20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 824222 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #2790 på: 01. April 2010, 23:36 »
Har 2 stk billetter til metallica 14.4.. Ståplass ofc..

Har også 1 stk til 13.4..

Anyone ??
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2791 på: 03. April 2010, 13:55 »
Church of Misery var tidenes! For en gjeng syke Japanere, samt en hvit kis. Det blir hverken tyngre, mer aggressivt eller mer groovy enn det her. Tatsu Mikami har VERDENS kuleste spillestil. Grovt fett og han får lett gull i lav bassføring. Aldri sett noen spille på samme måte før.

Brukte kun halsen. Hadde jeg spilt bass hadde han vært inspirasjon #1. Hohoh, fett!
Var også helt sykt bra lyd, samt at vokalisten var jævlig rå og jeg har aldri sett noen leve seg så inn i musikken som han. Gud og meg!

Litt fornøyd, jah!
« Siste redigering: 03. April 2010, 14:03 av boris. »
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2792 på: 04. April 2010, 03:13 »

Snakker vi en av tidenes dårligste norske sanger?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2793 på: 04. April 2010, 20:30 »
Ganske irriterende saker!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2794 på: 06. April 2010, 23:16 »
Timbaland og Justin Bieber, faen for noko piss!!! Mykje rart på radio må eg seie.
Ellers så synst eg Rihanna framstår litt hyklerisk, var ikkje Brown "rudeboy" nok?  :P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2795 på: 06. April 2010, 23:21 »
Hvem er det nå Rihanna driver på med da?
Enda ikke hørt disse to kara, håper faktisk jeg slipper unna enda ei stund! Bare hørt om han derre Bieber..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2796 på: 06. April 2010, 23:25 »
Har du seriøst ikke hørt om Timbaland?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2797 på: 06. April 2010, 23:31 »
Jo, visst faen har jeg hørt om han, og hørt av han! Må vel presisere at han derre Bieber, han har jeg bare hørt OM, ikke noe av! Såvidt jeg veit ihvertfall!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2798 på: 06. April 2010, 23:31 »
Hvem er det nå Rihanna driver på med da?
Enda ikke hørt disse to kara, håper faktisk jeg slipper unna enda ei stund! Bare hørt om han derre Bieber..

Nei tenkte berre på sjølve låta "Rudeboy", det gir ikkje meining med tanke på hendelsen med Brown, men men.
Same som Chris Brown - with you blir berre bullshite da han denge laus på dama si.  ;D
for a logical solution!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2799 på: 06. April 2010, 23:34 »
Jo, visst faen har jeg hørt om han, og hørt av han! Må vel presisere at han derre Bieber, han har jeg bare hørt OM, ikke noe av! Såvidt jeg veit ihvertfall!

Hehe ok. Høres mer forståelig ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2800 på: 06. April 2010, 23:36 »
Litt dårlig formulert av meg kanskje!
Hehe, har ikke fått med meg denne Rudeboy heller, men når jeg ser teksten på sangen, så ser det ihvertfall ut som det typiske som kommer fra den sjangeren der - og det er vel litt tvilsomt at ei jente som Rihanna synger noe slikt. Menmen...
Chris Brown ja, han sliter...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2801 på: 06. April 2010, 23:41 »
Personleg trudde eg Justin Bieber var ei jente, men det viste no seg at det faktisk var ein gut.
Blir morosamt når stemmeskiften inntreff.  8)
for a logical solution!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2802 på: 06. April 2010, 23:46 »
Personleg trudde eg Justin Bieber var ei jente, men det viste no seg at det faktisk var ein gut.
Blir morosamt når stemmeskiften inntreff.  8)

Haha, samme her. Fikk sjokk da jeg så musikkvideoen. Håper karrieren går i grus når han kommer i stemmeskiftet!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2803 på: 07. April 2010, 00:23 »
Timbaland er så jævlig dyktig! Synes sologreiene hans er relativt kjedelig, men han har jo mekka masser av kremlåter med/for for bl.a Justin Timberlake, Utada Hikaru (<3) og Rihanna. Cry Me a River, Exodus '04 (<3), Let Me Give You My Love (<3), SexyBack, Rehab osv. Dyktig kis!
Nei.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2804 på: 07. April 2010, 00:32 »
Skjer med at alle desse svarte rapparane skal synge med sånn lys datastemme? Og så dette datatrommespillet, jævlig irriterande å høre på. Kan ikkje fatte at folk gidder å høre på sånn rævva musikk.