20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owen kommer på lån???  (Lest 15772 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Owen kommer på lån???
« Svar #60 på: 25. Aug. 2005, 23:26 »
Med Luque og Owen har vi kanskje gått fra å være den minst målfarlige klubben i PL, til å bli en av de fryktede.

Med Shearer, Luque, Owen og med Ameobi i bakhånd har vi etterhvert fått en ganske bra rekke der fremme. Selv om jeg har mine tvil om at Owen kommer.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #61 på: 26. Aug. 2005, 14:13 »
Nå linkes Michael Owen tilbake til Anfield og Liverpool. Owen har jo selv uttalt at det er dit han vil...
Carr har altfor få landskamper for England!

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #62 på: 26. Aug. 2005, 14:30 »
tror d eneste som kan låkke Owen til tyneside er at han kan bli Shearer siste makker i Shearer karriere.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #63 på: 26. Aug. 2005, 14:37 »
Det er under forutsetning at Liverpool, eller eventuellt andre storklubber, ikke vil ha Owen. Owen vil, som de fleste toppspillere, spille i Champions League. Newcastle kan ikke tilby dette. Dessuten vil Owen også ved en eventuell overgang forsikre seg om at laget han går til har realistiske sjanser til å kjempe i toppen av dets respektive liga. Newcastle sin framtid ser ikke lys ut med det aller første.

Men, at Owen går med på en låneavtale for å se om Newcastle kan fylle hans ambisjoner ser jeg ikke bort i fra. Jeg tviler derimot sterkt på en permanent overgang. Husk på at Owen forlot Liverpool fordi han var lei av å være stjerne i et lag som ikke var en seriøs kandidat til PL og CL. Nå blir han tilsynelatende lokket av sine gamle lagkamerar Gerrard og Carragher. Tror Owen har mer tro på Benitez enn Souey for å si det sånn...
Carr har altfor få landskamper for England!

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #64 på: 26. Aug. 2005, 19:43 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288146

Souness har hverfall snakketøyet i orden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #65 på: 26. Aug. 2005, 21:36 »
Souness har alltid hatt snakketøyet i orden, og han har alltid vært flink til å rosemale klubbens situasjon. Problemet er at vi ser alt bli svartmalt i neste kamp.
Det har skjedd gang etter gang etter gang, og jeg begynner ærlig talt å bli MØKK lei.

Jeg tror verken Owen eller Luque vil forandre så altfor mye på en allerede håpløs situasjon. Grunnen er at med Souness ved roret aner ikke spillerne hva de skal gjøre der ute på banen. Og de aner ihvertfall ikke hvordan de skal håndtere situasjonen om motsanderen scorer først.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Owen kommer på lån???
« Svar #66 på: 28. Aug. 2005, 01:36 »
Hvis man skal stole på Elisha Scott

Michael Owen has told Liverpool he wants to come here and is prepared to take a paycut to do it.

LFC want him, but have asked MO can he wait until January.
MO is adamant he cant wait, so has stated that unless a deal is sorted out by Monday then he will sign for Newcastle on Tuesday.
I dont know anything else, but I imagine we will have to get someone out in order to finance the Owen deal, Cisse is probably our most expendable saleable asset.

Oh, and the fee Newcastle have agrees with RM is 15.5 mil and they are paying Owen the same wages he is getting now
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 28. Aug. 2005, 10:22 »
OWEN FLIES IN FOR D-DAY

Aug 28 2005

MICHAEL Owen will fly into England tomorrow to hold transfer talks with Liverpool and Newcastle United.

The Real Madrid striker and his representatives will meet Liverpool chief executive Rick Parry tomorrow morning before heading to Newcastle to meet chairman Freddy Shepherd. Liverpool finally showed their hand after their Super Cup win in Monaco on Friday.

Owen favours a return to Anfield but Liverpool may have to sell Djibril Cisse, or another star, to fund the Owen recruitment. Newcastle sources insisted last night that they are in a strong position.

Their £16 million bid has been accepted and Toon are prepared to offer 26-year-old Owen a £60,000-a-week deal that could be worth £15million over five years.

sundaymirror.co.uk
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 28. Aug. 2005, 10:24 »
FOOTBALL: TOON ARE STILL GOING FULL STEAM FOR OWEN Aug 28 2005

By Alan Nixon

NEWCASTLE will keep alive their bid for Michael Owen until the transfer window is ready to close - in an attempt to win the signing battle with Liverpool.

Chairman Freddy Shepherd wants the England star and will not withdraw his £12million-plus offer to Real Madrid that puts him and his club in the driving seat.

The Toon know Owen prefers Liverpool and is waiting for them to match the fee. The striker will even take a pay cut to make the return to Anfield happen.

But as Liverpool struggle to find the funds - and keep Rafa Benitez happy by signing a right-winger and centre-half - Newcastle will NOT give up or make it easy for their rivals.

The transfer saga could rumble until the final day - Wednesday - although Owen could shake up the race by turning down Newcastle and leaving Real to deal with Liverpool alone.

Wanted

Newcastle have had TWO lengthy meetings with the Owen camp since their offer was accepted by Real. But the striker has yet to give them an answer.

Boss Graeme Souness also spoke to Owen at length and - for the first time - discussed football and how he wanted him to fit into his side.

Their initial optimism is now turning to caution mixed with fear. Mainly because Newcastle's options are almost non-existent.

people.co.uk

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 29. Aug. 2005, 19:48 »
Owen har nettopp landet i Newcastle. Så nå er det bare å håpe.

djmattis

• Gjest
Owen kommer på lån???
« Svar #70 på: 29. Aug. 2005, 21:02 »
han ser oss som en nödelösning??????

hallo??

be han dra til helvete.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #71 på: 29. Aug. 2005, 21:14 »
Ja, han ser på oss som en nødløsning, og vil for alt i verden unngå å havne i Newcastle. Det aller aller meste tyder på at han blir Liverpool-spiller i løpet av morgendagen eller onsdag.

Ved Allah, vi trenger et mirakel nå. Kan alle høyere makter slå seg sammen og sikre at Owen blir Newcastle-spiller i morgen?

For all del, vi burde egentlig be Owen dra til helvete, men likevel, han vil være så dødsviktig for oss om han kommer, så jeg venter med å henge ham til han ikler seg den røde drakta igjen. Men fra da av er han fritt vilt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #72 på: 29. Aug. 2005, 21:51 »
Sitat fra: "djmattis"
han ser oss som en nödelösning??????

hallo??

be han dra til helvete.

Vi skal være rimelig glade for at noen i det hele tatt gidder å se på NUFC som en nødløsning.

djmattis

• Gjest
Owen kommer på lån???
« Svar #73 på: 29. Aug. 2005, 22:15 »
^^^^^

hahahaha

rett ja men faen å da.....

Stølen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #74 på: 29. Aug. 2005, 23:33 »
Talks Held With Owen
ENGLAND striker Michael Owen held talks with Newcastle United on Monday about a move to St. James' Park.

Owen and his representatives met up with a delegation from United at a Northumberland hotel on Monday afternoon.

Real Madrid accepted a club record offer from Newcastle last week, and it is now up to the player to decide where his future lies.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~706437,00.html