20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SVERIGE - BULGARIA 3-0  (Lest 17439 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #45 på: 06. Sep. 2005, 16:16 »
er det derfor Capello bruekr han såpass mye som han gjör, Zlatan har modnet sinnsykt og har blitt en utrolig bra fotball spiller under Capello....
og å bruke det å dra til roma er bra hvertfall når de suger totalt er jo enda verre pebbbles.

og å si at zlatan ikek spillt en bra kamp enda så kan du ikke ha sett han mange kamper da han ble kåret til kampens beste spiller utallige ganger for Juve i fjor...
jeg har mange Juve fans og alle sier det samma, Zlatan er sinnsykt rå, og folk elsker han i Juve campen...
og Noreng, å si at han ikke er god nok for Juve og han faktisk blir sett på som fremtiden i Juve så vet ejg ikke hva jeg skal si...

Og hadde vi vunnet unionskampen hadde jeg blitt glad selvfölgelig hvem hadde ikke det??!!!
haha men jeg hadde ikke brukt det som et argument at vi hadde värt bedre enn dere pga det!
norge er ikke noe lag for store stunder, og sånn vil det altid väre.
enkelt å greit.

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #46 på: 06. Sep. 2005, 16:54 »
Sitat fra: "djmattis"
er det derfor Capello bruekr han såpass mye som han gjör, Zlatan har modnet sinnsykt og har blitt en utrolig bra fotball spiller under Capello....
og å bruke det å dra til roma er bra hvertfall når de suger totalt er jo enda verre pebbbles.

og å si at zlatan ikek spillt en bra kamp enda så kan du ikke ha sett han mange kamper da han ble kåret til kampens beste spiller utallige ganger for Juve i fjor...
jeg har mange Juve fans og alle sier det samma, Zlatan er sinnsykt rå, og folk elsker han i Juve campen...
og Noreng, å si at han ikke er god nok for Juve og han faktisk blir sett på som fremtiden i Juve så vet ejg ikke hva jeg skal si...

Og hadde vi vunnet unionskampen hadde jeg blitt glad selvfölgelig hvem hadde ikke det??!!!
haha men jeg hadde ikke brukt det som et argument at vi hadde värt bedre enn dere pga det!
enkelt å greit.

Jeg ler av sånne som deg.

Det første avsnittet ditt er uleselig og jeg kan ikke tyde så mye av hva du skriver. Beklager.

Jeg har sett svært mange kamper av Zlatan i Juve-trøya og han utmerker seg på ingen måte. Han er kanskje god nok for Juventus nå, men det skulle da bare mangle når de selger resten av spissene sine til Machester City.

Du skriver: " haha men jeg hadde ikke brukt det som et argument at vi hadde värt bedre enn dere pga det! "
Greit nok at du ikke hadde brukt det som et argument, men du bruker aldri argumenter i innleggene dine. Du skriver bare at Sverige er bedre enn Norge og slik er det.

Forøvrig må du slutte å skrive med bind for øynene. Blir vanskelig å forstå hva du skriver da. MvH pebbles

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #47 på: 06. Sep. 2005, 16:56 »
Norge spiller IKKE kjedelig fotball lenger. Bare så det er klart.

Slovenia-kampen sier du var dårlig? Du mener også at Italia tar gruppa lett. Hvorfor tapte da Italia mot Slovenia?

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #48 på: 06. Sep. 2005, 18:56 »
Sitat fra: "plebbster"

enkelt å greit.

Jeg ler av sånne som deg.

Det første avsnittet ditt er uleselig og jeg kan ikke tyde så mye av hva du skriver. Beklager.

Jeg har sett svært mange kamper av Zlatan i Juve-trøya og han utmerker seg på ingen måte. Han er kanskje god nok for Juventus nå, men det skulle da bare mangle når de selger resten av spissene sine til Machester City.

Du skriver: " haha men jeg hadde ikke brukt det som et argument at vi hadde värt bedre enn dere pga det! "
Greit nok at du ikke hadde brukt det som et argument, men du bruker aldri argumenter i innleggene dine. Du skriver bare at Sverige er bedre enn Norge og slik er det.

Forøvrig må du slutte å skrive med bind for øynene. Blir vanskelig å forstå hva du skriver da. MvH pebbles

hehehe
det er ikke vanskelig å se at du bor i bärum, haha
du er en vaskekte bläre
 :lol:
men men sånn er det.
det er bare og vente til kvalifiseringene er slutt det, er ikke mye annet å gjöre egentlig.
og norge spiller kjeeedeliiiig.
men dere ser det med norske fotball öyner og da skjönner jeg jo at dere vil tro at de spiller bra.

som sagt, vi får se hvem som er i VM i 2006, og hvem som ikke er det.
og da skal jeg cruuuiiiiise.....

8)

Sverige har högst poängsnitt per match
  av alla europeiska länder i kval till  
  fotbollsmästerskap under 2000-talet.  

Landslaget har sedan Lars Lagerbäck    
  klev in i ledningen 1998 tagit 2,52    
  poäng per match. På 33 matcher har    
  Sverige vunnit 26, spelat fem          
  oavgjorda och bara förlorat två.      
  Målskillnaden är förkrossande 75-9.    

Portugal är näst bäst med 2,41 poäng  
  i snitt, och Tjeckien trea med 2,38.  
  Andra världsnationer bakom Sverige är  
  Spanien (2,33), Frankrike (2,32),      
  Holland (2,31), Tyskland (2,23),      
  England (2,18) och Italien (2,31).

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #49 på: 06. Sep. 2005, 22:26 »
Sverige er verdens beste, ingen tvil om det djmattis...

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #50 på: 06. Sep. 2005, 22:30 »
Gi meg tre gode grunner til at jeg er en Bærum-soss/blære/ekling. Prøver faktisk å unngå det stempelet. Forklar!  :)

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #51 på: 06. Sep. 2005, 22:36 »
Jeg har en hel del folk jeg kjenner der...
og er du en aning som de er så er det all grunn jeg trenger for å kalle deg slik.
kanskje du ikke er det, men jeg kan nesten vedde penger at du faktisk er det.
en liten mamma gutt, hehe

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #52 på: 06. Sep. 2005, 22:36 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Sverige er verdens beste, ingen tvil om det djmattis...

Endelig noen so skjönnte det!

bra jobba ola nordmann, husk å gå og bestill ski nå som vinteren kommer!!
wohoooo

:?

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #53 på: 06. Sep. 2005, 22:41 »
Jeg har en hel del folk jeg kjenner der...
og er du en aning som de er så er det all grunn jeg trenger for å kalle deg slik.
kanskje du ikke er det, men jeg kan nesten vedde penger at du faktisk er det.
en liten mamma gutt, hehe

Heh...jah...hahaaa.... :roll:

Hvis du ønsker å vedde penger så er den tjukke bærums-lommeboken min alltid klar for å bli litt lettere. Ikke noe problem. Pappa har jo alltid penger. Det er ikke alle folk i Bærum som er som du tror. En ting du ikke bør gjøre er å kategorisere folk etter hvor de bor. Jeg tviler på at alle svensker snuser og er interessert i hockey også.

Sitat
Endelig noen so skjönnte det!

bra jobba ola nordmann, husk å gå og bestill ski nå som vinteren kommer!!
wohoooo

Husk å gå og bestill ski nå som vinteren kommer? Ehm...

Var det en vits, eller var det...ja... er utrolig usikker må jeg si!

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #54 på: 06. Sep. 2005, 23:05 »
Det hadde jo värt rart om du ikke hadde värt sånn, for så klart blir man styrt av for exempel venner og miljö når man vokser opp..
så hadde värt rart om du ikke hadde värt bärums aktig siden du tross allt er oppvokst der.
kan spörre pappsen om du kan få litt penger til ski du også da vet du!!
passer dödsbra..
det er fett!

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #55 på: 07. Sep. 2005, 14:00 »
Det hadde jo värt rart om du ikke hadde värt sånn, for så klart blir man styrt av for exempel venner og miljö når man vokser opp..
så hadde värt rart om du ikke hadde värt bärums aktig siden du tross allt er oppvokst der.
kan spörre pappsen om du kan få litt penger til ski du også da vet du!!
passer dödsbra..
det er fett!

Du begynner å snakke om noe helt annet. Hvorfor veit jeg ikke, men du har vel innsett at jeg har rett.

Jeg er fra Bergen egentlig, men lever nå oppi alle sossene fra Blærum her. Det hadde vært rart om jeg ikke er sånn som jeg er fordi jeg er fra Bærum? :roll:

Jeg har allerede snowblades, langrenns- og slalomski og snowboard så jeg tror neppe jeg spør pappsen om noe penger til ski!  :wink:

Kult er det!

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #56 på: 07. Sep. 2005, 15:10 »
Hahaha

og hva skulle du ha hatt rett i egentlig?

du bare snakker litt jibbber jabber om at du ahr rett og at Carew og Norge er så bra osv.
og når du sier slike ting blir jeg bare oppgitt for du har ikke noe grunnlag for det, noe jeg faktisk har i forhold til at landet mitt  har mere og komme med historikk messig.

vi ahr et utrykk i sverige som passer veldig bra for deg akkuratt nå, LÄGG NER!

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #57 på: 07. Sep. 2005, 15:48 »
og hva skulle du ha hatt rett i egentlig?
!

Nei, hva har vi egentlig diskutert?   :roll:

Tenke selv.

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #58 på: 07. Sep. 2005, 17:17 »
hahaahahahahaah

http://media.putfile.com/Untitled476

hör på denne, den forklarer allt!

plebbster

• Gjest