20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 829234 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #1590 på: 26. Jan. 2009, 18:19 »
Olava og Larsen - uten tvil!
Ida Maria ble jeg dog positivt overraska over, da jeg ikke hadde noen som helst forventninger! Endel indie-aktige låter, som fenget meg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1591 på: 27. Jan. 2009, 14:39 »
Flere som skal på Oasis i spektrum i kveld??

Har forhåpninger om en kongekonsert i kveld!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1592 på: 27. Jan. 2009, 15:02 »
Skal jeg først til Oslo på konsert må det bli noe bedre enn Oasis.

Blir Backyard Babies på Blæst på Onsdag da. Det blir helt sikkert kult  :)

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1593 på: 27. Jan. 2009, 16:00 »
Blir Backyard Babies på Blæst på Onsdag da. Det blir helt sikkert kult  :)
Snakkes der, da! =)
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1594 på: 27. Jan. 2009, 16:03 »
OK :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1595 på: 27. Jan. 2009, 23:59 »
Flere som skal på Oasis i spektrum i kveld??

Har forhåpninger om en kongekonsert i kveld!

Hold kjeft lucky bastard!
FAEN, det hadde vært rått å sett Oasis live, et av tidenes råeste band!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1596 på: 28. Jan. 2009, 00:05 »
Var på Oasis forrige gang de var i Oslo.. Det var ganske bra! Ikke utrolig, men helt greit. Tror de varierer veldig med tanke på dagsformen, for de andre konsertene de hadde på den samme turneen skal visstnok ha vært fantastiske.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1597 på: 28. Jan. 2009, 00:07 »
Kom vel an på hvor drita Liam var kan jeg tenke meg til, eventuelt hvor bakfull han var!
Nå har han vel lagt helt om på livsstilen sin da, utrolig nok!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1598 på: 28. Jan. 2009, 00:20 »
Har alltid forestilt meg at Oasis er konge live, men har aldri passet med tid/sted når sjansen til å komme seg på konsert har vært der. Ikke denne gangen heller dessverre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1599 på: 28. Jan. 2009, 00:23 »
Angrer på at jeg ikke hoppa på sjansen, jeg, som stor fan av Oasis! Digger Noel!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1600 på: 28. Jan. 2009, 00:36 »
Trist å si det, men av store band internasjonalt er det kun Coldplay som har overbevist meg live faktisk. Og visitten deres til Bergen i August er merket av på kalenderen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1601 på: 28. Jan. 2009, 00:39 »
Trist å si det, men av store band internasjonalt er det kun Coldplay som har overbevist meg live faktisk. Og visitten deres til Bergen i August er merket av på kalenderen.

Hvilke har du sett da?
Jeg har vel ikke sett stort mer enn Chris Cornell og U2 av internasjonale større greier. U2 var orgasmisk, og det var faen meg det jeg husker av Cornell også :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1602 på: 28. Jan. 2009, 00:47 »
Har faktisk en fin liten liste med kjente internasjonale band jeg har sett; Keane, REM, Bon Jovi, Dire Straits, Kaiser Chiefs, Paul McCartney og Coldplay. Ikke mye som har imponert meg der altså, selv om ikke noe egentlig var dårlig. Har kanskje mest med opplevelsen i forhold til forventninger å gjøre. Husker første konserten jeg var på med Hopalong Knut for noen år siden før jeg hadde hørt noe av de i det hele tatt for eksempel - desidert beste konserten noensinne!  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1603 på: 28. Jan. 2009, 00:51 »
Hopalong Knut er jo steintøffe da, har også hørt de skal være vel verdt en tur på konsert!
Kaiser Chiefs har jeg da også hørt at skal være dritbra live! Dire Straits er vel for litt eldre menn å regnes!
Forøvrig funnet noen band som ligner? :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1604 på: 28. Jan. 2009, 00:58 »
Næ, sliter litt med å finne noen som ligner og samtidig er i nærheten av like bra ihvertfall. Finnes ikke sikkert.

Om du får sjansen til å dra på Hopalong Knut-konsert i et intimt lokale er det bare å slette alt av planer for den aktuelle dagen - nesten uansett hva du går glipp av ellers.