20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 829027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #1620 på: 09. Feb. 2009, 22:02 »
Morsomt band!
Bedre enn at Tom DeLonge skal prøve å være U2!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1621 på: 09. Feb. 2009, 22:20 »
Feil Kristoffer, de var morsomme, men etterhvert var det bare fryktelig fryktelig dårlig.

Men, ja, det meste er vel bedre enn Angels and Airwaves.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1622 på: 09. Feb. 2009, 22:23 »
Artig band det jo :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1623 på: 10. Feb. 2009, 01:31 »
En av de beste nyhetene på lang tid for meg:)

De avslutta med å lage et album med en helt annet og interessant setting, blir spennende å se hva de får til nå. Bare Travis kommer seg etter flystyrten ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1624 på: 10. Feb. 2009, 02:43 »
Feil Kristoffer, de var morsomme, men etterhvert var det bare fryktelig fryktelig dårlig.

Men, ja, det meste er vel bedre enn Angels and Airwaves.

Vel, skal være enig i at deres forsøk på å være voksne ikke slo bra ut! Men Blink "på sitt beste" var ihvertfall morsom musikk.
Av en eller annen grunn hørte jeg en liten stund på Angels and Airwaves, men gud bedre meg så forferdelig elendig det er...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1625 på: 10. Feb. 2009, 16:12 »
blink-182 comeback ;D
'
Skrekk og gru.
Forferdelig irriterende da de var på topp. Nå er de enda mer irriterende.
Elendig musikk. Helt grusomme typer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1626 på: 10. Feb. 2009, 18:27 »
blink-182 comeback ;D
'
Skrekk og gru.

Hør det albumet de avsluttet med du, helt knall!
Men hvis man ikke liker punk-rock, så liker man det ikke.
Med nye giv fra +44, Angels and Airwaves og Travis sine eksperimenter med hip-hop kan dette bli bra. Travis som jeg seriøst mener er en av verdens nålevende beste trommiser.
Kan umulig bli dårligere enn den nyeste singelen til U2 hvertfall :-*
Bobby Robson:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1627 på: 10. Feb. 2009, 22:03 »
Tror det er en greie at folk som har "peiling" på musikk er forpliktet til å si at ungdomsmusikk som Blink 182 og Green Day er søppel.
Selv synes jeg det er fengende, og gir meg mange gode minner tilbake til tidlige tenår med alle de knallgode låtene. Skal legges til at punk-rock. Positiv til comeback! :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1628 på: 10. Feb. 2009, 22:46 »
Jeg grøsser når jeg hører Blink, takler ikke vokalen. Er generellt ikke veldig glad i slik type musikk da, jeg vil at det skal være litt mer "hardt". Så innen den type sjangeren liker jeg Chevelle ganske godt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1629 på: 10. Feb. 2009, 23:21 »
Jeg morer meg også over disse "rocke-naziene" som sitter på svaret på hva som er riktig og galt - alt som flørter med noe fyfy er pop og heeelt galt! Jeg syns det er latterlig.
Gode gamle Blink er fengende pop-punk med hovedsaklig veldig useriøse tekster. Jeg syns det er forfriskende å høre på i rette settingen, jeg!
Green Day er jo dritbra da! Og er da en hel del mindre pubertale enn hva Blink var!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1630 på: 10. Feb. 2009, 23:30 »
Med Blink er det vokalen som ødelegger for min del, rart hvordan det er. De er jo i utgangspunktet dyktige musikere, spesiellt Travis. Men vokalen, gjør noe med meg, takler den bare ikke! Jeg er heller ingen fan av "useriøse" tekster, liker litt mer dybde i musikken. Men Weezer er et band som faller i den kategorien men som jeg også liker.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1631 på: 10. Feb. 2009, 23:32 »
Den skjønner jeg jo fortsatt veldig godt - og jeg hata egentlig også Blink lenge pga Tom sin fæle vokal.
Forøvrig enig angående Weezer - de er knallgode! ;)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1632 på: 10. Feb. 2009, 23:47 »
Tror det er en greie at folk som har "peiling" på musikk er forpliktet til å si at ungdomsmusikk som Blink 182 og Green Day er søppel.
Selv synes jeg det er fengende, og gir meg mange gode minner tilbake til tidlige tenår med alle de knallgode låtene. Skal legges til at punk-rock. Positiv til comeback! :D
Enig!

Kan skjønne at folk ikke liker vokalen, men den har også blitt bedre med årene. Mark synes jeg alltid har hatt en god vokal, Tom også i studio, men han faller grusomt igjennom på en del live-opptak.
Har forhåpninger til at de kan produsere et album som kan leve opp til nyeste albumet, ikke ta en Offspring ved å male ved det samme som til slutt blir litt oppgulp.
Bobby Robson:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1633 på: 11. Feb. 2009, 16:25 »
blink-182 comeback ;D
'
Skrekk og gru.

Hør det albumet de avsluttet med du, helt knall!
Men hvis man ikke liker punk-rock, så liker man det ikke.
Med nye giv fra +44, Angels and Airwaves og Travis sine eksperimenter med hip-hop kan dette bli bra. Travis som jeg seriøst mener er en av verdens nålevende beste trommiser.
Kan umulig bli dårligere enn den nyeste singelen til U2 hvertfall :-*

Skal man ha punk-rock, anbefaler jeg å gå tilbake til 80-tallet. Da finner man punk-rock.
Blink 182 er punk-inspirert popmusikk. Blink 182 er punk-rock wannabee's.

Green Day har blitt litt mer voksne. Og er litt mer snusfornuftige enn fjortis-idolene Blink182.

Selv om jeg fortsatt ikke skjønner hvorfor Green Day plutselig skulle bli så veldig politiske på nøyaktiig den samme tiden som alle andre ble det, altstå når hele verden innså at Bush var en tulling.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1634 på: 11. Feb. 2009, 16:49 »
Green Day skrev politiske tekster før den tid, kanskje aller mest kjent er "Minority". Green Day viste dessuten at de utvikla seg tidligere i karrieren!