20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: PES5  (Lest 40164 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
PES5
« på: 08. Sep. 2005, 22:34 »
Noen andre enn jeg som gleder seg villt til Pro Evolution Soccer 5 kommer ut?
Har sjekket litt rundt på nettet, og det nye spillet kommer til å være bedre enn det forrige, noe som selvfølgelig forventes. MEN PES serien har alltid levert varene sine og er helt klart verdens beste fotballspill-serie!
ignert Morten.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
PES5
« Svar #1 på: 08. Sep. 2005, 22:38 »
Oktober ein tid trur eg...eller var det november? :o
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
PES5
« Svar #2 på: 09. Sep. 2005, 14:06 »
Begynnelsen av oktober tror jeg det er :D
ignert Morten.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
PES5
« Svar #3 på: 14. Sep. 2005, 13:27 »
Jeg gleder meg som en unge på julaften i allefall :)

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
PES5
« Svar #4 på: 09. Okt. 2005, 23:56 »
Har nå prøvd en demo av PES 5, og jeg kan ikke annet enn å si at jeg er utrolig imponert! Det er det beste fotballspillet jeg noensinne har vært borti, og det mener jeg etter bare å ha prøvd demoen. Skulle likt å vite hvordan de klarer å lage et spill så realistisk! :D
ignert Morten.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
PES5
« Svar #5 på: 10. Okt. 2005, 14:09 »
Spillet kommer ut 20 oktober. www.play. com selger det billig, men der må du betale toll, så da lønner det seg vel allikevel og kjøpe det i Norge. Er mulig å forhåndsbestille, bl annet på cdon.

Selv er jeg i England når spillet kommer ut, og har store planer om å kjøpe det der :) Gleder meg stort...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
PES5
« Svar #6 på: 12. Okt. 2005, 18:38 »
anbefaler på det høyeste www.zailor.no de er ekstremt gode på leverings datoer.. motar som oftest spillet på utgivelses dagen, omså ikke dagen før dagen... har en gang skjedd at jeg måtte vente et par dager, men det var ikke deres feil...

alle bestillinger jeg har hatt derfra har tatt maks 2 dager.... det er en bedrift som vokser ekstremt fort, før kunne jeg bestille kl. 10 på dagen og det lå i postkassen min neste dag... synes det er imponerende når jeg bor i midt troms...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
PES5
« Svar #7 på: 21. Okt. 2005, 12:33 »
Spillet er ute.. og spillet er fantastisk, med stor F! Det knuser FIFA på alle måter. Sånn jeg ser det så har PES også gått forbi FIFA på grafikken også.. alt med PES er bedre enn FIFA. Jeg har begge spillene og har kommet fram til en konklusjon: PES får 6 av 6, mens FIFA får 4 av 6.
ignert Morten.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
PES5
« Svar #8 på: 26. Okt. 2005, 17:05 »
Spillet ligger her (PC):

http://www.mininova.org/tor/138084
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
PES5
« Svar #9 på: 26. Okt. 2005, 18:52 »
Takker
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
PES5
« Svar #10 på: 27. Okt. 2005, 20:48 »
Jeg har høye forventninger til denne versjonen, men venter heller med å kjøpe orginalen når den kommer ut. Å laste ned kan være greit iblant, men man burde redusere mengden.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
PES5
« Svar #11 på: 30. Okt. 2005, 16:31 »
Fy faen for et spill. Jeg har spilt dette i to dager i strekk og er ekstremt imponert. Skuddene og fintene er mer realistiske enn noensinne, og grafikken både i menyene og selve spillet er vesentlig forbedret. Det er nesten skremmende hvor like mange av spillerne er både i utseende og spillestil. Selv N'Zogbia er en tro kopi av seg selv på spillet. Treningsmodusen er fantastisk og veldig nyttig.

At PES ikke har mange lisenser er ikke et ankepunkt. Det er bare til å laste ned en fil på 1,2 mb fra Pesinsight.com, så har du ekte navn på alle lag og spillere.

Dette spillet gruser FIFA lang vei. Jeg har vært FIFA-fan i alle år, men da jeg prøvde PES4 gikk det opp for meg at FIFA egentlig ikke er et elendig spill sammenlignet med PES. I FIFA så scorer du de samme målene hele tiden, og skuddene går stort sett rett (i linje) frem uansett hvordan du skyter. I PES er det stikk motsatt. Der oppstår det nye situasjoner hele tiden. Selv etter å ha spilt firen i et halvt år så scoret jeg stadig "nye" mål. Du kan ta nærmest ubegrenset med finter å dette spillet, pasningsmulighetene er mange, og skuddmulighetene likeså. Fantastisk spill!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

plebbster

• Gjest
PES5
« Svar #12 på: 30. Okt. 2005, 17:11 »
Hvis jeg får en link til et programm som jeg kan laste det ned på samt en piratybay-link så lover jeg å prøve det ut, Nordin. Noen som kan hjelpe meg?  ( Bearshare suger )

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
PES5
« Svar #13 på: 31. Okt. 2005, 09:40 »
Sitat fra: "plebbster"
Hvis jeg får en link til et programm som jeg kan laste det ned på samt en piratybay-link så lover jeg å prøve det ut, Nordin. Noen som kan hjelpe meg?  ( Bearshare suger )

Bruk Bitlord eller Azureus. Sjøl har jeg bytta fra Azureus til Bitlord, og jeg er fornøyd med det. Du finner det med en gang om du søker på det. Så får vi helt sikkert hjulpet deg med en torrent-fil etter hvert.
Toon, Toon,
Black and white army

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
PES5
« Svar #14 på: 31. Okt. 2005, 10:13 »
Har aldri prøvd noen av PES spillene, men må si det frister etter hve jeg hører her!