20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VFL Wolfsburg (Treningskamp) - 2.8.17, 16:00 - TV2 Sport Premium  (Lest 6842 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Nok en kamp, igjen i Tyskland.

Yedlin sannsynligvis ute, samme med Lascelles og Ritchie(?).

Kampen sendes på Tv2 Sport Premium!!  :D :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AHN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle United: Rob Elliot, Javier Manquillo, Ciaran Clark, Florian Lejeune, Paul Dummett, Matt Ritchie, Isaac Hayden, Jonjo Shelvey, Christian Atsu, Ayoze Perez, Aleksandar Mitrovic

Substitutes: Karl Darlow, Jamaal Lascelles, Chancel Mbemba, Jesus Gamez, Jack Colback, Jacob Murphy, Mikel Merino, Siem de Jong, Rolando Aarons, Mohamed Diame, Dwight Gayle.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Og Mitro viser kunn etter 2 min at han ikkje er "klinisk" nok i avslutningane etter herleg pasning frå Ritchie. Bør faktisk skåra der.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Får bare opp Stoke - Chelsea på Sumo jeg.. Noen fler som sliter med det samme?? 😡

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fikk du det til? Funker hos meg.

Ser ut som et middelmådig Wolfsburg som spiller mot et 3-divisjonslag.. Faen så svakt så langt, treningskamp eller ei!
« Siste redigering: 02. Aug. 2017, 16:35 av Jonas99 »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde ledet med Gayle på banen
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

AHN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Virker som vi så godt som topper laget, der noen får sjansen for å vise at de fortjener/ikke fortjener startplass i PL. Da tenker jeg på spillere som Atsu, Ayoze, Mitro, Hayden. Sånn sett er det ganske sløvt å spille på halv maskin 10 dager før PL begynner.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Fikk du det til? Funker hos meg.

Ser ut som et middelmådig Wolfsburg som spiller mot et 3-divisjonslag.. Faen så svakt så langt, treningskamp eller ei!

Ja, gjorde det til slutt :)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
0-1, Mitro får endelig ballen i mål

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Virker som vi så godt som topper laget, der noen får sjansen for å vise at de fortjener/ikke fortjener startplass i PL. Da tenker jeg på spillere som Atsu, Ayoze, Mitro, Hayden. Sånn sett er det ganske sløvt å spille på halv maskin 10 dager før PL begynner.

Spelar nokon på halv maskin no? God omgang til no. Endeleg sette me sjansen vår og. Hatt 3 gode før målet.

AHN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ayoze og Mitro har vært sløve innledningsvis etter min mening, men våknet veldig etter 30 min. Deilig med Mitrogoal!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bra, Anders👌

Var jo dritt frem til 30min ja! Men etter at eg påpekte det så har det vært mye bedre🙈😎

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Deilig Ritchie!

AHN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Og der havna Ritchie på Fantasy-laget mitt  ;D

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Herlig!