjen. "Du følger vel fortsatt med på gutta fra newcastle??"