20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Finfint. Synd at Taylor måtte ut, men han fikk faen meg sagt ifra til Bellamy i dag.Og viktigst av alt, vi vant, Souness slo gammelklubben og Bellamy!In your face, Craig Bellamy!!!
nja, er vel kanskje litt synd at det har blitt slik. Men blir slik når han oppfører seg som en vrang, grinete, stygg og snørrete 3 åring.
Og vi ser hvordan det har gått med Cole etter at han kom på kant med Souness. Har virkelig vært en knall spiller. Robert har jo også bidratt til å heve Portsmouth mange hakk.
Sitat fra: "FVM"nja, er vel kanskje litt synd at det har blitt slik. Men blir slik når han oppfører seg som en vrang, grinete, stygg og snørrete 3 åring.Så sant så sant.
Jeg mente liksom at ingen av de spillerne, ihvertfall ikke Cole, Yorke eller Dunn har vært noen storspillere etterpå....Og jeg har mine tvil om at Robert kommer til å heve Pompey veldig mye akkurat.