20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: OWEN ER KLAR!!!  (Lest 18057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #45 på: 30. Aug. 2005, 18:27 »
Er det ingen som skjønner at Owen bare bruker Newcastle som springbrett til å komme seg videre i karrieren? Tenker da først og fremst på en ny og større klubb neste sommer, men også på VM2006. Tror ikke Shepherd er så dum at han foreslår et slikt klausul og legger det inn i kontrakten av fri vilje. Og hvorfor i helvete er det snakk om £12 mill? £5-7 mill mindre enn hva vi kjøpte ham for? Spanske medier vil ha det til at overgangssummen var på hele £19,1 mill, mens engelske rapporterer om £17 mill.

Dette er rett og slett tragisk.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #46 på: 30. Aug. 2005, 18:30 »
Mulig alt du seier er sant Nordin. Men tragisk er det ikke. De penge er det verdt hvis det hjelper oss å redde plassen. Går det bra for Owen er j sikker på at han blir. Når han oppdager hvor fantastisk klubb newcastle er!
FVM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #47 på: 30. Aug. 2005, 18:32 »
Hvem er det som sier at denne klausulen finnes? Jo det er Chris BAscombe som skriver for Liverpool Echo. Mannen som var sikker på at både Stelios og Owen skulle skrive under for Liverpool.

Å ta det denne mannen skriver for god fisk er håpløst. Å tro at denne klausulen finnes er like håpløst som å tro at Real ville godta et bud på £8 millioner fra Liverpool når de hadde et langt høyere bud fra Newcastle. Noe Bascombe trodde på.

Snakk om klovn.

Mye mulig det finnes en klausul men da må det nok komme kjøpere på banen som vil gi like mye som Newcastle ga for Owen. Tipper denne klausulen gjelder om vi ikke kommer til UEFA cupen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #48 på: 30. Aug. 2005, 18:33 »
Han har jo skrevet under en 4-årskontrakt i Newcastle. Og hvem vet? Kanskje han vil like seg så godt der, at han bestemmer seg for å bli?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #49 på: 30. Aug. 2005, 18:35 »
Nå har vi PL`s sterkeste angrep igjen. Nå kan vi begynne å kjempe om tittelene. Hva med 4.plassen i år, pluss FA-cupen? Det virker usannsynlig, men ikke umulig.

Ikke slik at Owen kommer, og plutselig tror vi at vi kan vinne alt, men jeg tror faktisk at stallen er på plass nå.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #50 på: 30. Aug. 2005, 18:35 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Han har jo skrevet under en 4-årskontrakt i Newcastle. Og hvem vet? Kanskje han vil like seg så godt der, at han bestemmer seg for å bli?

Jeg tror faktisk det, og i Januar kommer en skadefri Woodgate som vil spille fotball for å komme med i VM troppen :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #51 på: 30. Aug. 2005, 18:35 »
Jeg håper for all del du har rett, Asbjørn.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #52 på: 30. Aug. 2005, 19:01 »
Sitat fra: "UrzaiZ"
men det blir vell ikke noen klasse spillere som hentes nå da..kunne tenkt meg Agahowa inn.Både spiss og høyrekant

han kunne jeg også ha tenkt meg å hatt i newcastle!!:)

men han er ønsket av Rangers også... han har en klausul i sin kontrakt som gjør at han kan gå for 5.5millioner pund! ikke en verst pris en så god spiller som agahova!!

Noreng

• Gjest
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #53 på: 30. Aug. 2005, 19:07 »
Nå har vi PL`s sterkeste angrep igjen. Nå kan vi begynne å kjempe om tittelene. Hva med 4.plassen i år, pluss FA-cupen? Det virker usannsynlig, men ikke umulig.

Ikke slik at Owen kommer, og plutselig tror vi at vi kan vinne alt, men jeg tror faktisk at stallen er på plass nå.

Du har så rett! Owen er en gud!

----Given----
-Carr-Boumsong-Bramble-Babayaro-
------Emre--Dyer--Parker----------
--------Owen-Shearer-Luque--------

Med JJ på benken:) For et lag!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #54 på: 30. Aug. 2005, 19:11 »
Sitat fra: "Noreng"

Du har så rett! Owen er en gud!

Owen er en kanonspiller, men hvis han blir skadet er vi tilbake til hvor vi var så sent som mot ManUtd. Et tannløst og lite giftig lag som ikke verken evner å score mål, eller å skape mer enn én målsjanse i løpet av 90 minutter, selv på hjemmebane.

Vi har selvfølgelig all rett til å ta av på en dag som dette, men tror nok de fleste glemmer hvem vi har som manager. Owen kan nok ikke lede oss ut av denne enorme krisen på egenhånd. Vi får bare håpe at han [Souness] får sparken til tross for OK resultater fremover, om det skulle vise seg å skje. Selv om Souness har gjort mye galt i Newcastle har han iallefall lagt et godt grunnlag for den neste manageren. Emre, Boumsong, Parker, Luque, Owen. Knallkjøp alle fem.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #55 på: 30. Aug. 2005, 19:35 »
En angrepspiller til nå, så skulle alt være i boks.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #56 på: 30. Aug. 2005, 19:44 »
En angrepspiller til nå, så skulle alt være i boks.

Har mine tvil. Tror heller Souness velger å hente en venstreback om det kommer flere inn nå.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #57 på: 30. Aug. 2005, 20:02 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Har mine tvil. Tror heller Souness velger å hente en venstreback om det kommer flere inn nå.

Enig. Er 99% sikker på at det ikke kommer flere spisser inn før vinduet stenger. Tror ikke det kommer en venstreback heller, men det er åpenbart backene vi sliter mest med.

djmattis

• Gjest
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #58 på: 30. Aug. 2005, 20:42 »
la oss bare håpe at det kan snu nå, spillerne trenger å få ny selvtillit!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #59 på: 30. Aug. 2005, 20:53 »
Souness har sagt at han håper på en spillert til, men tiden begynner å renne ut nå. Han ville signe Coco på lån, siden han mente at vi var tynt besatt der. Vi skulle gått for PSV spilleren Lee på billigsalg men nå er det for sent.