er det derfor Capello bruekr han såpass mye som han gjör, Zlatan har modnet sinnsykt og har blitt en utrolig bra fotball spiller under Capello....
og å bruke det å dra til roma er bra hvertfall når de suger totalt er jo enda verre pebbbles.
og å si at zlatan ikek spillt en bra kamp enda så kan du ikke ha sett han mange kamper da han ble kåret til kampens beste spiller utallige ganger for Juve i fjor...
jeg har mange Juve fans og alle sier det samma, Zlatan er sinnsykt rå, og folk elsker han i Juve campen...
og Noreng, å si at han ikke er god nok for Juve og han faktisk blir sett på som fremtiden i Juve så vet ejg ikke hva jeg skal si...
Og hadde vi vunnet unionskampen hadde jeg blitt glad selvfölgelig hvem hadde ikke det??!!!
haha men jeg hadde ikke brukt det som et argument at vi hadde värt bedre enn dere pga det!
norge er ikke noe lag for store stunder, og sånn vil det altid väre.
enkelt å greit.
Jeg ler av sånne som deg.
Det første avsnittet ditt er uleselig og jeg kan ikke tyde så mye av hva du skriver. Beklager.
Jeg har sett svært mange kamper av Zlatan i Juve-trøya og han utmerker seg på ingen måte. Han er kanskje god nok for Juventus nå, men det skulle da bare mangle når de selger resten av spissene sine til Machester City.
Du skriver: " haha men jeg hadde ikke brukt det som et argument at vi hadde värt bedre enn dere pga det! "
Greit nok at du ikke hadde brukt det som et argument, men du bruker aldri argumenter i innleggene dine. Du skriver bare at Sverige er bedre enn Norge og slik er det.
Forøvrig må du slutte å skrive med bind for øynene. Blir vanskelig å forstå hva du skriver da. MvH pebbles
hehehe
det er ikke vanskelig å se at du bor i bärum, haha
du er en vaskekte bläre
:lol:
men men sånn er det.
det er bare og vente til kvalifiseringene er slutt det, er ikke mye annet å gjöre egentlig.
og norge spiller kjeeedeliiiig.
men dere ser det med norske fotball öyner og da skjönner jeg jo at dere vil tro at de spiller bra.
som sagt, vi får se hvem som er i VM i 2006, og hvem som ikke er det.
og da skal jeg cruuuiiiiise.....

Sverige har högst poängsnitt per match
av alla europeiska länder i kval till
fotbollsmästerskap under 2000-talet.
Landslaget har sedan Lars Lagerbäck
klev in i ledningen 1998 tagit 2,52
poäng per match. På 33 matcher har
Sverige vunnit 26, spelat fem
oavgjorda och bara förlorat två.
Målskillnaden är förkrossande 75-9.
Portugal är näst bäst med 2,41 poäng
i snitt, och Tjeckien trea med 2,38.