20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LUQUE KLAR???????  (Lest 24205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #45 på: 22. Aug. 2005, 17:26 »
Er redd for det jeg også. Det kan komme ann på hvor sterkt Luque vil reise til oss nå. Tror ikke Deportivo vil ha en spiller som vil vekk... Men Luque har jo sagt at han trives og vil gjerne bli dersom det ikke blir noe av overgangen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
LUQUE KLAR???????
« Svar #46 på: 22. Aug. 2005, 17:45 »
Sitat fra: "Monty"

ja begge de to klovnene må forsvinne før overgansmarkedet stenger.. men det er jo høyst tvilsomt, så alt tyder på at denne sesongen også går i dass...  
men,men  :?

Ikke bare i dass. Har det falt dere inn at vi er en nedrykskandidat? Rykker vi ned, så vil vi nok aldri bli et topplag igjen. Men selvsagt skal vi holde med dem uansett.

Problemet er bare at denne sesongen kan bli verre enn som så... 14.plass ifjor, med en mye bedre stall. Nå er til og med supporterne sinte. At vi faller 4 plasser denne sesongen er godt mulig.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #47 på: 22. Aug. 2005, 18:24 »
nja.. det et høyst usannsynlig at vi rykker ned.. ser det veldig mørkt ut ved juletider kan mye rettes opp da for å redde det synkende skipet... men vi sliter ja...  

må også huske at det er ikke så fryktelig lenge siden kevin keegan tok Newcastle opp til premier league eller 1. divisjon som det var da... og tok Newcastle rett til toppen av tabellen...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
LUQUE KLAR???????
« Svar #48 på: 22. Aug. 2005, 18:29 »
Sitat fra: "geordie-olav"

....Problemet er bare at denne sesongen kan bli verre enn som så... 14.plass ifjor, med en mye bedre stall. Nå er til og med supporterne sinte. At vi faller 4 plasser denne sesongen er godt mulig.

Dårligere stall enn i fjord? Kan ikke si meg enig i det. Hvis Souness får sparken, vil den neste ha et mye lettere utgangspunkt enn han. Nå som de verste uro-kråkene er vekk.
FVM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #49 på: 22. Aug. 2005, 18:40 »
De verste urokråkene var tilfeldigvis toppspillerne våre...

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #50 på: 22. Aug. 2005, 18:42 »
Sitat fra: "FVM"
Sitat fra: "geordie-olav"

....Problemet er bare at denne sesongen kan bli verre enn som så... 14.plass ifjor, med en mye bedre stall. Nå er til og med supporterne sinte. At vi faller 4 plasser denne sesongen er godt mulig.

Dårligere stall enn i fjord? Kan ikke si meg enig i det. Hvis Souness får sparken, vil den neste ha et mye lettere utgangspunkt enn han. Nå som de verste uro-kråkene er vekk.

MONTY SKREV????  :roll:  :roll:  :roll:
Howay the lads!

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #51 på: 22. Aug. 2005, 18:44 »
"urokråkene" var blant de bedre ja, og så er spøsmålet va de spillerene så store "urokråker" før souness tog over.. de var på gofot med robson for det meste...  er vell bare souness som ikke tålte dem... forbi han er helt for jævlig og forholde seg til... en jævla grinebiter...   :wink:
Howay the lads!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #52 på: 22. Aug. 2005, 18:48 »
Nå... Bobby hadde problemer med Bellamy. "Jeg måtte krangle med ham hver dag på treningsfeltet. Hadde det ikke vært for at han var en så begavet fotballspiller ville jeg solgt ham," har Kong Robson fortalt.

Han kranglet også en del med Dyer. Men heldigvis gjør ikke Souey det.

Under Souness presterte dessverre ikke Robert noe. Han klarte ikke konsentrere seg om jobben, pga en Souness.

Under Souness nå, klarer ikke Shearer, Dyer eller Jenas å prestere lenger. Det er beklagelig, siden akkurat disse tre var toppspillerne våre noen år tilbake.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #53 på: 22. Aug. 2005, 18:58 »
men bobby klarte og leve med både bellamy, dyer og robert, og få alle til og prestrere....   souness selger dem han krangler med, og får dem han beholder ikke til og prestrere.. så..
Howay the lads!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #54 på: 22. Aug. 2005, 19:05 »
Ja... det har du rett i. Bobby var jo en fantastisk manager, som jeg savner dypt. Han kunne gjerne få sitte sesongen ut, og få beskjed på forhånd om at han skulle bli sparket etter det igjen. For han måtte jo gå! Han var jo en gammel mann!

At Shepherd valgte å sparke han så tidlig var katastrofalt. Men at han valgte Souness som manager, av alle mulige kandidater, var enda verre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #55 på: 22. Aug. 2005, 21:32 »
Det var ikke de overveldende prestasjonene fra verken Robert eller JJ den siste sesongen under Sir Bobby, og ei heller av Dyer.
Nytter ikke at de var toppspillere da ting var som best under Sir Bobby. Robert har sett sine beste dager, og hans mangel på prestasjoner og holdninger overfor lagkamerater gjorde at et salg var helt greit. Robert godtok ikke at Milner, Zog og Ambrose fikk sjansen istedet for han, og når han ikke tåler litt real konkurranse, har han ingenting i vår klubb å gjøre.
Bellamy orker jeg ikke diskutere mer, og jeg har fått frem meningene mine angående den kødden klart nok, tror jeg.
At vi antakeligvis får en sesong uten de helt store resultatene i år etter oppryddinga er dessverre en stor risiko vi må leve med. Forhåpentligvis kan det etterhvert føre til at vi kan fortsette å bygge på den spennenede massen av potensiale vi faktisk har og igjen nå de høydene Newcastle skal være på, slik Sir Bobby nesten klarte fullt ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
LUQUE KLAR???????
« Svar #56 på: 22. Aug. 2005, 21:41 »
Har det vært noen større krangler etter at Robert og Bellamy blei borte da?  Skal ikke behøve å finne seg i slik drit fra spillerene, selvom de er gode. Da er det bedre å selge dem til noen som vil ha søpla, og kjøpe nye spillere som oppfører seg.

Shearer, har da flere ganger sagt at han støtter Souness fult ut. Så lenge han gjør det, gjør jeg det. Han er ikke redd for å si det han mener hvis det er til klubben beste. Han vil si i fra når Souness bør gå.
FVM

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #57 på: 22. Aug. 2005, 21:41 »
Bobby skulle fått fortsette ut fjorårsesongen og fått beskjed om at det var hans siste, slik at styre kunne sittet ned og funnet den beste manageren til jobben, og ikke en "nød-løsning" som souney...

at folk har forskjellige meninger om bellamy og robert er jo helt klart... det må man leve med, men kan bare si me en gang at jeg savner dem og skulle ønske de ble...
Howay the lads!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #58 på: 22. Aug. 2005, 21:44 »
Sitat fra: "FVM"
Har det vært noen større krangler etter at Robert og Bellamy blei borte da?  Skal ikke behøve å finne seg i slik drit fra spillerene, selvom de er gode. Da er det bedre å selge dem til noen som vil ha søpla, og kjøpe nye spillere som oppfører seg.

Shearer, har da flere ganger sagt at han støtter Souness fult ut. Så lenge han gjør det, gjør jeg det. Han er ikke redd for å si det han mener hvis det er til klubben beste. Han vil si i fra når Souness bør gå.

Enig.
Sir Bobby burde tatt hatten å gått/blitt sagt opp i mai 2004 for han og klubbens del. Styret var ufornøyd med ham, og spillerne var ufornøyde og oppførte seg som noen reale drittsekker overfor den legendariske gamlefaren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #59 på: 22. Aug. 2005, 22:44 »
men en spiss må komme straks, eller går alt i dass.. sies i dag at dyer er ute i kansje 10 kamper... ameobi er klønete... og chopra vet men ikke helt hva kan prestrere på a-lag nivå...

Shearer er selvsagt gud, men ingen trollman, og trenger en partner (jesus)
Howay the lads!