20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 822224 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #4800 på: 17. Sep. 2012, 15:48 »
Det såkalte love-dolls. Finnes folk som velge love-dolls over mennesker, og har et forhold basert på følelser med de. Kler på de, sminker de, koser og kyser på de og gudene vet hva. Finnes en del dokumentarer om der. Interessante greier.
Nei.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4801 på: 17. Sep. 2012, 15:56 »
Det hørtes litt nekrofilt ut, men så lenge det er lovlig så skal de få ha sin egen smak. :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4802 på: 17. Sep. 2012, 17:10 »
Er det der dukker? Eller ekte med ett par operasjoner for mange?

Christian Aguilera(eller hvordan man skriver det) hadde jeg uansett ikke takket nei til. Men det er vel en diskusjon for dametråden.  :P

:yaoscared:

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4803 på: 17. Sep. 2012, 17:51 »
Haha! Syns dere er vel pirkete her.  :P

Bare det å kunne si at man har hatt seg med Christina Aguilera hadde vært verdt opplevelsen for min del.
Prikkfri kropp har hun, og til tross for ett "plastisk" fjes, så ser hun pen ut. :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4804 på: 17. Sep. 2012, 17:53 »

:)
Nei.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4805 på: 17. Sep. 2012, 18:02 »
Det finnes jo slike bilder av alt og alle som er kjennte! Både ekte og photoshoppede bilder.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4806 på: 17. Sep. 2012, 20:40 »
Men greit å passe på litt ekstra når man skal opptre... i en begravelse. :ler:

OOOOOOOH BABY WHEN YOU CRY
YOUR FACE IS MOMENTARY
YOU HIDE YOUR LOOKS
BEHINS THESE SCARS

« Siste redigering: 17. Sep. 2012, 20:41 av boris. »
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4807 på: 18. Sep. 2012, 00:00 »

Bare det å kunne si at man har hatt seg med Christina Aguilera hadde vært verdt opplevelsen for min del.
Prikkfri kropp har hun, og til tross for ett "plastisk" fjes, så ser hun pen ut. :)

Var ikke det jeg reagerte på da. :) Les første ordet jeg merket nøye.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4808 på: 19. Sep. 2012, 18:30 »
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10069004

Beskrivelsen av Green Days nye prosjekt høres perfekt ut. Noen som har hørt noe fra det første albumet ennå?

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4809 på: 19. Sep. 2012, 18:58 »

Var ikke det jeg reagerte på da. :) Les første ordet jeg merket nøye.

Åja hahah  :-[  Da sjønner jeg utmerket godt hvorfor du ble pirkete!  :  :P

Greendays nye prosjekt blir spennende. Har sett Greenday live 2 ganger og synes begge konsertene var knallbra!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4810 på: 19. Sep. 2012, 19:25 »

Beskrivelsen av Green Days nye prosjekt høres perfekt ut. Noen som har hørt noe fra det første albumet ennå?

Oh Love og Kill The DJ har vært ute ei lita stund nå da. Begge er selvfølgelig helt trademark Green Day, og det er umulig å ikke like det. Geniale karer.

The Who og U2 sine Superbowl-show er legendariske btw.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4811 på: 19. Sep. 2012, 21:41 »
Fikk faktisk et lite håpr for den nye Green Day plata når jeg leste anmeldelsen. "Green Day tar et solid steg tilbake i sin egen fortid på første del av trilogien som avsluttes allerede tidlig i januar 2013."... også leste jeg videre, og da sank mine forventninger drastisk; "Platen består nemlig av tolv kompakte pop-punklåter uten et eneste pustehull." Også fortsatte jeg å lese, og skjønte at dette kommer til å bli enda en verdiløs Green Day plate for min del; "De er med andre ord tilbake i sporet fra sin aller største og første suksess, «Dookie» (1994) - bare enda nærmere popen".
Kan vel greit fastslå at dette ikke er et nytt Green Day album for meg.

Også så jeg at det var tidenes største klovn, Stein Østbø, som har anmeldt plata, da. Mannen hyllet vel St. Anger når den kom, og mente den ligna på skivene Metallica ga ut på 80-tallet, samt at han mente at skiva var latterlig bra. :ler:
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4812 på: 19. Sep. 2012, 23:07 »
Stein Østbø, mannen som presterte å gi Lateralus en 2'er med det fantastisk punet; for noen tool-inger...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4813 på: 20. Sep. 2012, 00:26 »

Oh Love og Kill The DJ har vært ute ei lita stund nå da. Begge er selvfølgelig helt trademark Green Day, og det er umulig å ikke like det. Geniale karer.

Det er bra. Elsker American Idiot/21st Century-retningen, og det virker ut fra flere kilder som om de holder seg sånn omtrent der. Av prinsipp prøver jeg stort sett å unngå å høre singler før hele album kommer ut, så det går vel fem dager til før jeg får nedlagt min egen dom.

Forøvrig enig i at Stein Østbø i tillegg til Morten Ståle Nilsen og for så vidt hele VG's musikkavdeling er rimelig inkompetente. Det til tross for at flere av dem i utgangspunktet virker å ha ganske lik musikksmak som meg selv. Dagbladets musikkredaksjon er utrolig mye bedre, spesielt Øivind Rønning er stort sett "spot on" i sine anmeldelser og artikler.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4814 på: 20. Sep. 2012, 01:09 »
Den eneste som er døllere, flauere og kjpere enn Østbø, er Tor Milde. Lurer du på hvorfor? Vel, les her: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=67086

Å ikke like bandet er en ting, og en helt fair sak. Men og kalle det for "sannsyneligvis tidenes dårligste rockeband" er jo intet mindre enn helt tilbakestående. Å ikke makte å se kvalitetene til f.eks Look at Yourself eller Demons and Wizards er jo helt hinsides all fornuft, spesielt for en som skal være en såkalt "musikkjournalist". Keeeeelovn!
Nei.