20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn Rovers - Newcastle United, 02.01.17. kl. 16:00  (Lest 9398 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Blackburn Rovers - Newcastle United, 02.01.17. kl. 16:00
« Svar #45 på: 02. Jan. 2017, 18:02 »
Takk Colback for denne, jævla kløne. Syns og Rafa er for sen med bytter, og bytter feil, igjen. Dette Newcastlelaget klarer ikke små spille seg gjennom når motstander parkerer bussen.

Er dog fortsatt sterk i trua, ser ikke helt at noen av de bak kan være stabilt bedre enn Newcastle over tid og gå forbi. Men, kan nok bli tettere enn mange så for seg?
No fate but what you make

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Jan. 2017, 18:03 »
På tide å la yedlin ta plassen til anita... lazaar kan ikke være noe dårligere enn dummett. Colback og ayoze er det bare å gi bort gratis i januar.

Med en sta manager som Benitez så skjer ikke dette. Colback og Dummett for alle penga.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Jan. 2017, 18:10 »
Vi har egentlig en ganske dårlig tropp. Jeg er overrasket over at vi ikke har handlet mer detid vi gjorde. Vi er spesielt sårbare sentralt, i tillegg er det bare Gayle som har levert på topp

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 02. Jan. 2017, 18:12 »
Om noen forsvarer colback etter dette så kan de slutte å se på fotball.

Colback 1 - 0 Newcastle

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 02. Jan. 2017, 18:15 »
Vi har egentlig en ganske dårlig tropp. Jeg er overrasket over at vi ikke har handlet mer detid vi gjorde. Vi er spesielt sårbare sentralt, i tillegg er det bare Gayle som har levert på topp

Enig. Skulle vi ta steget opp til PL er det jaggu et helt lag som må kjøpes inn. Selv Gayle, Ritchie og Shelvey er "middelmådig" PL spillere.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 02. Jan. 2017, 18:22 »
Colback bør sendes på straffearbeid i de nedlagte kullgruvene i Sunderland. Ingen grunn til å overdramatisere for øvrig, vi rundspilte Blackburn og burde vunnet med tre-fire mål.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Jan. 2017, 18:39 »
Helt klart at dette laget ikke er godt nok. Samtidig gjør Rafa det samme i kamp etter kamp, som motstander er jo det en drøm da det er enkelt å finne løsningen for å vinne kampen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Jan. 2017, 19:10 »
Ingen trøst at vi burde vunnet med 3-4. Vi er ikke gode nok offensivt, og spillere som Ritchie og Gayle merker ratt kjøret. Lite rotasjon på de to. Mitro må få flere sjanser fra start.
Synes Rafa viser fler og fler "mangler" i denne divisjonen, men spillerne er ikke gode nok! Der går det både på kvalitet og mentalitet. Vi bruker altfor lang tid på å bytte side, og trille ball generelt. Javisst mangler vi Shelvey, men hvis det er svaret på alle spørsmålene man stiller seg etter de 3 siste kampene, blir jeg meget bekymret...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Jan. 2017, 19:19 »
Ingen trøst at vi burde vunnet med 3-4. Vi er ikke gode nok offensivt, og spillere som Ritchie og Gayle merker ratt kjøret. Lite rotasjon på de to. Mitro må få flere sjanser fra start.
Synes Rafa viser fler og fler "mangler" i denne divisjonen, men spillerne er ikke gode nok! Der går det både på kvalitet og mentalitet. Vi bruker altfor lang tid på å bytte side, og trille ball generelt. Javisst mangler vi Shelvey, men hvis det er svaret på alle spørsmålene man stiller seg etter de 3 siste kampene, blir jeg meget bekymret...
Klart det er en trøst at vi dominerer og skaper sjanse etter sjanse :) Ellers enig i at Mitro var savnet, når lag legger seg med 10 mann i boks trenger vi duellkraften hans.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Jan. 2017, 19:39 »
Jeg finner liten trøst i det. Vi har slitt med å score mål de siste månedene, og synes vi er for dårlig foran kassa.

Er jo enig med deg, bra vi kommer til sjanser. Men når vi er såpass dårlige til å omsette de, finner jeg liten trøst i det.

Ja, vi møter stort sett defensive lag. Vi er en av de store fiskene i denne divisjonen, og de fleste ser seg nok fornøyd med 1p. Og dermed er en hodespiller ala Mitro svært viktige.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 03. Jan. 2017, 09:03 »
Viktig snu trenden no med 3 kampar att i januar, der siste er borte mot Brighton. Og so kjem det 6 kampar i februar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Jan. 2017, 09:18 »
Kjenner jeg er genuint redd for at vi skal rote bort dette. Håper vi får noen gode forsterkninger inn i gruppa som kan hold trykket oppe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Jan. 2017, 10:26 »
Jeg lullet meg lenge inn i soleklar overbevisning om at vi lekende lett skulle gå rett opp igjen. Nå er jeg usikker...
Tror i utgangspunktet troppen er sterk nok men er åpenbart en del daukjøtt som kan oppgraderes i januar (les; colback)
Benitez har skuffet ganske greit med sin match-management i det siste. Sjelden han gjør valg underveis i kamper som faktisk snur kamper. Mitrovic en gåte i så måte. Tror fortsatt vår relativt brede stall vil være en stor fordel utover i sesongen men dette ligger an til å bli mye mer spennende enn vi håpet på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Jan. 2017, 11:04 »
Håper bare ikke vi drar en Norwich og roter oss totalt bort. Tror uansett vi kan fastslå at Brighton per dags dato ser ut som divisjonens klart mest solide lag. Så er den en viss trøst i at vi har vår bestemann suspendert i 5 kamper, og jeg innbiller meg at samtlige lag ville lidd uten sin beste spiller.

Edit: Vi har forøvrig 52 poeng etter 25 kamper. Det er samme antall som sist vi rykka opp. Bare 7 lag har de siste 16 årene hatt mer poeng enn det vi har på likt tidspunkt i sesongen. 6 av de vant divisjonen og Boro som er det siste rykka også opp. Mark Douglas er kilden via Twitter.
Vil bare illustrere at vi er jævla flinke til å rope krise etter dårlige prestasjoner og resultater. Slik jeg har skjønt det var denne kampen en vi ville vunnet 9 av 10 ganger ellers, i motsetning til mot Sheff Wed som var en trist affære. Jeg tror også at nivået jevnt over er mye høyere nå enn sist gang vi spilte i divisjonen. Dette innebærer at selv vi vil ha perioder og enkeltkamper som ikke holder mål. Og at vi også lider når nøkkelspillere mangler.
« Siste redigering: 03. Jan. 2017, 12:28 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Jan. 2017, 12:51 »
Enig med Kristoffer her, vi kan ikke krisemaksimere helt. Vi kunne jo ha vært i Villa sine sko, ligget midt på tabellen. Men de siste kampene viser vel at tapet av Shelvey skadet oss betraktelig mer enn hva vi trodde det kom til å gjøre. Det finnes ikke kreativitet med spillere som Colback på banen.

Vi får se hva Benitez trekker opp fra hatten i dette vinduet. Syndes virkelig det er synd hvis Mitrovic forsvinner fra klubben, men tenker da at Benitez har en god grunn til å slippe han. En spiller er dog ikke større enn klubben. Det er jo også viktig at de spillerne som kommer inn kan holde et visst PL-nivå, da vi bør kjøpe med tanke på opprykk.