20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 824262 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #3810 på: 30. Juni 2011, 01:46 »
Hva Green Day angår:

Da:
Nå:

For en sykt trist utvikling det bandet her har hatt. Noen må virkelig stjele bandets eyeliner og kaste ei bøtte med speed i retning, uh, Green Day. :D
Nei.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3811 på: 30. Juni 2011, 02:07 »
boris: Et innlegg fullt av stråmenn. For min del kan du få skrive side opp og side ned om hvorfor mine favoritt-band/artister suger, jeg skjønner bare ikke poenget. Det er jo i bunn og grunn ingen som bryr seg. Det er alltid moro å diskutere musikk, låter og artister med noen som har litt samme smak som deg selv, men er det virkelig noen som får noe ut av å rakke ned på andres smak? Gir det deg noe, liksom?

Du svarer jo litt på det selv ved at du sier det får deg til å føle deg overlegen, og i så fall er det jo helt greit. Det eneste jeg lurte på var nettopp motivet for at så mange gjør det, og nå har jeg ihvertfall ett mulig svar på det. ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3812 på: 30. Juni 2011, 02:13 »
Du svarer jo litt på det selv ved at du sier det får deg til å føle deg overlegen, og i så fall er det jo helt greit. Det eneste jeg lurte på var nettopp motivet for at så mange gjør det, og nå har jeg ihvertfall ett mulig svar på det. ;)

Jeg har da ikke sagt noe som helst om at jeg føler meg overlegen ved å rakke ned på andre's msuikksmak. Jeg sa at jeg føler meg overlegen om andre rakker ned bandene jeg liker. Ganske stor forskjell der. ;)
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3813 på: 30. Juni 2011, 02:45 »
Ser ikke at du får frem stort med de to videoene med Green Day - eyeliner eller ei, liveversjonen fra Bullet In A Bible rocker sinnsykt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3814 på: 30. Juni 2011, 03:00 »
Ah, Bullet In A Bible heter albumet, ja. :P

Herlig live-album, som sagt. Armstrong er blant de få rocke-artistene jeg vet om som ofte høres bedre ut live enn i studioalbumene. Versjonen av Holiday er jo legendarisk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3815 på: 30. Juni 2011, 14:33 »
Livealbumet fra siste turneen, Awsome as F**k er slettes heller ikke så verst da :)
Er generelt jævla glad i livealbum - spesielt fra slike kvalitetsband.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3816 på: 30. Juni 2011, 15:18 »
For en sykt trist utvikling det bandet her har hatt. Noen må virkelig stjele bandets eyeliner og kaste ei bøtte med speed i retning, uh, Green Day. :D

Haha. Word! ;D
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3817 på: 30. Juni 2011, 18:01 »

Jeg har da ikke sagt noe som helst om at jeg føler meg overlegen ved å rakke ned på andre's msuikksmak. Jeg sa at jeg føler meg overlegen om andre rakker ned bandene jeg liker. Ganske stor forskjell der. ;)

OK. Da så. Da har jeg ikke fått svar på hva du liker med å syte om andres musikksmak, da. Når jeg tenker over det er det forøvrig interessant at du alltid er tidlig oppe med pekefingeren  og skriver lange innlegg om hvor ille det er når folk driver litt entusiastisk legende-prat innen fotballen, mens å være musikkpoliti er liksom helt greit. Jaja... :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3818 på: 30. Juni 2011, 18:33 »
Haha, hæ? Når har jeg vært oppe med pekefingeren å skrevet lange innlegg om hvor ille det er når folk driver litt entusiastisk legende-prat innen fotballen? Tror faktisk du forveksler meg med en annen nå. ;) :D

Og herre min hatt, kan du ikke bare overse de som sier noe negativt om bandene du liker om det er så jævlig ille? Det er da virkelig ingenting å bli så sykt putt over? Overse det. Drit i det. Ta det som et kompliment at idioter ikke liker det samme som deg eller noe. Ta det med et forbanna smil i det minste.

Ambient dubstep? What what? Digg!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3819 på: 30. Juni 2011, 19:22 »
Forresten, andre som digger Tyler, the Creator? Oppdaget fyren og restyen av gjengen for en uke siden. Jævlig fet hip hop!

Sykt kul stil. Fet beats og alt. Ruler jo max!
Nei.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3820 på: 30. Juni 2011, 21:26 »
Herregud, boris... Tror vi setter et punktum for den diskusjonen her.

Forøvrig, deilig låt:

Får den ikke av hjernen for tida, og det er helt greit! :)

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #3821 på: 30. Juni 2011, 21:30 »
Knallåt det der ja. Kanskje den aller beste sangen fra bandets aller beste album.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3822 på: 30. Juni 2011, 21:42 »
Veldig bra band Berntsen! Stor fan. Og hva med fantastiske Wilco? Et band jeg aldri blir lei. Kommer med ny langspiller i september og blir bare bedre å bedre live.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3823 på: 30. Juni 2011, 21:45 »

Ah so digg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3824 på: 30. Juni 2011, 21:49 »
Revocation er rått!

David Davidson må være blant de beste på gitar innenfor sin sjanger.

Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/