Vinny Jones spillte da ikke særlig lenge i Premier League?Dersom du regner fra og med Premier League sin start(92), så er nok neppe Jones i toppen. Jeg tror han ikke har mer enn 4-5 sesonger med Dons totalt i PL. Vieira og Keane ligger garantert helt i toppen, men jeg er usikker på hvem av de som har flest. Jeg tipper Keane, rett og slett fordi han har flere sesonger bak seg i PL. Men, Vieira har jo vært hyppig utvist også.
De 3 med flest kamper for Norge er Torbjørn Svendsen, Henning Berg og Erik Thorstvedt. Mestscorende er i alle fall Jørgen Juve(barnelærdom), men bak der så er jeg noe mer usikker. Jeg bruker av prinsipp ikke google til å finne svaret, så jeg må nok tenke meg mer om. Av de som er aktive, så ligger T.A Flo og Solskjaer noe bak, men ikke altfor langt bak toppen. Bård Borgersen har vel flest mål per kamp?2 kamper og 2 mål!Det var for noen år siden stopperen fikk sine første landskamper og mål!
Flest røde kort i tippeligaen?Koakou er i alle fall en god kandidat. Han hadde vel 5 utvisninger på 2 sesonger med Sogndal om jeg ikke husker helt feil. Kan ikke se at noen har slått den rekorden, også totalt sett.