20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: PES5  (Lest 40136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
PES5
« Svar #120 på: 10. Juni 2006, 00:52 »
Det der er noe jeg kunne funnet på og gjort selv når jeg var yngre. Spilt masse fotballspill. Spilte også mange fotballVM med meg selv nede i kjellerstua :D

Hadde mål og satte opp bord og stoler som mur og keeper og skøyt frispark :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
PES5
« Svar #121 på: 10. Juni 2006, 13:40 »
Hehe, det har jeg også vært innom da jeg var yngre.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
PES5
« Svar #122 på: 10. Juni 2006, 14:15 »
Sitat fra: "André Sylthe"

Hadde mål og satte opp bord og stoler som mur og keeper og skøyt frispark :)

Hehe, samme her! :) Det kom frem mange minner nå. Husker jeg satt opp Chiquita-kasser i hver ende av stua og hadde en egen liga med meg selv, hvor jeg representerte begge lagene i kampene i hvert sitt angrep. Lurer på hvor mange vaser og kaffekrus som gikk tapt som følge av noen uheldige skudd.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
PES5
« Svar #123 på: 12. Juni 2006, 09:27 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg satt og ventet på den fra deg, Tommy. Du kan neppe ha mange venner med slik negativ holdning. I hvert fall ikke "gode venner", visst du skjønner hva jeg mener.

Greit nok at du er ute etter meg,men du må klare å se forskjellen på "negativ holdning" og en kommentar med glimt i øyet,som det så fint heter. Du må gjerne ergre deg grønn for min del,men det der var ikke ondsinnet ment fra min munn. Men så tar jeg heldigvis ikke 14-åringer så forferdelig alvorlig heller.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
PES5
« Svar #124 på: 12. Juni 2006, 09:47 »
Man bør vel ta folk alvorlig uansett hvor gamle de er da, så lenge de har noe fornuftig å komme med i allefall...

Er vel mange 14 åringer som er smartere enn deg vil jeg tro  :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
PES5
« Svar #125 på: 12. Juni 2006, 16:06 »
Jeg er FEMTEN år. Og det vet du sikker godt.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
PES5
« Svar #126 på: 13. Juni 2006, 14:33 »
Man bør vel ta folk alvorlig uansett hvor gamle de er da, så lenge de har noe fornuftig å komme med i allefall...

Nå hadde han ikke noe fornuftig å komme med,da han ikke engang klarte å skjønne at jeg fleipa litt. I og med at jeg skrev "hehe" etterpå,så skulle det vel tilsi at jeg ikke var på krigsstien,eller?Jada,sikkert mange 14-åringer som er smartere enn meg.Der tok du meg skikkelig,hoho for en utrolig velartikulert sussebass du er
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

plebbster

• Gjest
PES5
« Svar #127 på: 13. Juni 2006, 14:35 »
Og PES5? Noen som har spilt det i det siste?

Kommer oppfølgeren ut snart?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
PES5
« Svar #128 på: 13. Juni 2006, 14:52 »
En kamerat av meg kjenner en fyr (hehe,dette hørtes ikke noe suspekt ut heller) som visstnok skal ha spilt PES6. Det må da i såfall være den japanske versjonen?Uansett, det skal visstnok ha vært en like stor forskjell på nivåene som det var fra PES4 til PES5,noe som i allefall framkaller ukontrollerte sikleanfall her i gården :P

André S

• Kaptein
    • Vis profil
PES5
« Svar #129 på: 13. Juni 2006, 16:11 »
Sitat fra: "Tommy Sten"

Nå hadde han ikke noe fornuftig å komme med,da han ikke engang klarte å skjønne at jeg fleipa litt. I og med at jeg skrev "hehe" etterpå,så skulle det vel tilsi at jeg ikke var på krigsstien,eller?Jada,sikkert mange 14-åringer som er smartere enn meg.Der tok du meg skikkelig,hoho for en utrolig velartikulert sussebass du er

Jeje. Poenget mitt var da at man bør ta folk seriøst uansett hvor gamle de er i en diskusjon, og at det ikke automatisk er slik at den som er eldst vet best. Det var egentlig ikke ment som en kommentar til den "spøken" som Olav da ikke tok...

Uansett vil jeg tro at Pro 6 vil komme rundt oktober en gang slik det gjør hvert år... De venter vel til overgangsvinduet stenger for å oppdatere spillerdatabasen og gjøre siste finpuss på spillet... Gleder meg :)

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
PES5
« Svar #130 på: 07. Juli 2006, 16:40 »
En kamerat av meg kjenner en fyr (hehe,dette hørtes ikke noe suspekt ut heller) som visstnok skal ha spilt PES6. Det må da i såfall være den japanske versjonen?Uansett, det skal visstnok ha vært en like stor forskjell på nivåene som det var fra PES4 til PES5,noe som i allefall framkaller ukontrollerte sikleanfall her i gården :P

Kameraten din lyver! Eller så er han dum. Kan jo hende han har spillt med Winning Eleven ellernoe, som er den japanske versjonen. Men kameraten din lyver hvertfall, kanskje han er en lystløgner. Finnes noen sånne rundt omkring, som påstår de har spillt nyeste Pro Evolution soccer, sett en Lost episode som ikke har kommet ut eller har inside informasjon om en ny overgang i fotball som selvfølgelig ikke stemmer. Jeg kjenner til typen.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
PES5
« Svar #131 på: 07. Juli 2006, 16:47 »
Haha, jeg leste paa et viking-forum om en som mente at Alexander Odegaard hadde fortalt ham at han ikke saa paa viking som et alternativ engang naar de la inn et bud paa ham i vinter...

Kameraten din har feil.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
PES5
« Svar #132 på: 10. Juli 2006, 14:49 »
Sitat fra: "Gonzalez"

Kameraten din lyver! Eller så er han dum. Kan jo hende han har spillt med Winning Eleven ellernoe, som er den japanske versjonen. Men kameraten din lyver hvertfall, kanskje han er en lystløgner. Finnes noen sånne rundt omkring, som påstår de har spillt nyeste Pro Evolution soccer, sett en Lost episode som ikke har kommet ut eller har inside informasjon om en ny overgang i fotball som selvfølgelig ikke stemmer. Jeg kjenner til typen.

Det er Winning Eleven 11 han har ja. Dere er da vitterlig ikke i en posisjon til å si i at kameraten min lyver?Kjenner dere han? Nei. Jeg vet hvertfall ikke om mange 22-åringer som må skryte av å ha ting man ikke har,men mulig dere er på ungdomskole-nivå når det kommer til sånne ting :roll:

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
PES5
« Svar #133 på: 11. Juli 2006, 22:18 »
Sitat fra: "Gonzalez"

Det er Winning Eleven 11 han har ja. Dere er da vitterlig ikke i en posisjon til å si i at kameraten min lyver?Kjenner dere han? Nei. Jeg vet hvertfall ikke om mange 22-åringer som må skryte av å ha ting man ikke har,men mulig dere er på ungdomskole-nivå når det kommer til sånne ting :roll:

Neida, er 22 år jeg også. Men noen mennesker forandrer seg aldri hehe..  Neida, men var mest ment som spøk det innlegget hvis du ikke skjønte. Hehe synes det er litt morsomt da at han har kommentert at det er like stor forskjell på det nye PES 6 som forskjellen på PES 4 og PES 5, da han ikke har spillt spillet.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
PES5
« Svar #134 på: 12. Juli 2006, 12:03 »
Er du retarted?Winning Eleven er jo klin likt PES, det er i hvertfall min erfaring fra tidligere Winning Eleven-spill kontra PES-spill