20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 821586 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #4785 på: 15. Sep. 2012, 11:35 »
Har prøvd å komme meg inn i Danzig i en lengre periode nå, men det funker dårlig for min del ass. Det er greit, men det sitter ikke helt. Frister aldri å sette ei plate på repeat. Misfits og Samhain kun.

Tre av tidenes beste punk-skiver. Spesielt de to første står sykt høyr i kurs hos meg. Latterlig bra!
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4786 på: 16. Sep. 2012, 01:39 »
Danzig har mykje solo-skrap! Men Devils plaything er ein feit låt. Saman med snakes of christ, mother og Sistinas (live-versjonen). Misfits er sjølvsagt soleklart best og legendarisk. Samhain synst eg alltid har vore søppel.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4787 på: 16. Sep. 2012, 02:19 »
Samhain synst eg alltid har vore søppel.

Må nesten spørre, gutten min. Er du glad i deathrock/gothic rock til å starte med, eller er du ikke noen stor fan av de to sjangerne?

Forresten, en jævlig fet cover av Mother of Mercy av det svenske heavy metal-bandet In Solitude;

Enda bedre enn orginalen. Jævlig bra!
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4788 på: 16. Sep. 2012, 11:27 »
Sitat
Må nesten spørre, gutten min. Er du glad i deathrock/gothic rock til å starte med, eller er du ikke noen stor fan av de to sjangerne?

Godt spørsmål! Likar godt Siouxsie And The Banshees, sjølv om det ikkje er så hardt. Type O Negative har endel bra, men sånn ellers så er eg ingen stor fan. Når det gjelder Samhain så er det i utgangspunktet eit band eg skal digge, men det gir meg desverre ikkje særleg mykje .

Forøvrig, skikkeleg Rock N'roll!  :happy:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4789 på: 16. Sep. 2012, 21:26 »
Noen som har sjekket ut Newcastle og Sunderland-bandet Little Comets? Kul og alternativ musikk som blander liksom klasssisk britpop/rock med noe jævla kule indiegreier og noen afrikanske toner. Klenger bra i mine ører!

Anbefaler alle å sjekke de ut  :)

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4790 på: 17. Sep. 2012, 14:43 »
For folk som ikke har sett Superbowl-halftime showet til Madonna, så må det sees. Enten man liker Madonna eller ikke. :) Alle 13 minuttene må selvsagt sees.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4791 på: 17. Sep. 2012, 14:52 »
For folk som ikke har sett Superbowl-halftime showet til Madonna, så må det sees. Enten man liker Madonna eller ikke. :) Alle 13 minuttene må selvsagt sees.

Fordi du syntes det var så bra? Personlig synes jeg ikke 13 minutter med et dårlig forsøk på lipsync er så spennende...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4792 på: 17. Sep. 2012, 14:59 »
Max døllt. Madonna har vært helt ubrukelig siden I'm Breathless som kom for 22 år siden. De fem første platene er jævlig bra, da. På åttitallet fremsto hun også som en interessant liveartist.
Nei.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4793 på: 17. Sep. 2012, 15:04 »
Ser lyden henger ett stykke bak på filmen noe som ødelegger en del. Men jeg synes showet var dritbra. helt utrolig bra gjordt å få til alt det der på den vesle pausen mellom 2 og 3 kvartalet av matchen.

Jeg hører vanligivis på rock og litt metal, så selv om jeg synes Madonna er helt grei, er det selvsagt showet i sin helhet som gledet meg. Jeg er riktignok i USA jevnlig og har sett mangen kamper live, så mulig det er litt mer følelser i det for min del. Om man ikke har opplevd storheten av Superbowl blir det sikkert ikke helt det samme. :P

Jeg får mega-gåsehud hele tiden fra tromme-gjengen kommer på til showet er over.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4794 på: 17. Sep. 2012, 15:19 »
Ser på Super Bowl hvert eneste år og koser meg ihjel med kamp, men pauseunderholdningen, og ikke minst nasjonalsangen, er alltid helt forbanna dårlig og kleint.
Nei.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4795 på: 17. Sep. 2012, 15:27 »
Samme her, har sett Superbowl de siste 4 årene og elsker det. Har desverre aldri sett det live, men går alltid ut på pub. :)

Men jeg synes både pauseunderholdningen og nasjonalsangene er digg også(Jeg liker det storslagent :P ). Eneste når Fergie sang "Sweet child of mine" i 2011 synes jeg var elendig.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4796 på: 17. Sep. 2012, 15:30 »

:ler:
Nei.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4797 på: 17. Sep. 2012, 15:34 »
Lol!!!! Okay, pauseshowene liker jeg i hvertfall! :)

Det er jo greit det der og om man bare skrur av lyden! haha ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4798 på: 17. Sep. 2012, 15:37 »
Sikkert greit om man liker dette:

Fnis!  ;)
Nei.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4799 på: 17. Sep. 2012, 15:44 »
Er det der dukker? Eller ekte med ett par operasjoner for mange?

Christian Aguilera(eller hvordan man skriver det) hadde jeg uansett ikke takket nei til. Men det er vel en diskusjon for dametråden.  :P