20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Given hinter til at Bellamy ikke var godt likt  (Lest 3818 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Given hinter til at Bellamy ikke var godt likt
« på: 18. Sep. 2005, 10:02 »
"I don't really want to talk about whether or not he was popular to be honest. Other people can make their own minds up what they think of him - I would rather talk about his football."

Da er det bare å håpe at Boumsong tar av seg Bellamy i dagens kamp, og at Owen finner nettmaskene på Ewood. Newcastle har aldri vunnet der i PL sammenheng, men da er det jammen i meg på tide. Newcastle hadde heller ikke vunnet borte mot Southampton på over 60 år, men den biffen fikset Souness og gutta ifjor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 18. Sep. 2005, 13:25 »
Jeg er redd at The Gimp skal lage helvette i dag, men jeg håper så inderlig på at Steven Taylor sier klart fra hva en geordie syns om de som messer med Newcastle United!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Sep. 2005, 14:01 »
Får vi anonymisert Gamsten, Emerton og etablert en viss kontroll på Bellamy, så er mye gjort. Men likevel, glipper vi en eneste liten gang, og Bellamy kommer gjennom, så er vi dødsens. Ingen skal være i tvil om hvem som er den farligste mannen på de blåhvites lag, og hvem vi må passe ekstra godt på. Men hvis Carr og Baba gjør sin jobb på kanten, så har vi forhåpentligvis to våkne og forholdsvis kjappe midtstoppere til å ta seg av Mr. Bellamy.

Jeg kan også godt forstå at Bellamy er en type spiller du fort utvikler et elsk/hat-forhold til, og jeg har full forståelse for at han hadde begrenset popularitet i spillergruppa. Tross alt så var han en spiller som først og fremst var sin egen herre, og levde sitt eget liv uavhengig av andre.

Er det forresten noen som har tenkt på at "tvillingene" Savage og Bellamy er klubbkamerater? De to kan fort stelle i stand trøbbel for oss, på den ene eller andre måten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #3 på: 18. Sep. 2005, 15:01 »
Nå spiller vel ikke Dickov i ettermiddag, men det er en hissig duo med Bellamy og Dickov. Og med Savage (utrolig bra navn) like bak har man et hissig lag.
Toon, Toon,
Black and white army

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Sep. 2005, 16:53 »
Finfint. Synd at Taylor måtte ut, men han fikk faen meg sagt ifra til Bellamy i dag.
Og viktigst av alt, vi vant, Souness slo gammelklubben og Bellamy!
In your face, Craig Bellamy!!!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Sep. 2005, 18:35 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Finfint. Synd at Taylor måtte ut, men han fikk faen meg sagt ifra til Bellamy i dag.
Og viktigst av alt, vi vant, Souness slo gammelklubben og Bellamy!
In your face, Craig Bellamy!!!

Hærlig å høre at The Toon Army pep på Bellamy når han hadde ballen. Med andre ord hater de hardbarkede Newcastle supporterene heldigvis den mannen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Sep. 2005, 19:39 »
3 Sterjnespisser på banen idag:
- Shearer
- Owen
- Bellamy
2 av dem fikk nettkjenning:
- Shearer
- Owen

8)

Syns egentlig det er synd det som har skjedd med Bellamy & Newcaslte og at forholdet mellom klubben og spilleren er blitt slik det er blitt er veldig synd.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #7 på: 23. Sep. 2005, 18:47 »
nja, er vel kanskje litt synd at det har blitt slik. Men blir slik når han oppfører seg som en vrang, grinete, stygg og snørrete 3 åring.
FVM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 23. Sep. 2005, 19:59 »
Sitat fra: "FVM"
nja, er vel kanskje litt synd at det har blitt slik. Men blir slik når han oppfører seg som en vrang, grinete, stygg og snørrete 3 åring.

Så sant så sant.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24. Sep. 2005, 15:19 »

>> Med andre ord har Bellamy og Souness i det minste EN ting felles!

Souness har vært på kant med langt, langt flere enn Bellamy. Mange kamper denne sesongen kommer til å være preget av at "gamle fiender" møtes. Souness vs. Bellamy forrige kamp. Souness vs. Cole i dagens kamp og Souness vs. Robert i neste kamp.

Tilfeldigheter? Nei!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 25. Sep. 2005, 18:32 »
Og vi ser hvordan det har gått med Cole etter at han kom på kant med Souness. Har virkelig vært en knall spiller. Robert har jo også bidratt til å heve Portsmouth mange hakk.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Sep. 2005, 21:19 »
Og vi ser hvordan det har gått med Cole etter at han kom på kant med Souness. Har virkelig vært en knall spiller. Robert har jo også bidratt til å heve Portsmouth mange hakk.

Ja, dette er noe som bekymrer meg. Lua Lua var en fiasko i Newcastle, men har scoret en del for Pourtsmouth. Milner scoret også for Villa forleden, mens han aldri helt lykkes i Newcaslte. Robert har også løftet Portsmouth, men han får vel ikke spille mot oss i helgen da....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Sep. 2005, 21:20 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Så sant så sant.

Jada jada. Men han er vel ikke den eneste som er uenig med Souness og tviler på ham? Skulle gjerne sett at Bellamy fortsatt spilte i svart\hvitt drakta og ikke var på kant med alt og alle på St.James....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Sep. 2005, 22:27 »
Jeg mente liksom at ingen av de spillerne, ihvertfall ikke Cole, Yorke eller Dunn har vært noen storspillere etterpå....
Og jeg har mine tvil om at Robert kommer til å heve Pompey veldig mye akkurat.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 27. Sep. 2005, 06:46 »
Jeg mente liksom at ingen av de spillerne, ihvertfall ikke Cole, Yorke eller Dunn har vært noen storspillere etterpå....
Og jeg har mine tvil om at Robert kommer til å heve Pompey veldig mye akkurat.

Har sett Robert, O`brien, Aaron Hughes og Jenas flere ganger etter at de ble solgt. Ingen av de har imponert meg etter at de forlot klubben. MAnge Spurs supportere vil allerede ha JJ plassert på benken.