20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VFL Wolfsburg (Treningskamp) - 2.8.17, 16:00 - TV2 Sport Premium  (Lest 6854 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde god tro i dag. satt 800kr på Newcastle til 4.85 odds ;) Bank i bordet og alt det der...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Vi burde jo ledet med 3-4 mål. Perez skal putte alene igjennom der, men mister balansen akkurat i avslutningsøyeblikket. Mitro skulle vel kanskje hatt straffe. Shelvey putter det skuddet fra 20 meter 8/10 ganger. Mitro kunne fort hatt 2 mål. Tenker Gayle og Murphy skal inn og vise litt magi.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Ellers virker Mitro, Perez og Ritchie rustne.. Clark og lej virker meget trygge(men har ikke hatt så mye å gjøre)
Eliott Virker trygg, syns keeper posisjon ikke er noe stress. Holder lenge til topp 10 han.

1. omgangs beste : Atsu/Clark

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Lejeune virker bunnsolid, og manquillo er overraskende frisk
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Latterlig billig straffe
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Nå jinxa jeg jo selvfølgelig... Faens piss straffe. så billig!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Dommaren har tydelegvis tippa på Wolfsburg...Var det straffe, skulle me hatt 2.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ellers virker Mitro, Perez og Ritchie rustne.. Clark og lej virker meget trygge(men har ikke hatt så mye å gjøre)
Eliott Virker trygg, syns keeper posisjon ikke er noe stress. Holder lenge til topp 10 han.

Ritchie er no nettopp tilbake etter operasjon so han har lov til å vera rusten ;)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil

Ritchie er no nettopp tilbake etter operasjon so han har lov til å vera rusten ;)
stemmer.
Atsu og Manq er meget friske

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Ja, Atsu er jeg imponert over. Av det jeg har sett i dag. Håper han virkelig slår gjennom denne sesongen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Diame bør selges ASAP. Makan til udugelig fotballspiller@!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, Atsu er jeg imponert over. Av det jeg har sett i dag. Håper han virkelig slår gjennom denne sesongen.

Ser veldig lovande ut. Ja, håpar verkekeg det.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Diame bør selges ASAP. Makan til udugelig fotballspiller@!!
Ja tenkte i starten på 1.omgang det sammen om Mitrovic. så kom Diame inn for Mitrovic. BLE VERRE!!
Diame kan jo ikke ha nr 10. er jo håpløs. må flyttes ned til sittende om han skal bli værende.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Atsu har vært veldig bra sålangt i treningskampene, så vi får håpe at det fortsetter ja! Perez får jo ingenting til, så bare til å bytte.. Diame er Diame..

Manquillo har vært bra idag og!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Atsu 3-1.. Kanon pasning av Manq og deilig se shelvey gi Atsu den på tvers.