20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: OWEN ER KLAR!!!  (Lest 17994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #60 på: 30. Aug. 2005, 21:15 »
Kuyt og en venstreback nå, så har vi et dreamteam uten like.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #61 på: 30. Aug. 2005, 21:19 »
hvis vi får bra resulater fremover nå må da vel Souness bli tilgitt. Nå har han fått handle nok! NÅ må resultatene komme. Men j skal ikke være sen med å forgude han om denne planen funker...
FVM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #62 på: 30. Aug. 2005, 21:28 »
Jeg er redd at resultatene fortsatt ikke vil sitte helt i boks. Klarer vi 6-4.plass nå, da burde Souness få en sesong til å bygge videre på.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #63 på: 30. Aug. 2005, 21:35 »
Resultatene kommer ikke for fullt før Souness er arbeidsledig. Forhåpentligvis skjer det før Sunderland-kampen.

Owen har kommet til oss på tross av Souness, ikke på grunn av ham. Hadde ikke Shearer vært her, hadde antakelig Owen heller prioritert tribunen i Real Madrid. Owen har kommet til et lag med stort potensiale, men som sliter med en manager som i seg selv burde være nok til at Owen holdt seg langt unna. Han vet utmerket godt hva manageren vår gjorde med klubben i hans hjerte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #64 på: 30. Aug. 2005, 21:43 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg er redd at resultatene fortsatt ikke vil sitte helt i boks. Klarer vi 6-4.plass nå, da burde Souness få en sesong til å bygge videre på.

Hvis vi ender blant top 6 så er det liten tvil om at Souness bør få fortsette. Ingenting ville gledet meg mer enn at Ondskapen får kontroll på skuta og leder oss tilbake til toppen. Dette er i mine øyne så usannsynlig per dags dato at jeg velger å tro at det er større muligheter for å vinne førstepremien i Vikinglotto i morgen, selv uten å ha levert inn kupong. Dessverre.

De fleste av oss her inne har nok sett 3 av de 4 kampene Newcastle har spilt denne sesongen. Vi har totalt klart å skape 4 skikkelige målsjanser, og har ikke scoret et fordømt mål, selv om vi har møtt lag som West Ham og Bolton (skal ikke undervurderes på Reebok, men likevel). Planen i det offensive spillet er totalt fraværende. Når vi får et baklengsmål fortsetter vi rævvaspillet og later som ingenting er skjedd, og lar samtidig motstanderen få jakte på sitt andre.

Greit nok at Luque er en knallbra spiller, men spillemønsteret ble ikke akkurat særlig forandret selv om spanjolen var i startelleveren mot ManUtd. Det blir bare naivt å tro at Owen skal løse alt og at vi plutselig skal være en kandidat til den siste CL-plassen, men det er for all del en begynnelse. Nå kan vi endelig begynne å slå langt mot Shearer igjen, slik at han kan flikke eller stusse videre til lynraske Owen. Vet ikke hvordan innleggsfoten til Luque er, men får håpe den er like god som Roberts. Verken Dyer eller Milner er noen innleggsspesialister, så vi er avhengige av å i hvertfall få noen brukbare innlegg fra venstresiden.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #65 på: 30. Aug. 2005, 21:54 »
Er enig med deg om de 3 første kampene. Vi har manglet all selvtillit og troen på å putte. Da gjør vi det ikke heller

Men første omgangen mot ManU var noe helt annet. Troa var der. Helt til møkka putta, følte j at vi spilte jevnt. Men etter målet ble igjen all selvtillitten borte. Owen og Luque kan forhåpentligvis øke selvtiliten. Hvis vi først får et mål er j sikker på det løsner.... håper i allefall ;)
FVM

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #66 på: 30. Aug. 2005, 22:22 »
Sitat fra: "FVM"
Er enig med deg om de 3 første kampene. Vi har manglet all selvtillit og troen på å putte. Da gjør vi det ikke heller

Men første omgangen mot ManU var noe helt annet. Troa var der. Helt til møkka putta, følte j at vi spilte jevnt. Men etter målet ble igjen all selvtillitten borte. Owen og Luque kan forhåpentligvis øke selvtiliten. Hvis vi først får et mål er j sikker på det løsner.... håper i allefall ;)

Ja, er faktisk enig med deg i det, men vi skapte ikke akkurat så mye heller, til tross for at vi hadde ManUtd i kne i perioder. Det meste av kreativitet forsvant da Emre ble byttet ut, og da ManUtd scorte ble vi som du påpekte tannløse.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nwoko

• Gjest
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #67 på: 30. Aug. 2005, 22:40 »
Føler at det blir feil å dømme Souness allerede nå. Er få managere som hadde klart å skape nevneverdig med sjanser med det laget vi hadde mot Bolton og West Ham. Mot Arsenal( til Emre ble skadet og Jenas fikk rødt) og mot Man Utd ( til Emre gikk ut) føler jeg absolutt at vi var kapable til å score mål, selv på to av de beste forsvarene i hele fotball Europa. Owen`s fart er midt i blinken for oss nå og han vil ikke bare fylle hullet etter Bellamy men lesse mange ekstra lag med jord over det i tillegg. I tillegg til Emre og Luque som er veldig bra en mot så er jeg villig til å vedde mitt venstre kne på at vi kommer til å bli målfarlige som f...!! Synes helt seriøst at Souness(på tross av merkelige taktiske avgjørelser til tider) skal ha skryt for å ha fått brukbar skikk på forsvaret vårt og for de etter min mening geniale spillerkjøpene han har gjort. Nå har han ingen unnskyldninger for og ikke lykkes lenger men sjansen til og lykkes vil jeg absolutt gi han!
Howay The Lads og Thank You St. Michael!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #68 på: 30. Aug. 2005, 22:42 »
Sitat fra: "Nordin"
Er det ingen som skjønner at Owen bare bruker Newcastle som springbrett til å komme seg videre i karrieren? Tenker da først og fremst på en ny og større klubb neste sommer, men også på VM2006. Tror ikke Shepherd er så dum at han foreslår et slikt klausul og legger det inn i kontrakten av fri vilje. Og hvorfor i helvete er det snakk om £12 mill? £5-7 mill mindre enn hva vi kjøpte ham for? Spanske medier vil ha det til at overgangssummen var på hele £19,1 mill, mens engelske rapporterer om £17 mill.

Dette er rett og slett tragisk.

Enig med Nordin der..er jo helt utrolig.Glede oss over att owen er i newcastle kort tid? ville ha sett en spiller som hadde signert en kontrakt for flere år .ikke bare over kort tid som mellomstopp for å komme i form til å komme ut i "verden" igjen.Jeg kan ikke glede meg for sånt...uansett hvem det er.Også er vell spørsmålet om souness har den evnen til å føre newcastle oppover? virker som han begynner å få litt tom for hva han skal gjøre? Er vell ingen tvil på vi hadde nok trengt en ny person med ny tanke gang sånn sett hvis det skulle fortsette sånn som nå..selv med owen som kjøp så er han bare en spiller..ikke helt lag i seg selv.Nå kreves det jo att vi tar 3 poeng mot fullham så får vi se åssen det går kampene framover om souness greier å finne på "noe"
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #69 på: 30. Aug. 2005, 22:45 »
Ja visst ..det skal souness ha for at han har gjort noen kanonkjøp å fått bramble litt mere stødig enn før men kreves jo mere enn det.Resultatet i kampene som teller også
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #70 på: 30. Aug. 2005, 23:20 »
Men seriøst er Owen vert 200 Mill ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #71 på: 30. Aug. 2005, 23:26 »
Han er jo dritbillig (Chelskibriller, ha ha)
Who else...... Alan Shearer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #72 på: 30. Aug. 2005, 23:45 »
Men ha har klasus på 12 Mill pund.

Det er jo idiotisk.

Da går han til Liverpool neste ses og Me har sløsa 5Mill pund.++
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: OWEN ER KLAR!!!
« Svar #73 på: 30. Aug. 2005, 23:46 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #74 på: 30. Aug. 2005, 23:53 »
Det var virkelig vakkert...:D
Tipper mange forsvarere vil se den ryggen utover høsten :D

Shearer header gjennom til Owen i fullt firsprang gjennom forsvaret til Liverpool, og vi leder 1-0 på Anfield!!!!

Bjørn - *goosebumps*
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads