20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 824145 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #2775 på: 27. Mars 2010, 12:59 »
Johnny Marr er heilt sjukt!
The Smiths generelt var heilt umenneskeleg bra.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2776 på: 27. Mars 2010, 13:15 »
Det stemmer. The Smiths er farlig knall! Alle skivene er jævlig bra, men The Queen Is Dead tar kaka. For et jævla mesterverk av dimensjoner!

Måten Morrissey opptrer på i den videoen er er så jææævlig fett:

Samt at det er bandets beste låt!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2777 på: 27. Mars 2010, 13:32 »
Skjønner det er en grunn til at mine to favorittgitarisert nevner Johnny Marr som sine :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2778 på: 27. Mars 2010, 19:10 »
Det stemmer. The Smiths er farlig knall! Alle skivene er jævlig bra, men The Queen Is Dead tar kaka. For et jævla mesterverk av dimensjoner!

Hehe, du KAN musikk du.  8)
Enig at det er det beste albumet, men favorittlåta for min del er nok Well I Wonder eller I know it's over!
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2779 på: 27. Mars 2010, 19:24 »
Skal forresten på Kent-konsert i kveld! Har relativt gode forhåpninger til det - håper selvsagt de spiller lite fra de to siste platene da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2780 på: 27. Mars 2010, 21:57 »

Hehe, du KAN musikk du.  8)
Enig at det er det beste albumet, men favorittlåta for min del er nok Well I Wonder eller I know it's over!

Jo, takk du! Men det burde ikke komme som noen overraskelse på noen som helst da. Heh!
Men joda, hele skiva er flott fra start til slutt. Finnes lite negativt å si om den, gitt.

Og Kent er garantert veldig bra live, selv om de spiller masse fra de to siste skivene, og da spesielt den siste.

Blir Church of Misery-konsert på Tirsdag. Blir faen meg råere enn rå fisk og fetere en ribbefett! Gleder meg litt! ;D
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2781 på: 28. Mars 2010, 00:17 »
Skal forresten på Kent-konsert i kveld! Har relativt gode forhåpninger til det - håper selvsagt de spiller lite fra de to siste platene da!

Blir sikkert skikkelig kult. Var på konsert med dem like etter Tilbaka til Samtiden kom. Synes de spilte litt for mye fra det, men utrolig bra konsert likevel.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2782 på: 28. Mars 2010, 05:49 »
Konserten var FETTE bra! Spilte noe fra de to siste platene, men allikevel - herregudjesus så JÆVLA bra de er! Spilte blant annet enn heftig danceversjon av Dom Andra - det tok av!
Nå leter jeg bare etter ei jente på facebook - det var vanskelig, husker ikke alt nå :/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2783 på: 28. Mars 2010, 14:30 »
Huffhuff! :P
Jaja, forøvrig er Mannen I Den Vita Hatten en av de beste låtene noensinne laget! Pokker fløyte for en fantastisk avslutning på en konsert!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2784 på: 28. Mars 2010, 20:56 »
Og formen er fin...? :-)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2785 på: 28. Mars 2010, 20:58 »
Har kommet seg utover kvelden :)
Og, jeg fant jenta :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2786 på: 28. Mars 2010, 22:21 »
Ølbriller, eller var hun ok?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2787 på: 28. Mars 2010, 22:34 »
Hun var veldig ok! :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2788 på: 29. Mars 2010, 16:10 »
Sitter å koser meg med Church of Misery's "Second Comming" nuh, og koste meg med "Master Of Brutality" i stad. Varmer opp til konserten i morgen. For et band! Ekstremt groovy, fet og ikke minst mandig Stoner/Doom Metal fra Japan. Og i følge både folk som har sett bandet live, samt videoer på youtube tror jeg det her kan bli en av mine beste konsertopplevelser noensinne. Gawd! ;D
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2789 på: 01. April 2010, 13:04 »

Herlig Psychedelic-cover av Edward Griegs Hall of the mountain King.
for a logical solution!