20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bilder i signaturen  (Lest 6645 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Bilder i signaturen
« Svar #15 på: 28. Sep. 2005, 14:29 »
Er det sarkasme:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bilder i signaturen
« Svar #16 på: 05. Okt. 2005, 22:47 »
Jeg mener det er unødvendig med bilder i signaturen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bilder i signaturen
« Svar #17 på: 06. Okt. 2005, 16:29 »
Weee, endelig en som er enig med meg ;)

Bjørn - mot strømmen
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Bilder i signaturen
« Svar #18 på: 07. Okt. 2005, 00:42 »
Sitat fra: "Bjørn"
Weee, endelig en som er enig med meg ;)

Hvis du sjekker voten, så er 2/3 enig med deg, oss, vi og alle.
Toon, Toon,
Black and white army

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bilder i signaturen
« Svar #19 på: 07. Okt. 2005, 07:31 »
Det er jo faktisk signaturer med skrift her på forumet som tar like mykje plass som ein del bannere gjer her på forumet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Bilder i signaturen
« Svar #20 på: 09. Okt. 2005, 04:16 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Det er jo faktisk signaturer med skrift her på forumet som tar like mykje plass som ein del bannere gjer her på forumet.

sant nok.. men det er som oftest ikke størrelsen som plager meg.. men når du blar nedover så er det slitsomt å se på bildene... jeg er jo her for å lese om forskjellige ting... og Avatar er jo veldig greit.. for da ser jeg jo hvem som mener hva... og har du Avatar så trenger du egentlig ikke bilde, men har du ikke avatar så kan man vell kanskje få lov til å ha et lite bilde....

signaturen er jo noe som skal være der for å huske den personen...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bilder i signaturen
« Svar #21 på: 12. Okt. 2005, 18:01 »
Sitat fra: "Erlend Simonsen"
Sitat fra: "Hans Emil"

sant nok.. men det er som oftest ikke størrelsen som plager meg.. men når du blar nedover så er det slitsomt å se på bildene... jeg er jo her for å lese om forskjellige ting... og Avatar er jo veldig greit.. for da ser jeg jo hvem som mener hva... og har du Avatar så trenger du egentlig ikke bilde, men har du ikke avatar så kan man vell kanskje få lov til å ha et lite bilde....

signaturen er jo noe som skal være der for å huske den personen...

Kan ikke være mer enig Erlend.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."