20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LUQUE KLAR???????  (Lest 24161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #30 på: 22. Aug. 2005, 00:10 »
Ingen tvil om at Luque kommer til å bli en stor forsterkning for oss. Men jeg føler likevel at vi fortsatt ikke har en god nok tropp til å kjempe mot lag som Liverpool feks. som burde/er/var en klubb som vi var på høyde med.

I forsvaret syntes jeg det kun er Boum som er av internasjonal klasse.

Midtbanen er solidh,hvis vi bruker Emre på venstre, men håper vi får en ny kant, ROTHEN feks!;)

Angrepet blir styrket av Luque. Men Luque og Shearer er ikke nok ikke en spissduo som forsvarene i PL kommer til å frykte.

djmattis

• Gjest
LUQUE KLAR???????
« Svar #31 på: 22. Aug. 2005, 01:32 »
jeg har ingen som hellst håp lenger ved å ikke höres for oppgitt ut...

Noreng

• Gjest
LUQUE KLAR???????
« Svar #32 på: 22. Aug. 2005, 07:54 »
Sitat fra: "kesse"
Ingen tvil om at Luque kommer til å bli en stor forsterkning for oss. Men jeg føler likevel at vi fortsatt ikke har en god nok tropp til å kjempe mot lag som Liverpool feks. som burde/er/var en klubb som vi var på høyde med.

I forsvaret syntes jeg det kun er Boum som er av internasjonal klasse.

Midtbanen er solidh,hvis vi bruker Emre på venstre, men håper vi får en ny kant, ROTHEN feks!;)

Angrepet blir styrket av Luque. Men Luque og Shearer er ikke nok ikke en spissduo som forsvarene i PL kommer til å frykte.

Han er i tottenham!:)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #33 på: 22. Aug. 2005, 11:22 »
kødder du!? åååå..... Tenk å ha en manager som Martin Jol!!!!

Jeg er sikker på at Souness er den minst attraktive manageren i PL for spillere. Så jo også i Blackburn hvor vanskelig det var for Souness å finne folk som faktisk VILLE spiller under ham. Dermed ender vi opp med å kjøpe spillere som sliter benken i andre klubber.

Husker de dagene vi la en stor sum med penger på bordet for å hente de beste jeg, ikke reservene! Shearer er et godt eksempel!! :wink:

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #34 på: 22. Aug. 2005, 12:13 »
Shearer er de beste £15 millionene Newcastle noen gang har brukt... Keegan gjorde en kjempe investering der...  Synd at han ikke har vunnet noe med Newcastle...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #35 på: 22. Aug. 2005, 12:14 »
Det er veldig synd ja... Det ser ikke ut som det kommer noe trofè i år heller! Liten grunn til å tro at vi kommer til å hevde oss i FA eller Ligacupen.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #36 på: 22. Aug. 2005, 12:17 »
ja, hvis ikke chelsea tar alle tre kommer sikkert man utd, arsenal eller liverpool til og ta cupene.. synd men sant...  Hadde jo tidenes sjanse i fjord i uefa cupen...

men han kan jo vinne noe som manager....
  :D
Howay the lads!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #37 på: 22. Aug. 2005, 12:19 »
Jepp! Håper han tar over Newcastle til året jeg. Eller at Souness blir sparket, og O'neill kommer inn med Shearer som assistent manager. Det hadde vært noe!!!:)

GLEEEEDER meg til Souness forsvinner!!!

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #38 på: 22. Aug. 2005, 12:23 »
eller hva med de to gordiena Steve Bruce og Alan Shearer som spillende assistent manager...  da kunne Bruce tatt seg av det defensive og Shearer det offensive...  :D

kunne d vert noe...

Siste nytt på manager fronten er at Steve Bruce sannsynligvis overtar hvis souness ryker... han har fått en ny kontrakt i birmingham med en klausul på £2 mill, den gamle hadde en klausul på £6 mill hvis han vil bryte fra kontrtakten....  så....  :roll:  :roll:
Howay the lads!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #39 på: 22. Aug. 2005, 12:27 »
hmm, det er også en god tanke!;)

Det som er synd er at Souness troligen får fortsette til 10kamper er spilt ut av sesongen. Hvis da NUFC finner en ny dyktig manager er fortsatt denne sesongen ødelagt... Det beste hadde vært hvis både Fat Fred og Souness forsvant.

Ikke det at jeg liker Chelski eller Roman A. men det hadde vært litt ålereit med en styreformann som la pengene på bordet og ikke trekker seg ut av en hver avtale fordi han skal spinke og spare litt penger!!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #40 på: 22. Aug. 2005, 12:29 »
Steve Bruce har ikke imponert meg nevneverdig. I starten av managerkarrieren skiftet han klubb like ofte som andre skifter skjorter, men i Birmingham er han fortsatt sittende.

Han har greidd å få Birmingham opp i Premier League, og stabilisert laget i et midtre sjikt. Til tross for relativt store utlegg ved kjøp av spillere, så har han ikke greidd å gjøre laget bedre enn f.eks Charlton, Bolton og Everton, som begge jobber med mindre ressurser. Mannen står heller ikke akkuratt for gladfotball...

Det skulle visst være slik at Bruce var førstevalget da Bobby Robson forsvannt, men han takket nei?

Men, tilbake til saken. Luque er hjertelig velkommen til Newcastle. Får vi has på han, så har vi kanskje en spiss som kan score et tosiffret antall i Premier Leauge. Og det trengs så absolutt...
Carr har altfor få landskamper for England!

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #41 på: 22. Aug. 2005, 12:31 »
ja, gode gamle Sir John Hall skulle styrt pengesekken litt mer... men han sliter litt "privat" med økonomien tror jeg så det er vel en årsak...

ja begge de to klovnene må forsvinne før overgansmarkedet stenger.. men det er jo høyst tvilsomt, så alt tyder på at denne sesongen også går i dass...  
men,men  :?
Howay the lads!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #42 på: 22. Aug. 2005, 12:41 »
Sitat fra: "Rolfern"
Steve Bruce har ikke imponert meg nevneverdig. I starten av managerkarrieren skiftet han klubb like ofte som andre skifter skjorter, men i Birmingham er han fortsatt sittende.

Han har greidd å få Birmingham opp i Premier League, og stabilisert laget i et midtre sjikt. Til tross for relativt store utlegg ved kjøp av spillere, så har han ikke greidd å gjøre laget bedre enn f.eks Charlton, Bolton og Everton, som begge jobber med mindre ressurser. Mannen står heller ikke akkuratt for gladfotball...

Enig i mye av det her. Selvom jeg personlig mener at Birmingham er et bedre lag enn Charlton og Bolton hvertfall. Steve Bruce har tross alt gjort om et lag som var dømt til nedrykk 2 sesonger på rad til et lag som man forventer å slåss om en plassering på øvrehalvdel. Men at han spiller kjedelig fotball er jeg helt enig i....

Skulle gjerna ha sett Martin O`neil i NUFC.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #43 på: 22. Aug. 2005, 12:49 »
martin sliter jo på hjemmefronten med en kreftsyk kone...
vet ikke hvor lenge han er vekke fra fotballen...
selv om o'neil er den beste mannen for jobben pr. dags dato...
Howay the lads!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #44 på: 22. Aug. 2005, 17:04 »
Trur vi dreit oss ut ved å bli enige med Luque før vi har blitt enige med klubben! Trur vi bæsja på leggen der, dessverre...

Håper ikkje det har øydelagt sjansene til å signere han da!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!